A
Anoniempje177
Guest
- Onderwerp starter
- #826
Nog aan het wachten op de revisiekitjes. Ik verwacht ze donderdag, hoop ik toch, vrijdag wel wat tijd om ze te monteren.Nog vorderingen met je motor?
... ik ben benieuwd ...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nog aan het wachten op de revisiekitjes. Ik verwacht ze donderdag, hoop ik toch, vrijdag wel wat tijd om ze te monteren.Nog vorderingen met je motor?
Ben je zeker dat het de NAKS is? Heb dat nog nooit kapot/versleten gehad.Net toch maar eens oordopjes gekocht. Alpine 17db demping. Wat een rust.
Motor loopt redelijk nu alleen heeft een ratel wat duidt op een defecte/versleten Naks. Nu gaat zeer binnenkort de carb toch in een ultrasoon bad en dan heb ik mooi de gelegenheid om de Naks eens goed te bekijken c.q. te vervangen. Hoop wel dat het alleen de Naks is en niet ook een totaal versleten ketting of nokkenas want dan overweeg ik toch een blokwissel.
ThanksSuc6 met klussen DKP en dan snel weer
Monteren is voor morgen, ben te moe om er vandaag mee bezig te zijn ...En? In orde?
Kom op, we kunnen niet wachten... en zo houd ik er de spanning ook wel wat in
Ben net wakker ... amai ... dat is lang geleden, geslapen te hebben tot 08:45uKom op, we kunnen niet wachten
Brandstofkraantje doet het alvast.We horen het seffens wel
Hoe doe je dat eigenlijk, carburators syncroniseren?De kans dat je opnieuw moet synchroniseren is zeker aanwezig. Het zou zomaar kunnen dat er door al het gepruts e.e.a. is versteld.
Ach, als het nodig blijkt zal ik nog is tot bij Motorsprint langsgaan.Er is speciale apparatuur voor nodig. Carbtune bijv. Kost ongeveer 89,- Je kan het echter ook zelf maken met slangen en vloeistof staan leuke voorbeelden van op internet. Meestal kun je bij jouw motorzaak het laten doen voor weinig, weet niet precies wat ze vragen maar kan nooit veel zijn.
Ik zie niet hoe je die carbs van elkaar kan loshalen, of toch niet zonder speciaal gereedschap?Als je de carbs niet los van elkaar gehad hebt dan begrijp ik niet hoe de synchronisatie kan verlopen.
Met nieuwe vlotternaalden kaart de perfectionist wel vlotterhoogte bijstellen aan maar of dat vereist is? Nakijken kan altijd uiteraard.
De mechanieker zei dus idd dat ze ze hebben gesynchroniseerd. Dus als dat wil zeggen dat ze ze daarvoor los van elkaar hebben gehaald zal dat idd zo zijn.Ik gok dat met ultrasoon reinigen ze los van elkaar geweest z ijn en daarna hadden ze dan synchroon gesteld moeteb worden