Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Probleem met CV carbs van een Suzuki GSX 1100 F weet niet wat ze niet meer deden. Blijft tot nu toe goed zittenHeeft Black Widow geen RVS full system voor de katana? Zou je ook kunnen overwegen voor niet al te duur.
Carburateur van een nieuwer type gekocht voor lieve Bertha. Voor dit type carburateur heb ik ruimschoots reserve onderdelen liggen.
Bedankt voor je reactie! En past een 4 in 1 van gsx750f nieuw model 1998> misschien beter?
Probleem met CV carbs van een Suzuki GSX 1100 F weet niet wat ze niet meer deden. Blijft tot nu toe goed zitten
Zit ook op mij GSX750F uit 2006, volgens mij een temp sensor. Als je de draden volgt zie bij al je carbs een draadje die is aangesloten op een soort gloeiplug.Beste mensen. Vandaag kwam een maatje van me langs met zijn gsx750f uit 2004. Had een probleem(uitvallen/inhouden op hoge snelheid). We hebben alles nagelopen (vacuumslang/tankontluchting/vacuum brandstof kraan) en alles werkt picobello. Wellicht is het probleem nu opgelost na wat kleine werkzaamheden. Maar nu het volgende, ik kwam iets tegen waarvan ik niet weet wat het is of wat het doet. Zie foto, iemand een idee? Tis het onderdeel met de 2 blauwe draadjes.
Zag die gloeiplugjes zitten idd. Ken die fiets niet dus heb wat beter gekeken, en het lijkt er idd op dat het een voeler/bi-metaal ding is ivm carburatie verwarming. Overigens rijd de fiets op snelheid moeilijk en houd wat in(160kmpu) . Als je de snelheid laat zakken naar ik zeg 100kmpu rijd hij weer goed. Vacuumslangen zijn niet gescheurd en knellen niet af onder de tank. Heb het idee dat de vacuumgestuurde brandstofkraan niet helemaal goed werkt . Als je de brandstofkraan op pri zet kan je wel zonder problemen 160kmpu rijden. Tankontluchting is open. Zal er dus waarschijnlijk een brandstofkraan revisie setje tegenaan moeten gooien. Tank is eraf geweest en heb vacuüm gezogen aan het slangetje welke achterop de kraan zit. Er loopt dan wel brandstof maar naar mijn idee net ietsiepietsie minder dan wanneer deze op pri (normaal open niet vacuüm bediend) word gezet.Zit ook op mij GSX750F uit 2006, volgens mij een temp sensor. Als je de draden volgt zie bij al je carbs een draadje die is aangesloten op een soort gloeiplug.
Ik heb bij de mijne alles verwijderd, rij toch niet met extreme kou. Dingetje zorgt dus bij kou dat je vlotterkamer wordt verwarmd.
Kraan al uit de tank gehad? Mogelijk de tankfilter dicht.Zag die gloeiplugjes zitten idd. Ken die fiets niet dus heb wat beter gekeken, en het lijkt er idd op dat het een voeler/bi-metaal ding is ivm carburatie verwarming. Overigens rijd de fiets op snelheid moeilijk en houd wat in(160kmpu) . Als je de snelheid laat zakken naar ik zeg 100kmpu rijd hij weer goed. Vacuumslangen zijn niet gescheurd en knellen niet af onder de tank. Heb het idee dat de vacuumgestuurde brandstofkraan niet helemaal goed werkt . Als je de brandstofkraan op pri zet kan je wel zonder problemen 160kmpu rijden. Tankontluchting is open. Zal er dus waarschijnlijk een brandstofkraan revisie setje tegenaan moeten gooien. Tank is eraf geweest en heb vacuüm gezogen aan het slangetje welke achterop de kraan zit. Er loopt dan wel brandstof maar naar mijn idee net ietsiepietsie minder dan wanneer deze op pri (normaal open niet vacuüm bediend) word gezet.
Nog niet, maar dan gaat er na die 15 jaar zeker een revisie set in als dat los leverbaar is. Zie wel complete kranen te koop voor ik dacht 70 of 80 euro..Kraan al uit de tank gehad? Mogelijk de tankfilter dicht.
Ik had die niet op mijn 1999, die had ik toch ook aardig gestript en deze niet gezien.Zit ook op mij GSX750F uit 2006, volgens mij een temp sensor. Als je de draden volgt zie bij al je carbs een draadje die is aangesloten op een soort gloeiplug.
Ik heb bij de mijne alles verwijderd, rij toch niet met extreme kou. Dingetje zorgt dus bij kou dat je vlotterkamer wordt verwarmd.
Is een heel klein plugje die in de carbs geschroefd zitten. Totaal 4 stuks.Ik had die niet op mijn 1999, die had ik toch ook aardig gestript en deze niet gezien.
Maar dan is het een bimetalen temperatuurschakelaar die bijvoorbeeld vanaf vijf graden het circuit sluit.
De voorverwarmer had je zonder schakelaar ook kunnen gebruiken in een topkoffer om de hamburgers van de afhaal warm te houden.
Hoe ziet die verwarmer er trouwens uit?Is het een lint?Gloeiplug?
Plaatje misschien? Hoe zit die aan/tegen de carburateur?
Grappig, er is niet veel nodig blijkbaar. Zit het in de benzine?Is een heel klein plugje die in de carbs geschroefd zitten. Totaal 4 stuks.
Ja idd afdoppen ik heb die van mij gewoon laten zitten en gebruik ze niet. Zie foto'sGrappig, er is niet veel nodig blijkbaar. Zit het in de benzine?
Dus afdoppen als je hem verwijderd?
Ik zoek een telefoon houder voor op mijn Suzuki Gsx600f uit 97.
Welke kunnen jullie mij aanraden?
RAM-mount met een x-grip.
Deze heb ik op mijn GSX750 met iPhone X blijft mega goed zitten.Hoe zou ik die dan het beste kunnen bevestigen, heb namelijk nog het originele stuur erop