johan zn zusje, gevaar op de wegTis dus geen meisje haha
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
johan zn zusje, gevaar op de wegTis dus geen meisje haha
die kneedowns schieten idd maar niet opMooie motor mooi Pak
Jammer van de nog nieuw uitziende sliders en de schaamranden
Jouw vriendin ?die kneedowns schieten idd maar niet op
Oeps, sorry.... dat moet 4,5 mm zijn i.p.v. 4,5 cm....De dynamo zag ik in de verte zitten, volgens mij geen eenvoudige klus om de dynamo los te halen. Maar 4,5 cm? Is dat niet erg lang voor een koolborstel? Dat met stroomverbruikers, de reden dat ik het niet vertrouw is omdat soms knipperrelais blijft hangen en dan de knipper op halve kracht brandt. Als er dan toeren worden gemaakt, begint ie weer te knipperen. Maar dat is dan weer niet altijd het geval. Het kan natuurlijk ook corrossie zijn in de stekkers of een versleten cligonteur.
Ik ga in ieder geval eens dikkere vulring zoeken en een dopje maken voor de slang.
Tnx voor je snelle antwoordt, duik ik weer de garagebox in.
Jouw vriendin ?
Haha ach ja ik mag niks zeggen ik rij met textiel
Ja maar dat krijg ik hoop ik vergoed als ik een KD maak nietje vliegt ook wel eens met textiel toch
veren breken niet als ze stuk zijn. ze zijn stuk wanneer ze gebroken zijn.
een veer heeft ook het eeuwige leven niet deze slijten ook en worden slapper.
en een goede wegligging is niet simpelweg even de veer op zn hardst zetten helaas
Grote kans dus dat m'n schokbreker na de maan is?een veer heeft niet het eeuwige leven, maar gaan stukken langer mee als bijvoorbeeld de schokbreker. Meestal zijn ze doorgeroest
Wie met een daarvoor bestemde sleutel zou me uit de brand kunnen helpen (eens in het weekend of op een avond)?nee in beide gevallen veert het juist niet goed terug. Dus veert het eigenlijk te veel en niet te weinig. Gewoon standje minder proberen
misschien een teken dat je beter je F kan behoudenVan de week maar eens kijken of ik mijn F dan maar kan inruilen op:
http://www.motoport.nl/epages/Motoport.sf/nl_NL/?ObjectPath=/Shops/Motoport/Products/968898
Ik krijg gewoon 0 reactie op mijn motor. Denk niet dat ik er veel reacties op ga nahouden dan ook verder.
ik heb de sleutel
Ik hoorde vandaag trouwens weer piepen toen ik over de rotonde reed. Bleek dit keer een auto te zijn die me probeerde te volgen
Als je je motor neer drukt, aan de achterkant, en dan je handen vlot omhoog trekt moet de motor je beweging volgen. Zo niet dan is je uitgaande beweging te langzaam.
Dit is in te stellen door een klein schroefje aan je schokbreker iets uit te draaien (ik meen aan de bovenkant van de schokbreker) Ik meen ook dat je zijkapje eraf moet.
Dit had ik een tijd je geleden ook met mijn GSXf600, motor rijdt gelijk in de bochten ook beter.
succes
nee, we hebben gewonnen!! wel spannend einde weer!!
Idd! Duitsland is in topvorm. Maar als de Spanjaarden zouden winnen is dat ook niet voor niets!Ja zenuwslopend puntje van je stoel voetbal.... In plaats van dat ze nou nog een wat veiliger marge regelen met 4-1 ;-). Ik weet nog niet precies of ik nou liever finale met Duitsland of Spanje heb... Duitsland is wel leuker natuurlijk tegen de oosterburen.... Maarrrr die zijn zo gruwelijk goed bezig... dan worden we vast verpletterd. Spanje lijkt me een "makkelijkere" tegenstander... Morgen zullen we het weten... tof!
Slaap lkkr een ieder aanwezig.
Die laatste paar minuten ik werdt helemaal gek! 95 min gespeeld terwijl het er maar 93 moesten zijnJa zenuwslopend puntje van je stoel voetbal.... In plaats van dat ze nou nog een wat veiliger marge regelen met 4-1 ;-). Ik weet nog niet precies of ik nou liever finale met Duitsland of Spanje heb... Duitsland is wel leuker natuurlijk tegen de oosterburen.... Maarrrr die zijn zo gruwelijk goed bezig... dan worden we vast verpletterd. Spanje lijkt me een "makkelijkere" tegenstander... Morgen zullen we het weten... tof!
Slaap lkkr een ieder aanwezig.