Het grote GSX-F topic - deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
De dynamo zag ik in de verte zitten, volgens mij geen eenvoudige klus om de dynamo los te halen. Maar 4,5 cm? Is dat niet erg lang voor een koolborstel? Dat met stroomverbruikers, de reden dat ik het niet vertrouw is omdat soms knipperrelais blijft hangen en dan de knipper op halve kracht brandt. Als er dan toeren worden gemaakt, begint ie weer te knipperen. Maar dat is dan weer niet altijd het geval. Het kan natuurlijk ook corrossie zijn in de stekkers of een versleten cligonteur.

Ik ga in ieder geval eens dikkere vulring zoeken en een dopje maken voor de slang.

Tnx voor je snelle antwoordt, duik ik weer de garagebox in.
 
De dynamo zag ik in de verte zitten, volgens mij geen eenvoudige klus om de dynamo los te halen. Maar 4,5 cm? Is dat niet erg lang voor een koolborstel? Dat met stroomverbruikers, de reden dat ik het niet vertrouw is omdat soms knipperrelais blijft hangen en dan de knipper op halve kracht brandt. Als er dan toeren worden gemaakt, begint ie weer te knipperen. Maar dat is dan weer niet altijd het geval. Het kan natuurlijk ook corrossie zijn in de stekkers of een versleten cligonteur.

Ik ga in ieder geval eens dikkere vulring zoeken en een dopje maken voor de slang.

Tnx voor je snelle antwoordt, duik ik weer de garagebox in.
Oeps, sorry.... dat moet 4,5 mm zijn i.p.v. 4,5 cm.... |(

Het is inderdaad geen snelle klus om de dynamo eruit te halen... kappen, buddy, tank, luchtfilter en carburateurs moeten er af...

Maar inderdaad... het kunnen ook gewoon slechte contacten zijn.

Suc6!
 
:? veren breken niet als ze stuk zijn. ze zijn stuk wanneer ze gebroken zijn.
een veer heeft ook het eeuwige leven niet deze slijten ook en worden slapper.
en een goede wegligging is niet simpelweg even de veer op zn hardst zetten helaas :N

een veer heeft niet het eeuwige leven, maar gaan stukken langer mee als bijvoorbeeld de schokbreker. Meestal zijn ze doorgeroest
 
nee in beide gevallen veert het juist niet goed terug. Dus veert het eigenlijk te veel en niet te weinig. Gewoon standje minder proberen
 
Laatst bewerkt:
nee in beide gevallen veert het juist niet goed terug. Dus veert het eigenlijk te veel en niet te weinig. Gewoon standje minder proberen
Wie met een daarvoor bestemde sleutel zou me uit de brand kunnen helpen (eens in het weekend of op een avond)? :9

bedankt voor feedback!
 
ik heb de sleutel :X

Ik hoorde vandaag trouwens weer piepen toen ik over de rotonde reed. Bleek dit keer een auto te zijn die me probeerde te volgen :]
 
Als je je motor neer drukt, aan de achterkant, en dan je handen vlot omhoog trekt moet de motor je beweging volgen. Zo niet dan is je uitgaande beweging te langzaam.
Dit is in te stellen door een klein schroefje aan je schokbreker iets uit te draaien (ik meen aan de bovenkant van de schokbreker) Ik meen ook dat je zijkapje eraf moet.
Dit had ik een tijd je geleden ook met mijn GSXf600, motor rijdt gelijk in de bochten ook beter.
succes
 
Ja zenuwslopend puntje van je stoel voetbal.... In plaats van dat ze nou nog een wat veiliger marge regelen met 4-1 ;-). Ik weet nog niet precies of ik nou liever finale met Duitsland of Spanje heb... Duitsland is wel leuker natuurlijk tegen de oosterburen.... Maarrrr die zijn zo gruwelijk goed bezig... dan worden we vast verpletterd. Spanje lijkt me een "makkelijkere" tegenstander... Morgen zullen we het weten... tof!

Slaap lkkr een ieder aanwezig.
 
ik heb de sleutel :X

Ik hoorde vandaag trouwens weer piepen toen ik over de rotonde reed. Bleek dit keer een auto te zijn die me probeerde te volgen :]

ik stel voor dat je eens een keer speeltuin komt rijden en evt wat andere mooie weggetjes hier! Ow ja.. Vergeet je sleutel niet :9
Als je je motor neer drukt, aan de achterkant, en dan je handen vlot omhoog trekt moet de motor je beweging volgen. Zo niet dan is je uitgaande beweging te langzaam.
Dit is in te stellen door een klein schroefje aan je schokbreker iets uit te draaien (ik meen aan de bovenkant van de schokbreker) Ik meen ook dat je zijkapje eraf moet.
Dit had ik een tijd je geleden ook met mijn GSXf600, motor rijdt gelijk in de bochten ook beter.
succes

Thnx! Wel vreemd overigens dat ik hier vorig jaar geen last van had eigenlijk.
nee, we hebben gewonnen!! wel spannend einde weer!!

Ben er dan vanavond voor het eerst achter gekomen dat m'n stalen zenuwen te breken zijn..
Wat heb ik me opgevreten...
M'n eerste wk finale van oranje.. Dat ik dit nog mee mag maken op m'n oude dag :+
*O*
 
Ja zenuwslopend puntje van je stoel voetbal.... In plaats van dat ze nou nog een wat veiliger marge regelen met 4-1 ;-). Ik weet nog niet precies of ik nou liever finale met Duitsland of Spanje heb... Duitsland is wel leuker natuurlijk tegen de oosterburen.... Maarrrr die zijn zo gruwelijk goed bezig... dan worden we vast verpletterd. Spanje lijkt me een "makkelijkere" tegenstander... Morgen zullen we het weten... tof!

Slaap lkkr een ieder aanwezig.
Idd! Duitsland is in topvorm. Maar als de Spanjaarden zouden winnen is dat ook niet voor niets!

Is het al zondag?? :+
 
Ja zenuwslopend puntje van je stoel voetbal.... In plaats van dat ze nou nog een wat veiliger marge regelen met 4-1 ;-). Ik weet nog niet precies of ik nou liever finale met Duitsland of Spanje heb... Duitsland is wel leuker natuurlijk tegen de oosterburen.... Maarrrr die zijn zo gruwelijk goed bezig... dan worden we vast verpletterd. Spanje lijkt me een "makkelijkere" tegenstander... Morgen zullen we het weten... tof!

Slaap lkkr een ieder aanwezig.
Die laatste paar minuten ik werdt helemaal gek! :o 95 min gespeeld terwijl het er maar 93 moesten zijn :+
 
Van de Duitsers winnen is leuker. Koekblik oranje spuiten en dan toeterend over de campings rijden hier in de buurt :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan