Het grote GSX-F topic deel 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor de OP:

full.jpg


Moet nog eens wat fatsoenlijks fixen met mijzelf erop :P
Maar dan moet 'ie eerst weer rijden B|
 
Ik wil een smartphone houder monteren op mijn Suzuki gsx600f, voor mijn HTC, voor oa navigatie.
Ik zat er aan te denken om in de M12 boout van mijn stuur M6 in te maken en dan zon bal erop te schroeven.
Wordt dan mijn moer niet te zwak?
Of zijn er andere betere oplossingen?
 
Tuurlijk :o Krijg ik wel informatie hoe en wat, moet immers wel weten waar ik aan toe ben ;)
op het zx6r topic moest ik overigens gedeeld worden dus ik weet niet of dat ook geldt voor dit topic? xD

Overigens zijn er nog 'ergere' foto's van mij online te vinden..In het amersfoort of utrecht topic was er al iemand die mijn paaldans foto had gevonden.. :X
Nope wordt niks gedeeld ;) hier heerst gewoon een communisme en ik ben de baas ;)

Dus maar Helmond mijn place lekker etentje filmpje etc ;)
 
Nope wordt niks gedeeld ;) hier heerst gewoon een communisme en ik ben de baas ;)

Grappig dat je juist communisme gebruikt :P. Communisme is juist van geen eigen bezit, maar alles is van iedereen :+ .
 
Nadat DD aan de paal heeft gehangen, zal de paal krom zijn . Ik denk niet dat het zin heeft als wij ook langskomen.

Ik heb het maar gelijk bij de aankomende evenementen in de OP gezet. :Y
 
Laatst bewerkt:
en de zijkant
full


komt nog een bellypan, andere knippers en schakelset op
 
Laatst bewerkt:
Ik wil een smartphone houder monteren op mijn Suzuki gsx600f, voor mijn HTC, voor oa navigatie.
Ik zat er aan te denken om in de M12 boout van mijn stuur M6 in te maken en dan zon bal erop te schroeven.
Wordt dan mijn moer niet te zwak?
Of zijn er andere betere oplossingen?


Dit is mijn oplossing.

full

full

full


Een bout uitboren lijkt mij niet echt een goed idee.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan