Het grote GSX-F topic deel 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit is mijn oplossing.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Een bout uitboren lijkt mij niet echt een goed idee.

Ik heb in M12 een gaatje van M6 gemaakt en maar een 1 cm diep, zodat er genoeg vlees over is voor de stuurplaat op zijn plek te houden.
Net bij Divmo in rijen een navi houder gekocht en daar iets aangepast, zodat deze in het M6 gatje past, en morgen even kijken of het werkt.

Alvast bedankt voor de foto's
 
jeej nieuw vers deeltje :) ik ben er ook weer bij!

Mag ik ook nog in de OP??
Ik zal vanavond eens een nieuwe foto sturen van me motortje :)

Ps.
is het bij jullie ook al zo koud aan het worden? :(
 
:N :N :N :N Tuffert is de nieuwe Fuhrer
:N :N mocht die willen O-) mijn rechterhand is die ;)

Grappig dat je juist communisme gebruikt :P. Communisme is juist van geen eigen bezit, maar alles is van iedereen :+ .
Wijs neus

Grrrr ik bedoel je weet wel wat ik bedoel :+
MIJN MIJN MIJN ;)

Mag de rest van het topic ook komen? :P Lijkt me wel gezellig, ga ik jullie een paaldansles geven ja? _O-
:N :N alleen ik natuurlijk ;)

Nadat DD aan de paal heeft gehangen, zal de paal krom zijn . Ik denk niet dat het zin heeft als wij ook langskomen.

Ik heb het maar gelijk bij de aankomende evenementen in de OP gezet. :Y
Niet zo he B|

Ik ga wel als laatste dan O-)
 
Grappig dat je juist communisme gebruikt :P. Communisme is juist van geen eigen bezit, maar alles is van iedereen :+ .


Dat is het ideaalbeeld van communisme idd... In de praktijk is het echter nooit verder gekomen dan een dictatoriale eenpartij staat waarbij de staat veel had en de bevolking weinig...
 
Count me in, betere foto komt ooit nog wel :)

IMG_0838.jpg
 
ja is overgespoten denk ik, helaas aan beide kanten een plekje van het op z'n kantje leggen door de vorige eigenaar, maar daar gaat hij niet minder snel om :)

voorlopig kost 't geld genoeg, heb mn rijbewijs nog niet eens of 't geld vliegt al vanuit mn zak naar die gsx
 
Vandaag maar Paypal accountje aangemaakt, heb van die goudkleurige rem koppeling hendels met zwarte adjuster gezien op ebay die ik moet hebben! :9~ en wat dan nog beter is, ze zijn nog onder de 30euries!! Kopen dus :)
HEBBEN voor de geinteresseerden ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan