Het grote GSX-F topic deel 9

Status
Niet open voor verdere reacties.
1100F kan je zat 1 op 15 meerijden in de tourmodus. Ga je echt op het gas dan wil het wel oplopen.
Maar ja, waar heb je anders 136 pk voor. Loopt 120 in de 1e versnelling en dan laat je heel wat achter bij het verkeerslicht.

grtz,

Cees
 
1100F kan je zat 1 op 15 meerijden in de tourmodus. Ga je echt op het gas dan wil het wel oplopen.
Maar ja, waar heb je anders 136 pk voor. Loopt 120 in de 1e versnelling en dan laat je heel wat achter bij het verkeerslicht.

grtz,

Cees
1:15 is dus niet zuinig ;)

de 750 modellen gaan gemakkelijk over de 1:20, de 600 zelfs tot 1:25 :Y
Bij het verkeerslicht hoeven alleen de autos achter te blijven wat mij betreft.

Maar voor wie hoog verbruik geen probleem is, is de GSX 1100 F wel een mooi machien natuurlijk :]


(zelfs mijn BMW K 1200 S was zuiniger, haalde tussen de 1:17 en 1:19 met 167PK)
 
Ik reed met een oldskool Kawasaki ZX-10 Thomcat zelfs 1:22 standaard woon~werk.
En later met een moderne ZX-10R haalde ik dat ook eens in de bergen van Italië. :Y
1:15 is dus niet zuinig ;)
Dat is meer iets voor een Moto Morini Corsaro 1200. Ook gehad. :+



(1:15 met veel, heel veel geduld.. :o )

Bandje boven voor eerste rit (thuisbezorgd door vorige eigenaar) , bandje onder na..

 
Laatst bewerkt:
@ricardo1985: ik zie in een van uw vorige posts dat jij pinkers besteld hebt bij dx.com (of van plan bent dat te doen) ...

heb jij al ervaring met die site, en met het bestellen via hun? Ik heb led lampjes besteld voor mijn wijzerplaten (type t5, blauw), en voor mijn voorste standlichtje en kentekenplaatlicht (type t10, wit). Maar die bestelling is intussen al geleden van 22 mei ... is dat normaal?

van de week bestelling gedaan. micro sd kaart binnen een week binnen. Wacht nog op usb lader voor op de motor en spiegelhouders
 
Ik reed met een oldskool Kawasaki ZX-10 Thomcat zelfs 1:22 standaard woon~werk.
En later met een moderne ZX-10R haalde ik dat ook eens in de bergen van Italië. :YDat is meer iets voor een Moto Morini Corsaro 1200. Ook gehad. :+

[~[url="http://img.photobucket.com/albums/v623/patrick281/Moto%20Morini%20Corsaro%201200/DSC_0250_090.jpg"]afbeelding~][/URL]

(1:15 met veel, heel veel geduld.. :o )

Bandje boven voor eerste rit (thuisbezorgd door vorige eigenaar) , bandje onder na..

[~[url="http://img.photobucket.com/albums/v623/patrick281/Moto%20Morini%20Corsaro%201200/DSC_0367_122.jpg"]afbeelding~][/URL]
Hehe ... nice ... doe dat met mijn GSX F ook, nieuw bandje erop, ritje van 10km en bandje heeft geen schaamranden meer :9

... met mijn BMW lukte dat met geen geweld, ook al ging ik er iets sneller mee door dezelfde bochten. (komt door het lage zwaartepunt denk ik?)

Maar met mijn huidige GSX F durf ik niet zo diep gaan, heb geprobeerd de achaamranden weg te rijden van de achterband, maar heb het gevoel dat hij wil "uitbreken" ... de banden zijn nog gloednieuw, op de voorband is het centrale spuitmembraan zelfs nog aanwezig, maar ondanks ze nieuw zijn, had de vorige eigenaar die erop laten leggen ... zo'n 2 jaar geleden, te zien aan de DOT code :')

van de week bestelling gedaan. micro sd kaart binnen een week binnen. Wacht nog op usb lader voor op de motor en spiegelhouders
Heb vandaag een kaartje in de bus gekregen van de postbode, dat hij aanbelde voor een paketje, en ik het morgen kan gaan afhalen op het postkantoor, omdat ik niet thuis was.

Komen bestellingen van DX.com aan met de Post? Zo ja, dan zal het dat wel zijn, want heb verder nergens iets besteld ...

... tenzij er ergens een goede ziel leeft die mij een doos vol geld gestuurd heeft ... sorry, te veel fantasie :+
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als het ffie weer in elkaar zit wordt het gooien en smijten. :Y
Maar wel voorzichtig opbouwen, er zat met de lekkkage een aardige strook olie op de voorband aan de randen. Moet er weer goed uitzweten..

Voorlopig zijn de twee imbussen aan de onderzijde zoek @werk.
Een grappenmaker ofzo.. O-)
 
Leuk dus dat motorbezit, de ene motor heeft geen voorband en de andere geen achterband. :+

 
LEDjes besteld bij DX.com zijn binnen! *O*

Meteen in de teller gemonteerd.
Heb wel de socketjes moeten "bijwerken" want de voetstukjes van deze LEDjes zijn net te dun, en ze zaten er niet stevig in geklemd, dus de contactpuntjes in de socketjes een beetje naar binnen geplooid, nu zitten ze stevig.

Resultaat is echter niet wat ik verwacht had, maar al bij al toch al veel beter dan de vorige LEDjes die ik steeds geprobeerd heb (heb er in mijn vorige GSX F wel 4 of 5 types geprobeerd). Probleem was steeds hetzelfde, slechte lichtspreiding, één setje had een goede lichtspreiding, maar was dan weer te zwak.

Resultaat met deze LEDjes: (eerste foto is wel een beetje wazig, reëel is beter)
full

Op de punten waar de LEDjes zitten is het licht wel iets sterker, maar vind de spreiding best vrij egaal te noemen.

full

De rode zones in de toerenteller en de benzinemeter zijn echter niet meer zichtbaar ... niet erg, kom zelden kort bij 't rood bij de toerenteller ... maar wel bij de benzinemeter, want ik houd ervan om door te gaan tot +400km per tank :+

full

Het spijtige bij de snelheidsmeter is, de krasvorming op de cover is nu duidelijk zichtbaar B| (eens zien te polieren ... of zoiets ...). En de totaalteller/tripmeter is niet zeer goed afleesbaar, maar dat vind ik nog niet zo erg.

Ben er al bij al tevreden mee ...

... alleen had ik 6x een blauw LEDje besteld, maar heb er maar 4 ontvangen ...
 
Dan in ieder geval een foto van de envelop en liefst ook de goederen maken. :)
 
Ik weer wat binnen van DX. Pimp my ride. :+ (zonder voorwiel erin..)

full


Smiley ziet er zo wel raar uit in dit licht maar is 100% optisch perfect. :P
 
Dan in ieder geval een foto van de envelop en liefst ook de goederen maken. :)
Ik ben erachter gekomen dat ik eerder een mail gekregen had dat niet alles op stock was, had die mail blijkbaar over 't hoofd gezien :$

Word dat nu nog nagestuurd? En hoe zit het met de betaling? Heb het betaald met Visa kaart, moet dus nog verhandeld worden, maar stel mij de vraag of ik heel de bestelling ga aangerekend krijgen of enkel wat ik gekregen heb. Heb er geen probleem mee volledig te betalen als de rest nog nagestuurd wordt uiteraard.

En als ik wél volledig betaal, maar niet ontvang ... we spreken over 2,40€ ... kan ik nog mee leven.
Maar als de dienstverlening idd goed gaat via DX, denk ik dat die nog bestellingen gaan krijgen van mij ... zeker gezien er geen verzendkosten bij zitten ... wil je één simpel dingetje ... laat maar komen!
 
Zijn dat ventieldopjes? En zo ja, zit daar een lampje (LEDje) in?

Ene ... iemand ervaring hiermee? Lijkt mij interessant, en vind de prijs ook al niet zo slecht :P
H4 35W 1750lm 7500K 2-LED White Light Car Headlights - Grey (2 PCS / 12~24V)
Ik geloof en ga er niet vanuit dat er een lampje inzit, maar ze zijn best lang.

En heb eerder H4 ledlampen laten komen.
Waren wel veel minder luxe dan deze.
Hier moet ook een bulk licht uitkomen. :}

Alleen zal het licht heel diffuus zijn.
Een normale H4 lamp heeft een reflector.
Gericht licht..
Word dat nu nog nagestuurd? En hoe zit het met de betaling? Heb het betaald met Visa kaart, moet dus nog verhandeld worden, maar stel mij de vraag of ik heel de bestelling ga aangerekend krijgen of enkel wat ik gekregen heb. Heb er geen probleem mee volledig te betalen als de rest nog nagestuurd wordt uiteraard.
Dat zal dan verzonden worden zodra het leverbaar is.
Maar omdat het free shipping is combineer ik na een verpakkingsfout in het begin geen bestellingen. Soms bestel ik op een avond gewoon acht losse dingen. ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik geloof en ga er niet vanuit dat er een lampje inzit, maar ze zijn best lang.

En heb eerder H4 ledlampen laten komen.
Waren wel veel minder luxe dan deze.
Hier moet ook een bulk licht uitkomen. :}

Alleen zal het licht heel diffuus zijn.
Een normale H4 lamp heeft een reflector.
Gericht licht..
voor je GSX F? Of voor een eerdere of andere motor? Of voor je auto? Want in je GSX F zit één H7 en één H1 ... mijn koplamp heb ik vervangen door een USA model (Katana) en die hebben wel twee maal een H4.

Nu durf ik nog een beetje te geloven dat die LED H4's er wel op berekend zullen zijn dat de luchtbundel/ontbundeling overeenkomt met een gewone H4, net zoals ze dat bij de xenons doen.

Heb vooral naar de lumens gekeken, een halogeen varieert tussen 900 en 1500, xenons gaan al gemakkelijk rond 2300.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Brouwt er hier nog iemand een nieuwe Op voor deeltje tien in elkaar?

Ik ben tegenwoordig zo weinig actief met de motor dat ik het graag aan een volgende overlaat.

Volgend topic zal ik als het nodig is en ik een zinnig antwoordt kan geven nog wel eens mee spammen.

mzl,

Harm Jan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan