Het grote GSX-F topic deel 9

Status
Niet open voor verdere reacties.
Via pb kan je alleen foto's sturen wanneer ze elders op het web al een plek hebben. Via de mail hoeft dat niet.
 
Leuk topic dit wat ik al een tijdje met regelmaat lees, dus ik meld me maar eens. Leuk om te zien dat er best veel liefhebbers/eigenaren van dit model met regelmaat posten. Ben zelf van plan om na jaren afwezigheid weer het motorrijden op te pakken en denk er aan om dat te doen op de GSX750F. Prima mix tussen sportief en voldoende comfort naar mijn idee. Heb inmiddels een paar nette in het vizier, dus hoop binnenkort echt op te kunnen stappen.
Alvast welkom in het GSX F topic :W

de GSX750F. Prima mix tussen sportief en voldoende comfort naar mijn idee
Volledig mee eens! :Y


[nieuwsgierig]
Welke heb je zoal op het oog? Model voor '98 of na '98?
600 of 750?
[/nieuwsgierig] :+
 
Via pb kan je alleen foto's sturen wanneer ze elders op het web al een plek hebben.
Via de mail hoeft dat niet.
Zo gebeurd toch? Ik plaats ze even hier voor eventuele belangstellenden. :)

Die roest op de voorvork poets je er zo af denk ik.











Ik dacht even aan de complete voorpartij, maar het is niet zeker of ook de derde aankoop van onderdelen zal passen en heb vrijdag de imbussen uit de oude voorvork kunnen krijgen.

Als ik meer tijd had zou ik deze er zo bij kopen. :Y
Tegen de huidige voorvork hik ik al een paar maanden aan. :X
 
Laatst bewerkt:
Is ook niet moeilijk, alleen had ik daar gisteravond op de Ipad niet de beschikking over ;-)

Maar voor de duidelijkheid: complete GSX600F uit, meen ik, '95/96/97??. Alleen wat boutjes van het kuipwerk ontbreken. Ratel in blok. Mag weg voor €150,-
Voor dat geld ga ik er geen losse onderdelen af halen. Mag je zelf doen en zelf met de left overs blijven zitten ;-)
 
Laatst bewerkt:
Is ook niet moeilijk, alleen had ik daar gisteravond op de Ipad niet de beschikking over ;-)

Maar voor de duidelijkheid: complete GSX600F uit, meen ik, '95/96/97??. Alleen wat boutjes van het kuipwerk ontbreken. Ratel in blok. Mag weg voor €150,-
Voor dat geld ga ik er geen losse onderdelen af halen. Mag je zelf doen en zelf met de left overs blijven zitten ;-)
Ik had nog reclame gemaakt maar..
Tiet zat maar geen ruimte voor. :N

Helaas
 
Laatst bewerkt:
mensen,

Er staat hier in de schuur al een tijdje een GSXF te verstoffen eigenlijk zonde dus!

Motorshopper: GSX 600 F

mag weg tegen een redelijk bod machientje is gewoon goed heeft wat liefde nodig omdat ze al een tijdje stil staat,

reacties graag via motorshopper

Mvg,

Jeffrey
 
Hey mede gsxf-ers

Bij deze ook maar even aanmelden hier in dit topic.

Rijd zelf een GSX750F uit 1990 met 56k op de teller.

Ook helaas al een aanrijding gehad en daarom meteen een aantal vragen.

aangereden, en nu??

In de zoektocht naar nieuwe onderdelen (spiegels en knippers) de vraag wat gaat passen op mijn tweewieler.

Gevonden had ik dit:

Knippers:

DIY Waterproof 4W Yellow 13-SMD LED Motorcycle Steering Light (2PCS)

Snap dat ik hier ook weerstanden of een ander relais nodig heb maar past het?

Wie heeft een adres voor leuke after market spiegels voor dit oude model GSXF?
 
Hey mede gsxf-ers

Bij deze ook maar even aanmelden hier in dit topic.

Rijd zelf een GSX750F uit 1990 met 56k op de teller.

Ook helaas al een aanrijding gehad en daarom meteen een aantal vragen.

aangereden, en nu??

In de zoektocht naar nieuwe onderdelen (spiegels en knippers) de vraag wat gaat passen op mijn tweewieler.

Gevonden had ik dit:

Knippers:

DIY Waterproof 4W Yellow 13-SMD LED Motorcycle Steering Light (2PCS)

Snap dat ik hier ook weerstanden of een ander relais nodig heb maar past het?

Wie heeft een adres voor leuke after market spiegels voor dit oude model GSXF?
Welkom in het GSX F topic :W

Ongevalletje ... nooit leuk B|

Zal later je aanrijdingstopic eens doornemen, nu eventjes te druk :+

Maar wat betreft pinkers die passen, je heb zovele sites waar je erop kan vinden, zeker als je voor niet originele gaat. Of versta ik het verkeerd door te denken dat je een ander modelletje van pinkers zoekt?

Bikedesign misschien iets op te vinden?
 
Gisteren mijn bougies uit de oude gehaald, en in de nieuwe gezet.
Na enkele minuten stationair te draaien hadden dit keer alle uitlaatstukken heet, dus ook de rechtse.

Dacht, het is in orde nu, dus toch maar effe mijn "stoute schoenen" aangetrokken, en een klein toerke gereden (met namaak plaat :$ ... maar wel moeilijk van een echte te onderscheiden :+ ).

Daar waar hij eerder bleef haperen, tussen de 4000 en 6000 rpm gaat ie nu wel goed.
Maar wanneer ik een zone 50 doorrijd, in 5e aan ongeveer 2700rpm heb ik het gevoel dat hij nog steeds niet zuiver draait. Accelereren doet ie anders wel vrij vlot, en gaat snel door naar 150 :P ... had wel de indruk naar het einde van het ritje toe (ongeveer 16km) dat het wel stilaan aan de beterhand was, heb er voor het vertrek zo een soort reinigingproduct in de tank gekapt.

Een uitgebreidere testrit zit er echter nog niet aan te komen zonder inschrijving ... maar binnen twee weekjes hoop ik hem toch te kunnen inschrijven.
 
@ricardo1985: ik zie in een van uw vorige posts dat jij pinkers besteld hebt bij dx.com (of van plan bent dat te doen) ...

heb jij al ervaring met die site, en met het bestellen via hun? Ik heb led lampjes besteld voor mijn wijzerplaten (type t5, blauw), en voor mijn voorste standlichtje en kentekenplaatlicht (type t10, wit). Maar die bestelling is intussen al geleden van 22 mei ... is dat normaal?
 
Ja. :)

Dx.com is Chinees en het komt per (roei?)boot. Heb wel eens een audiokabel van anderhalve euro (gratis verzending!) pas na 1,5 maand thuis gekregen.
 
:^

Al van alles besteld, een paar tablets, telefoons, kleren, motorspullen.. etc, etc.
De levertijd is heel soms een week, maar meestal vier tot zes weken.
Sinds eind vorig jaar let de douane wel wat meer op.
Nu voor twee artikelen een heffing ontvangen bij de postbode.

Ik schat dat er voor mij momenteel zo'n tien verschillende bestellingen onderweg zijn.
Het shopt zó leuk. _O-
 
Laatst bewerkt:
Ja. :)

Dx.com is Chinees en het komt per (roei?)boot. Heb wel eens een audiokabel van anderhalve euro (gratis verzending!) pas na 1,5 maand thuis gekregen.
Hehe ... dan hoef ik mij nog niet te veel zorgen te maken dus ... :P
Dacht ergens iets gelezen te hebben van 10 tot 14 dagen voor België, maar had al het vermoeden dat dat iets te positief was, en dus enkel betrekking zou hebben op "ideale omstandigheden" :P

Had ook gezien dat verzending gratis is, ongeacht wat de aankoopprijs is.

Maar op 30 juni ben ik van plan de motor wee in te schrijven en had gehoopt dat de ledjes binnen zouden zijn, want om de tellerpartije uit te bouwen moeten de twee grote kuipdelen er ook af, en dus ook de onderkuip ... veel werk om enkel een paar lampjes te vervangen :') (desnoods rijd ik eerst maar effe zonder kuipdelen rond ... :+ )

@Worldbeater ... ik moet ook op passen met die site ... ik ben namelijk een beetje bezeten met alles wat maar LED licht is, of dat nu voor in huis, buitenshuis, auto, motor of fiets is ... :X
 
@ricardo1985: ik zie in een van uw vorige posts dat jij pinkers besteld hebt bij dx.com (of van plan bent dat te doen) ...

heb jij al ervaring met die site, en met het bestellen via hun? Ik heb led lampjes besteld voor mijn wijzerplaten (type t5, blauw), en voor mijn voorste standlichtje en kentekenplaatlicht (type t10, wit). Maar die bestelling is intussen al geleden van 22 mei ... is dat normaal?


Denk dat het al duidelijk is. 8-)
 
Sorry is niet mijn 1100F, maar van een medelid op het duitse type forum www.gsxf-1100.de

Deze past namelijk zonder meer op de zelfde bevestiging als de originele. Voor mezelf heb ik na een val gelukkig nog een 2ehands exemplaar kunnen scoren. Onderdelen worden zachtjes aan wat moeilijker voor de 1100F of nieuw onbetaalbaar.

grtz,

Cees
 
Sorry is niet mijn 1100F, maar van een medelid op het duitse type forum www.gsxf-1100.de

Deze past namelijk zonder meer op de zelfde bevestiging als de originele. Voor mezelf heb ik na een val gelukkig nog een 2ehands exemplaar kunnen scoren. Onderdelen worden zachtjes aan wat moeilijker voor de 1100F of nieuw onbetaalbaar.

grtz,

Cees
Klopt, de GSX 1100 F is idd best zeldzaam ...

... heb ze zelf nog nooit in 't echt gezien zelfs :N
Volgens de Suzuki dealer waar ik soms eens binnen spring komt dat door dat ze in één ding verschillen van alle andere GSX-F'en, ze zouden namelijk NIET zuinig zijn ... weet niet of het klopt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan