Het Grote GSX-F Topic - Deel II

De megameeting in mei hoeveel van ons gaan mee?

  • Ja

    Stemmen: 5 22,7%
  • Nee

    Stemmen: 9 40,9%
  • Twijfel

    Stemmen: 5 22,7%
  • Nooit!

    Stemmen: 3 13,6%

  • Totaal aantal stemmers
    22
Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb je de fietsen zelf gespoten?

Cor.

De gouden heb ik wel zelf gedemonteerd en voorbewerkt maar laten spuiten door iemand die er meer verstand van heeft dan ik om hem vervolgens zelf weer op te bouwen. De zwarte heb ik vorig jaar in ongeveer deze staat gekocht. Waarschijnlijk verwisselt de laatste eind mei van eigenaar, het broertje van MrTT heeft interesse.
 
ok hier dan

Foto-CGO4XX7G.jpg


mod

1 soloseat
2 donkere kuipruit
3 undertail
4 gaas
5 geintergeerde achterverlichting met knipper
6 schep eraf
7 stalen remkabel
8 div stickers
9 xenon verlichting
Foto-VZH7EJPY.jpg

zie verder www.mijnalbum.nl/Album=RQLZECVH
 
Laatst bewerkt:
correct over... echt klote, niet dat het voor mij wat uitmaakt :+ (zie het van de 'zonnige' kant).
 
Ja jij moet helaas wel -O- . Ga je hem nog spuiten of weer alles rood maken?


Nou, ik twijfel heel erg, was eigenlijk druk aan het sparen voor een GSX-R 750 K6 of K7.. die wil ik graag over een jaar. Dus nu zit ik heel erg te dubben tot in hoeverre ik nog aan het modificeren ga. Of dat ik gewoon nog een jaar of 2 langer met deze blijf rijden en dus wel ga sleutelen.

Wat ik eigenlijk zou willen is dit:
Wielen zwart poedercoaten, voorspatbord zwart, voorvork zwart (nu mee bezig, werkt meteen de pekelellende weg), onderkuip zwart, achterbrug zwart, handgreepje achterop zwart en een zwart kuipruitje, en dus zo'n bodemplaat als GsxF 750 zo mooi heeft.
 
Laatst bewerkt:
Ah moi, nieuw forum, nice.

Doe binnenkort ff een paar nieuwe pics, als de andere leidingen erop zitten.
Hey JW, je begint al aardige moderator ambitie te krijgen! :)

De enige mods die ik nog ga doen zijn de leidingen, andere bandjes (als deze af zijn) en misschien de achterbrug nog nieuw spuiten, goudgeel zoals de voorpoten. Daarna ga ik sowieso sparen voor een Gixxer 1000, 1300R of 1000R, zo'n agressief beest lijkt me wel leuk!

By the way, megameeting?
Vertel eens!

Mzzlz
T
 
Laatst bewerkt:
Sinds gisteren de trotse eigenaar van een GSX-F'je uit 1997.

gsx600f.jpg


Moet wel een hoop aan gebeuren:
- Uitlaat compleet rot
- Voorrem staat vast
- Achterband vervangen
- Stellen en Carbs schoon maken

Dus komende week hem maar weg brengen en hopen dat ze nog een sloop uitlaat hebben liggen of heeft hier iemand nog een uitlaat te koop :) .
 
Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd met je aanwinst
yahoo.gif


@Bok001 heeft volgens mij nog een originele uitlaat te koop en ik krijg zondag nog een schademotor binnen met volgens mij een goede 4-1
 
Tnx, die van Bok001 was al verkocht ;( , als jij hem binnen hebt stuur me dan even een mailtje (zie profiel)

Jeps, helaas... die was redelijk snel verkocht :) Wat ik nog wel in de aanbieding heb:
- Een CDI-unit voor de 750F (past denk ik ook op de 600, maar weet niet zeker)
- Een inlaatnokkenas, jawel zonder pitting
- Een compleet onderblok (met goede dynamo, krukas, versnellingsbak en startmotor)
 
Jeps, helaas... die was redelijk snel verkocht :) Wat ik nog wel in de aanbieding heb:
- Een CDI-unit voor de 750F (past denk ik ook op de 600, maar weet niet zeker)
- Een inlaatnokkenas, jawel zonder pitting
- Een compleet onderblok (met goede dynamo, krukas, versnellingsbak en startmotor)

Tnx, maar eerst maar even de motor zomer klaar maken, dat zal me al genoeg gaan kosten daar ik zelf niet handig ben.
 
ohw dat is balen, ik weet wat het is om geen plaats voor je hobby te hebben. Ben echt jaren opzoek geweest naar een eigen stek

Op dit moment is het bij mij een chaos 'met visie' , want ik ben de boel wat aan het herstructureren *D

DSC02001.jpg
 
Laatst bewerkt:
ohw dat is balen, ik weet wat het is om geen plaats voor je hobby te hebben. Ben echt jaren opzoek geweest naar een eigen stek

Het zou al lekker zijn als ik de fiets droog kan opbergen, dat is nu al een utopie. Ik ben in ieder geval blij dat hij mij de gelegenheid heb gegeven om het blok bij hem over te bouwen.
 
Laatst bewerkt:
Ja dat is eigenlijk wel het minste, woon je in een flat of zo dat je geen ruimte hebt?

Nee, een normale woning met voor- en achteringang. Maar sinds het woordje vinex is uitgevonden bouwen ze huizen met een tuin van 10 meter lengte en toch zo indelen dat er niet normaal een extra schuur gebouwd kan worden B| Wat een machtig mooie ruimte heb je daar!
 
Nee, een normale woning met voor- en achteringang. Maar sinds het woordje vinex is uitgevonden bouwen ze huizen met een tuin van 10 meter lengte en toch zo indelen dat er niet normaal een extra schuur gebouwd kan worden B| Wat een machtig mooie ruimte heb je daar!

Ken het probleem, wij gaan gelukkig verhuizen en dan heb ik een mooie verwarmde schuur naast het huis om in te prutsen.
 
Wat een machtig mooie ruimte heb je daar!

Ja dat is echt mijn droom plekje , ik kan er doen en laten wat ik maar wil, wanneer ik het wil...

We hebben de ruimte 100 m2 twee jaar geleden gekocht, want huren was gewoon te duur (45 euro per vierkante meter per jaar)

Tijdje terug tot 3 uur 's nachts bezig geweest met slijpen en lassen aan de auto, maar aangezien het midden op een bedrijventerrein ligt heeft niemand er last van *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan