Het Grote GSX-F Topic - Deel II

De megameeting in mei hoeveel van ons gaan mee?

  • Ja

    Stemmen: 5 22,7%
  • Nee

    Stemmen: 9 40,9%
  • Twijfel

    Stemmen: 5 22,7%
  • Nooit!

    Stemmen: 3 13,6%

  • Totaal aantal stemmers
    22
Status
Niet open voor verdere reacties.
ZO, gisteren eindelijk mijn DB-Killer van BSM ontvangen aangezien mijn Vampire uitlaat toch wel heel erg veel herrie maakte. Het resultaat mag er zijn, hij klinkt nu een stuk beschaafder. Merk dat het minder vermoeiend rijden is zonder herrie. Nadeel is wel dat in de tunnel mensen nu een stuk minder de neiging vertonen zo snel mogelijk naar rechts te vertrekken maar dat zal mijn verbeelding wel zijn.
 
Laatst bewerkt:
Hey EmTee kan beuren, viel ja te proberen!!! 8-)

Hey black-katana, de duitse ebay staat het meeste op :} , we hebben al aardig wat onderdelen besteld voor de auto's 8-) (van meerdere personen) en 99,9% probleemloos *D , het kost wel effe geduld als je het geld gewoon overboekt :z en dan nog eens zowat 5 werkdagen voor dat het aankomt!!!
 
Hallo allemaal! :W

Ik ben nieuw als actief motorrijdend lid op het forum en....jawel!... GSX-F rijdend *O*
Om eerlijk te zijn lees ik al een tijdje mee :$ maar deze zondag leek me wel een mooi moment me eindelijk eens voor te stellen :)


Mijn motor is een candy blauwe 600F bouwjaar 2000 waar ik erg blij mee ben! 8-)
Het is mn eerste motor aangezien ik pas sinds 15-7-2008 bevoegd ben zelfstandig motorfietsen te besturen op de openbare weg O-)


mnmotor.jpg
 
Hallo allemaal! :W

Ik ben nieuw als actief motorrijdend lid op het forum en....jawel!... GSX-F rijdend *O*
Om eerlijk te zijn lees ik al een tijdje mee :$ maar deze zondag leek me wel een mooi moment me eindelijk eens voor te stellen :)


Mijn motor is een candy blauwe 600F bouwjaar 2000 waar ik erg blij mee ben! 8-)
Het is mn eerste motor aangezien ik pas sinds 15-7-2008 bevoegd ben zelfstandig motorfietsen te besturen op de openbare weg O-)


[afbeelding]

Welkom :W mooie brommer :]

en nu ben ik weg, rondje rijden :P
 
Ook een welkom geheten van uit deze hoek :W

De lucht ziet er hier niet echt aantrekkelijk uit om een rondje te maken. Ik verwacht eigenlijk dat ieder moment de hemel weer naar beneden kan komen -O- het schijn volgend weekeind weer een stuk beter te zijn dus daar houd ik mij maar aan beet.

morgen zowiezo met de motor naar het werk. weer of geen weer.

:W
 
ook welkom geheten door een niet gsxf rijder _O- _O-

en zoals je al zei - ik kijk al een tijdje mee- zijn er tal van tips / ideëen op te doen


gr. Henk
 
:W

Zoooo de Q is weer thuis...

Paar km's gereden nog vanmiddag/vanavond :] mn F-je rijdt voortreffelijk :}
Eerste dag met echt droog asfalt...dat rijdt toch een stuk aangenamer :P

Ik zit te denken een xenon setje te laten monteren...kleurt mooi bij mn motor _O-

Iemand ervaringen mee in zn F?
 
Welkom Qubus. Toch knap dat je vandaag nog droog asfalt hebt kunnen vinden. Ik heb de hele dag alleen maar regen gezien.

Veel plezier hier tijdens de regenachtige dagen en veel plezier op de motor bij de mooie (en soms ook minder mooie) dagen.
 
Welkom Qubus. Toch knap dat je vandaag nog droog asfalt hebt kunnen vinden. Ik heb de hele dag alleen maar regen gezien.

Veel plezier hier tijdens de regenachtige dagen en veel plezier op de motor bij de mooie (en soms ook minder mooie) dagen.

Niet zo negatief joh, we hebben vandaag toch nog bijna een droge toerrit gereden, kunnen je broertjes over meepraten.
 
zo ik ben ook weer thuis :+

ben vandaag op de motor naar eenn verjaardag geweest en ben lekker tussen de buien door gereden *O*

al is dat natte wegdek niet overal even fijn :N als de banden koud zijn...
 
zo ik ben ook weer thuis :+

ben vandaag op de motor naar eenn verjaardag geweest en ben lekker tussen de buien door gereden *O*

al is dat natte wegdek niet overal even fijn :N als de banden koud zijn...

In de kop van Noord Holland was tot Schoorl alles gewoon lekker droog gister, er vielen net een paar spetters toen ik rond 6 uur weer thuis kwam :)
 
ZO, gisteren eindelijk mijn DB-Killer van BSM ontvangen aangezien mijn Vampire uitlaat toch wel heel erg veel herrie maakte. Het resultaat mag er zijn, hij klinkt nu een stuk beschaafder. Merk dat het minder vermoeiend rijden is zonder herrie. Nadeel is wel dat in de tunnel mensen nu een stuk minder de neiging vertonen zo snel mogelijk naar rechts te vertrekken maar dat zal mijn verbeelding wel zijn.

Ik had ook een killer gekocht voor mijn vampire vanwege klachten van vooral vriendin en vader: "Ik hoor mijn eigen motor niet eens als ik met je oprij" (das een diversion dus dat zou goed kunnen :P)

Maar die bleek te groot te zijn (had ook even moeten meten),was dat bij jou geen probleem?
 
Hallo allemaal! :W

Ik ben nieuw als actief motorrijdend lid op het forum en....jawel!... GSX-F rijdend *O*
Om eerlijk te zijn lees ik al een tijdje mee :$ maar deze zondag leek me wel een mooi moment me eindelijk eens voor te stellen :)


Mijn motor is een candy blauwe 600F bouwjaar 2000 waar ik erg blij mee ben! 8-)
Het is mn eerste motor aangezien ik pas sinds 15-7-2008 bevoegd ben zelfstandig motorfietsen te besturen op de openbare weg O-)


[afbeelding]

Welkom
En de blauwe rijden toch het lekkerste! *O*



Hier vandaag de hele dag regen B|
 
Als je niet nat thuis komt, dan ben je vandaag de deur niet uit geweest.

Ben net thuis maar de wind haaks op de weg is eigenlijk nog het ergste. je schud van de linkerkant naar de rechterkant op de rijbaan.
 
Het weer was weer niet echt toppie vandaag....maar zeker geen spijt dat ik op de motor naar mn werk ben gegaan :P

Vanochtend droog maar fris heen... toen begon het stevig te regenen...
Door de miezer terug naar huisje maaaaar tussen de auto's door *O*

Collega's lachen toen het ging regenen...Ik lachen toen bleek dat de verkeersader van Breda vandaag afgesloten werd en alles dicht stond :W


Maaruh niemand hier Xenon in zn F zitten? ben wel benieuwd naar ervaringen wat betreft lichtopbrengst enzo :)
 
Het weer was weer niet echt toppie vandaag....maar zeker geen spijt dat ik op de motor naar mn werk ben gegaan :P

Vanochtend droog maar fris heen... toen begon het stevig te regenen...
Door de miezer terug naar huisje maaaaar tussen de auto's door *O*

Collega's lachen toen het ging regenen...Ik lachen toen bleek dat de verkeersader van Breda vandaag afgesloten werd en alles dicht stond :W


Maaruh niemand hier Xenon in zn F zitten? ben wel benieuwd naar ervaringen wat betreft lichtopbrengst enzo :)

Voor dat Xenon verhaal moet je maar eens gaan rondneuzen op de website van de GSXF Club, voldoende info over te vinden, op het Forum nog meer zelfs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan