Het Grote GSX-F Topic - Deel II

De megameeting in mei hoeveel van ons gaan mee?

  • Ja

    Stemmen: 5 22,7%
  • Nee

    Stemmen: 9 40,9%
  • Twijfel

    Stemmen: 5 22,7%
  • Nooit!

    Stemmen: 3 13,6%

  • Totaal aantal stemmers
    22
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja had ik ook al, DB killer uitverkocht :( Eerst hoop geld voor een herrie pijp en dan weer geld voor een DB killer, rare jongens die motor rijders :X

Ja dat kan je wel zeggen *D Maarja als het aan mij ligt blijf ik lekker zo rond :]
Maar als ik dan zo'n auto zie met zo'n blauw dopje op het dak moet gelijk het gas dicht '(
 
@ Willemlammie:

Kon je je standaard uitlaat gewoon vervangen voor deze uitlaat of moesten er nog aanpassingen gebeuren?

Vindt hem er namelijk wel heer erg gaaf uitzien :9~ })
 
@ Willemlammie:

Kon je je standaard uitlaat gewoon vervangen voor deze uitlaat of moesten er nog aanpassingen gebeuren?

Vindt hem er namelijk wel heer erg gaaf uitzien :9~ })

Ik heb die demper van JW overgenomen en dit was al 1 systeem.
Zijn bochten van een GSX 750. Heb wat uit de onderkuip weg moeten zagen en de bok eraf moeten halen.
 
Ik denk dat willemlammie een andere V bedoeld ;)

maar idd ook lid van de V club.
 
Laatst bewerkt:
Trouwens ik heb voor de liefhebber nog een linker spiegel liggen. Zelf heb ik bar end spiegels en dat bevalt me prima!
 
He verdorie, heerlijk weer vanochtend, zonnetje, dus ff op de motor weg, bakkie gedaan bij een kamaraad (met een harley die natuurlijk net in onderdelen ligt), dus ik ging maar even alleen richting eemshaven, even het hoge land over :] .....

Onweer... :N En zit nu weer kniezend naar buiten te turen.
Hoop dat het straks weer opklaart.

Mzzlzz
T
 
(Heb dus duidelijk niks interessants te melden haha)

Alhoewel. sinds ik mn Emailadres openbaar had gemaakt in mn profiel, werd ik ineens zwaar overladen met dubieuze spam! Dus, nieuw Emailadres aangemaakt, en maar weer lekker prive! Jammer hoor, maar, priveberichten kan altijd via het forum ja.

Echt balen dat het nu zulk weer is, ik was net lekker op dreef vanochtend.
Mn Fje loopt goed, het zonnetje scheen, nice! En nu dit!

B|
 
Laatst bewerkt:
Daarom gebruik ik voor fora enz een hotmail account... en alle spam direct door naar de map ongewenst/prullebak :+
 
Moet ik toch maar eens gaan kijken voor een uitlaat setje })

Dan kan ik de buren een beetje laten genieten van mijn geluidje :X

Mijn buren kunnen het geluid wel waarderen, als ik achterom kwam met de GSX dachten ze dat ik op de brommer thuis kwam :o :o
Nu weten ze dat ik ook motor rijdt _O-

Ik heb deze uitlaat eronder zitten, lekker geluidje :Y
DSC05929.jpg

De jongen die de motor aan mij verkocht vertelde dat het niet gelukt was hem goed af te stellen :? Ik merk dat de motor tussen de 7000 en 8000 toeren lijkt te haperen, maar ik ben een leek wat dat betreft en heb geen idee of dat met de uitlaat te maken heeft :$
 
Heeft met je carburateur afstelling te maken denk ik, de stand van je sproeiers etc. Misschien een keertje op een dynotjet bank zetten om zo de motor goed af te stellen? Het kan met je uitlaat te maken hebben, dat hij wat te arm staat afgesteld. Misschien een andere luchtfilter? Allemaal suggesties van mijn kant.
 
Mijn buren kunnen het geluid wel waarderen, als ik achterom kwam met de GSX dachten ze dat ik op de brommer thuis kwam :o :o
Nu weten ze dat ik ook motor rijdt _O-

Ik heb deze uitlaat eronder zitten, lekker geluidje :Y
[afbeelding]
De jongen die de motor aan mij verkocht vertelde dat het niet gelukt was hem goed af te stellen :? Ik merk dat de motor tussen de 7000 en 8000 toeren lijkt te haperen, maar ik ben een leek wat dat betreft en heb geen idee of dat met de uitlaat te maken heeft :$


Deze korteslagmotoren zijn idd. nukkige gevalletjes als je ze wilt afstellen, ik ken makkelijkere motoren/carbs om af te stellen. Ik ben ook nog steeds bezig om de mijne een beetje lekker te krijgen, maar dat ligt aan de CO en/of stationairsproeier.Het is jouw hoofdsproeier die roet in het eten gooit, maar je kan er achter komen door of een flink eind te gassen en naar jouw bougies te kijken, maar nog beter is om ff een testbankje te pakken. Je kan ook gaan klooien met verschillende maten sproeiers, maar je wordt niet vrolijk om constant de carburateurs eraf te halen, te drainen, los te halen, sproeier vervangen, en vice versa. Kost niet veel, maar je bent wel ff bezig. Ik kan je aanraden om niet lang door te rijden als die arm staat, ik kan je foto's laten zien hoe je zuigers er dan uitzien. Uit ervaring :( '(

toch maar ff een fotootje B| :
full

full

full
 
Laatst bewerkt:
Mijn buren kunnen het geluid wel waarderen, als ik achterom kwam met de GSX dachten ze dat ik op de brommer thuis kwam :o :o
Nu weten ze dat ik ook motor rijdt _O-

Ik heb deze uitlaat eronder zitten, lekker geluidje :Y
[afbeelding]
De jongen die de motor aan mij verkocht vertelde dat het niet gelukt was hem goed af te stellen :? Ik merk dat de motor tussen de 7000 en 8000 toeren lijkt te haperen, maar ik ben een leek wat dat betreft en heb geen idee of dat met de uitlaat te maken heeft :$

Ligt idd aan de uitlaat. is volledig open race-uitlaat. Ik had dezelfde.

Goedkoopste oplossing is de naalden hoger hangen (op het hoogst mogelijke). Betere optie is een Dynojetkit erop te zetten met andere naalden en sproeiers en sportluchtfilter.

Je hebt dus dan (bij goed afstelling) ongeveer 90 Pk :+ en iets meer koppel.

Gz
 
Bedankt voor de reactie en uitleg TambuGSXF, bok001, Juliett Whiskey en Spr-Skip!
Duidelijk dus dat ik er iets mee/ aan moet laten doen, ik snap echter niks van naalden en hoe zuigers eruit zouden moeten zien :$ , dus ik ga binnenkort een afspraak maken met mijn motormeneer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan