Het Grote GSX-R1000 Topic deel 12: Autumn Edition

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geen idee of het chinese maaksel is, maar het bijna niet te zien op die bagger pics. Zijn er dan gerenomeerde merken die zelfde doen?

Moet een bak herrie uit komen vind namelijk de k5/6 geluiden nog steeds super ipv de dual demperts

is nagemaakt van de Racefit Growler.....

full


ik heb nog een enkele Yoshimura te koop voor de 1000 K7/K8..............

Yoshimura TRC carbon slip-on uitlaat Suzuki GSXR 1000 K7/K8
 
Laatst bewerkt:
Ik vind die kleine schreeuwdempers zelf echt helemaal niks
vaak is het gene geluid meer te noemen, de afwerking van dichtbij echt slecht.

doe mij maar een normale demper, single is mooi
fatsoenlijke dubbele ook :Y
 
nee, ik ga deze herriepijp er niet opzetten, ga denk terug naar Arrow vandaar dat de Yoshi weg mag

Mag ik je voor gek verklaren??

Yoshi is toch echt wel mooie op jouw motor! dan die pijltjes

Ik had zelf altijd Akra wel boven aan staan...(heb ik zelf nu ook)
Maar in de loop der jaren ....ben ik Yoshi fan geworden volgens mij.
 
uuhhh dat mag, ik ben ook Yoshi fan,maar vindt persoonlijk de Arrow Thunder ook mooi op de K7/K8

Ieder z'n ding :)

ik vind zelf de Hoek van je Yoshi zoveel beter dan je arrows...

dat is bij m'n eigen motor 't enige Minpunt vind ik zelf

full

^^Photoshop^^


VV en 't origineel VV
full
 
Laatst bewerkt:
Ik vind die kleine schreeuwdempers zelf echt helemaal niks
vaak is het gene geluid meer te noemen, de afwerking van dichtbij echt slecht.

doe mij maar een normale demper, single is mooi
fatsoenlijke dubbele ook :Y

Racefit is toch wel goed dacht ik zo, met afwerking en geluid.
Zelf geen ervaring mee maar zo ronkijkend
 
ben ik helemaal met je eens, laat dan als ik de Arrows monteer de linkpijpen aanpassen door Mile Pajic.

naja +1 dan maar :)
ik zou voor dubbele yoshi's gaan ;)


wa kost zo'n linkpijp aanpassing??

Misschien dat ik zoiets nog wellis laat doen....
't is gewoon zoveel mooier.
 
Racefit is toch wel goed dacht ik zo, met afwerking en geluid.
Zelf geen ervaring mee maar zo ronkijkend
wel al verhalen gehoord van openscheurende naden op de dempets etc
misschie dat het al verbeterd is, ze zitten kwa prijs een beetje in het midden dus zou je wel al iets van kwaliteit mogen verwachten :)
 
Dunlop Qualifier II

Michelin Pilot power 2ct

Pirelli Diablo Rosso

Bridgestone BT016

deze liggen bij elkaar in de buurt en ook met de meest gangbare weersomstandigheden

Michelin Pilot power 2ct heb ik en ben er dik tevreden mee. Maar kga volgende x wel wat anders proberen
 
wel al verhalen gehoord van openscheurende naden op de dempets etc
misschie dat het al verbeterd is, ze zitten kwa prijs een beetje in het midden dus zou je wel al iets van kwaliteit mogen verwachten :)

Oké die kende ik nog niet, namelijk van plan een aan te schaffen voor op de gixxer, vind dat wel een erg mooie demper (titaan versie) en goede sound.
 
Vind het onderste plaatje zelf het mooist. Demper kan iets korter inderdaad, maar zou de hoek niet veranderen, zeker bij een hele rechte demper. Zoals s100spit hierboven al zegt, je haalt het verband uit je motor. Conische en type GP dempers is weer een ander verhaal die moeten bijna wel omhoog gezet worden.
 

dan nog chrome wielen en een verlengde achterbrug.

Persoonlijk vind ik 20 cm (denk ik) teveel, want is toch al een oudere fiets die wat meer body heeft en dus wel een iets grotere pijp mag hebben wat mij betreft, wederom voor het verband.
 
Zo even wat betere popnagels geregeld voor de demper. :)
Zijn 2 verschillende maten in lengte met een dia van 4,8 mm.

img2310g.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ieder z'n ding :)

ik vind zelf de Hoek van je Yoshi zoveel beter dan je arrows...

dat is bij m'n eigen motor 't enige Minpunt vind ik zelf

[afbeelding]
^^Photoshop^^


VV en 't origineel VV
[afbeelding]

van bos kon je een collector voor de K1/K2 met bolt-on aansluiting kopen zodat de demper iets meer omhoog kwam te staan, weet alleen niet of ze die nog verkopen
 
Laatst bewerkt:
Ik vind hem zo omhoog geen porem. Is gewoon uit de lijn van de motor. Denk als je de demper 10 cm korter maakt het het mooist is.

Vind de linkpijp 't meeste uit lijn.
de Hoek moet eigelijk gelijk zijn aan de lijn van 't achterframe (of ietsje stijler)

Vergeet niet dat ik die Taartschep en bagagehaken eraf gesloopt heb!

maakt wel ff uit voor de looks!

Ik vind de Standaard hoek het gewoon NET Niet!
(en zonder kentekenplaat is 't ook mooier)

full

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan