Het Grote GSX-R1000 Topic deel 12: Autumn Edition

Status
Niet open voor verdere reacties.
en je vond ze te luid?! :? :) zal eens kijken of ik ze ergens irl kan zien, dan kunnen we wel een deal maken

en.......hoe bevalt de merc?!

heb net weer een nieuw set Yoshi GP Evo II gekocht in Italie,

voor minder als de helft van de adviesprijs,

ja zijn wat luid maar gooi de killers er wel in als ik naar D ga,

zoek alleen nog een catvervanger!!????

MB bevalt goed, heb vorige week een chipbox erin gezet, want een 200cdi heeft standaard 136pk, nu 173pk en 423nm,
motoren van E200/220/250cdi zijn allemaal hetzelfde alleen ander motormanagement en andere turbo, rijdt nu als een 220 en dat is ruim voldoende.

die Arrows pro-racing vindt ik persoonlijk te klein, zijn wel voor weinig te kopen zag ik.
 
Laatst bewerkt:
zijn er nog mensen die de gixxer uit gaan latenhet is aardig weer zo te zien 8-)
de mijne blijft nog maar even aan de druppelaar hangen :Y
 
Laatst bewerkt:
hij hangt al maanden aan de druppelaar ik mis de sound :9~
full
 
Het begon wel te kriebelen vandaag zeg, goddamn.

Maar het is toch nog wat frisjes, dus maar ff Haarlem in om weer wat kleding te scoren.
 
Had het nog vrij warm rond een uur of 2.

Later tegen 5 uur werd het wel koud, toen ook naar binnen gegaan.

Wilde nog met een focus ST racen, maar hij wilde niet harder dan 160

Of hij acceleerde niet harder :X want ik zag hem alleen maar kleiner worden in me spiegel
 
iemand enig idee wat voor remleiding aansluiting dit is, rechts onder de foto

Foto-TYKP683P.jpg


komt dit uit de racerij ofzo.

Wil namelijk voor deze motor gaan kijken maar het is een import uit talië met yoshi demper (zou je denken niet voor circuit) maar vind die remleidingen een beetje raar.
 
Laatst bewerkt:
heb net weer een nieuw set Yoshi GP Evo II gekocht in Italie,

voor minder als de helft van de adviesprijs,

ja zijn wat luid maar gooi de killers er wel in als ik naar D ga,

zoek alleen nog een catvervanger!!????

MB bevalt goed, heb vorige week een chipbox erin gezet, want een 200cdi heeft standaard 136pk, nu 173pk en 423nm,
motoren van E200/220/250cdi zijn allemaal hetzelfde alleen ander motormanagement en andere turbo, rijdt nu als een 220 en dat is ruim voldoende.

die Arrows pro-racing vindt ik persoonlijk te klein, zijn wel voor weinig te kopen zag ik.
mooi man, dan zijn wij de drie musketiers hier *D jij teus en ik :)

423 nm.......mwoooaaa komtie wel van zijn plek toch?! :Y komen er nog mooie wielen onder?!
 
mogge!

Niet zo goed nieuws gisteren het beesie maar even naar buiten gelaten denk samen met me broer richting den haag sta je in eens met een driecilinder op de vluchtstrook. ANWB gebeld die denken dat een injector blijft hangen
 
mogge!

Niet zo goed nieuws gisteren het beesie maar even naar buiten gelaten denk samen met me broer richting den haag sta je in eens met een driecilinder op de vluchtstrook. ANWB gebeld die denken dat een injector blijft hangen

FI error gehad???

als dat 't geval is, moet je ff op internet zoeken naar

Dealer Mode gsxr1000 k2.

d'r zit een stekkertje aan de zijkant in je achterzitje.
Als je 2 draden doorverbind [Paperclip] met elkaar, op 't moment dat je een FI error krijgt.
Dan komt er een Nummertje te staan, aan de hand van 't nummertje kan je opzoeken Wat de storing veroorzaakt!.
 
FI error gehad???

als dat 't geval is, moet je ff op internet zoeken naar

Dealer Mode gsxr1000 k2.

d'r zit een stekkertje aan de zijkant in je achterzitje.
Als je 2 draden doorverbind [Paperclip] met elkaar, op 't moment dat je een FI error krijgt.
Dan komt er een Nummertje te staan, aan de hand van 't nummertje kan je opzoeken Wat de storing veroorzaakt!.

ThQ kga meteen even kijken buiten!
 
Nou moet niet gekker worden! Start me motor draait gewoon weer netjes op 4 cilinders kan het dan echt komen door vervuilde benzine?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan