Het Grote GSX-R1000 Topic deel 12: Autumn Edition

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe kan je zien of een yoshi een zyclone versie is of een race versie.


Wil natuurlijk wel een race versie op de gixxer
 
bij is da ook zo dat die voorpoten ver doorsteken maar da komt omdat mijne verlaagd (ik geraak anders ni aan de grond) is met 30mm achteraan en dan laten ze die vooraan door de kroonplaat zakken om zo het rijgedrag niet al te hard te laten veranderen

gr night devil


mmm dat kan ook nog, kan ik achter dan makkelijk zien of die daar ook verlaagd is?
 
euhm goh

moeilijk denk ik omdat die kit die er bij mij opsteekt exact lijkt op de originele dogbones maar dan 30mm korter
dus weet ni da je da zo opt zicht kunt zien mede omdat deze ook beetje verstopt zitten in het kuipwerk

gr night devil
 
euhm goh

moeilijk denk ik omdat die kit die er bij mij opsteekt exact lijkt op de originele dogbones maar dan 30mm korter
dus weet ni da je da zo opt zicht kunt zien mede omdat deze ook beetje verstopt zitten in het kuipwerk

gr night devil


mmmm oke, bedankt.

Maar gewoon even kijken dus en als het wat is kunnen we hem altijd kopen :P
 
Ik kwam deze nog tegen. Top machientje :9~

Yoshimura Suzuki GSX-R1000 K9 Endurance Racer

09Yoshimura_GSXR_010.jpg


De rest staat hier:
http://bikerscafeblog.com/2010/11/25/yoshimura-suzuki-gsx-r1000-k9-endurance-racer/#more-8715
 
heb ik nu wat gemist of had je niet eerst een K6 ??

laatste tijd druk gehad dus wat minder intersief gelezen


Jazeker. Heb 'm ingeruild voor een zwarte K8.
De K8 zal een dezer dagen in nieuwstaat bij me in de garage staan. Er zat een lelijk krasje op een klein gedeelte van het linker voorscherm dus dat laat ik vervangen. (levertijd 3+ weken) Ik heb wat dingen laten vernieuwen die aan slijtage onderhevig zijn. (banden, remmen, alle sappen).
Nu nog minstens 10 graden om 'm op te halen..


gamblerK8...jpg
 
Laatst bewerkt:
Jazeker. Heb 'm ingeruild voor een zwarte K8.
De K8 zal een dezer dagen in nieuwstaat bij me in de garage staan. Er zat een lelijk krasje op een klein gedeelte van het linker voorscherm dus dat laat ik vervangen. (levertijd 3+ weken) Ik heb wat dingen laten vernieuwen die aan slijtage onderhevig zijn. (banden, remmen, alle sappen).
Nu nog minstens 10 graden om 'm op te halen..


[afbeelding]
ziet er netjes uit :} :)
 
Jazeker. Heb 'm ingeruild voor een zwarte K8.
De K8 zal een dezer dagen in nieuwstaat bij me in de garage staan. Er zat een lelijk krasje op een klein gedeelte van het linker voorscherm dus dat laat ik vervangen. (levertijd 3+ weken) Ik heb wat dingen laten vernieuwen die aan slijtage onderhevig zijn. (banden, remmen, alle sappen).
Nu nog minstens 10 graden om 'm op te halen..


[afbeelding]

met een langere onderkuip is tie helemaal af :}
 
Jazeker. Heb 'm ingeruild voor een zwarte K8.
De K8 zal een dezer dagen in nieuwstaat bij me in de garage staan. Er zat een lelijk krasje op een klein gedeelte van het linker voorscherm dus dat laat ik vervangen. (levertijd 3+ weken) Ik heb wat dingen laten vernieuwen die aan slijtage onderhevig zijn. (banden, remmen, alle sappen).
Nu nog minstens 10 graden om 'm op te halen..


[afbeelding]


* kwijllllllll :9~
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan