Het Grote GSX-R1000 Topic Deel 5: Gixxer Lifestyle

Status
Niet open voor verdere reacties.
op mijn speurtocht naar een mooie bike uit Engeland kwam ik dit tegen op ebay. tip voor k5/6 bezitters
9e5e_1.JPG



http://cgi.ebay.co.uk/GSXR1000-Yosh...0534QQtcZphotoQQcmdZViewItem#ebayphotohosting

moet 500e opbrengen exclusief verzenden natuurlijk!
 
Ik vind aftermarket rem/schakelsets vaak nadelig kwa kwaliteit.
Valtermoto remschakelsets zit bij. erg veel zijwaartse flex in.
De sato sets zijn bijvoorbeeld wel weer erg erg goed.

Maar veel rem/schakelsets hebben ook vaste voetsteunen wat ik nadelig vind.
Liever dat ze in klappen ipv dat remschakelset breekt en/of frame en/of achterbrug beschadigd.

Dat in de VM setjes van vroeger veel flex zit ben ik met je eens, heb het echter nooit echt als nadelig ondervonden. De rem schakelsets van VM zijn dit jaar allemaal herzien oftewel de 1.0 t/m 3.5 zijn kwa vormgeving vernieuwd en bij de 2.0 en 2.5 zijn tegenwoordig de steps ook inklapbaar als bij het orgineel hier kan tevens nu ook het remstepje zal maar zeggen terug klappen zoals de step. De 3.5 is tegenwoordig naaldgelagerd dus ben eigenlijk wel benieuwd hoe veel "Flex" hier in zit. Vroeger waren het gewone busjes. Mij maat heeft de nieuwe 3.5 gekocht en ik ga hem eerdaags maar eens bekijken.
 
akra maar dan x 2 8-)
full


hier nog met de 3 spaaks zie ik net '(

Vandaag weer een goede 80 km gereden, lekker up tempo samen met een blade :]
Die laatste mooie dagen van het jaar proberen we allemaal te pakken *O*
 
Laatst bewerkt:
akra maar dan x 2 8-)
[afbeelding]

hier nog met de 3 spaaks zie ik net '(

Vandaag weer een goede 80 km gereden, lekker up tempo samen met een blade :]
Die laatste mooie dagen van het jaar proberen we allemaal te pakken *O*

Show off :r



:+


btw je ketting gaat wel erg close langs je linkpipe zeg :o

En misschien nog een tip. Draai de schroefjes in je dempers waar het gaatje van de db-killer zit. Want mij is het carbon achter het schroefgaatje dus donkerder van kleur geworden en poreuzer door warme wervelende uitlaatgassen. Je hoort het ook als je er op tikt met je nagel.
 
Laatst bewerkt:
Haha ja dat is em idd , mooie motor trouwens ;)

Waar heb je de sliders die op de achteras zitten vandaan?

Ebay *O*

heb ook voor de voorkant, maar die passen niet |( Maarja voor 25,- euro (voor+achter) ofzo dat het was. Maar vind het eigenlijk niet mooi staan, maar als je valt dan scheelt het misschien nog wat :X

Zeker gruwelijke bike :} Hij staat alleen al 3 weken stil '( omdat ik 5 dagen p/w bij klm aan het afstuderen ben en nog op zaterdag parttime werk. En zondag meestal kutweer of soms brak ben B| En zowel met kutweer als brakheid ga ik niet rijden :N
 
Ebay *O*

heb ook voor de voorkant, maar die passen niet |( Maarja voor 25,- euro (voor+achter) ofzo dat het was. Maar vind het eigenlijk niet mooi staan, maar als je valt dan scheelt het misschien nog wat :X

Zeker gruwelijke bike :} Hij staat alleen al 3 weken stil '( omdat ik 5 dagen p/w bij klm aan het afstuderen ben en nog op zaterdag parttime werk. En zondag meestal kutweer of soms brak ben B| En zowel met kutweer als brakheid ga ik niet rijden :N
Dat studeren ken ik, ben er vandaag gewoon mee op de universiteit geweest. Ging bijna op mijn plaat toen ik vanavond met koude banden wilde wegrijden. Kreeg een wobbel, kon hem maar net herstellen. Vriend van me is vorige week op exact hetzelfde plek wél op zijn bek gegaan. Mijn ego heeft een kleine deuk opgelopen, omdat ik nou net aan het posen was bij diezelfde vriend -O-
 
Ebay *O*

heb ook voor de voorkant, maar die passen niet |( Maarja voor 25,- euro (voor+achter) ofzo dat het was. Maar vind het eigenlijk niet mooi staan, maar als je valt dan scheelt het misschien nog wat :X

Zeker gruwelijke bike :} Hij staat alleen al 3 weken stil '( omdat ik 5 dagen p/w bij klm aan het afstuderen ben en nog op zaterdag parttime werk. En zondag meestal kutweer of soms brak ben B| En zowel met kutweer als brakheid ga ik niet rijden :N
Ik ben ook op zoek naar een set van die valdoppen, helemaal na die bijna-op-mijn-bek ervaring van vandaag. Het liefst een hele pakket voor de hele bike ( dus beide assen en kuipwerk en handvaten). Heb je nog de adres waar je het vandaan had?

Andere tips zijn ook welkom.
 
Ik had die bij het kuipwerk zitten 2de hands via MF gekocht. En die andere dan via ebay, maar daar weet ik geen adres meer van. Ik had toen gezocht op bobbins gsx-r. Kwamen uit de UK :Y

Tja en handvaten daar kan je niet zoveel aan beschermen denk.

En voor de rest gewoon rustig rijden, het is geen zomer meer. Tijdje terug merkte ik het al toen het beetje vochtig weer was, beetje gas erop en de achterkant wil al. O-)
 
Laatst bewerkt:
Ik had die bij het kuipwerk zitten 2de hands via MF gekocht. En die andere dan via ebay, maar daar weet ik geen adres meer van. Ik had toen gezocht op bobbins gsx-r. Kwamen uit de UK :Y

Tja en handvaten daar kan je niet zoveel aan beschermen denk.

En voor de rest gewoon rustig rijden, het is geen zomer meer. Tijdje terug merkte ik het al toen het beetje vochtig weer was, beetje gas erop en de achterkant wil al. O-)

juist leuk joh,
Rotonde af...ding recht zetten...en ff flink spinnen :} (moet het wel goed nat asfalt zijn)
 
Ebay *O*

heb ook voor de voorkant, maar die passen niet |( Maarja voor 25,- euro (voor+achter) ofzo dat het was. Maar vind het eigenlijk niet mooi staan, maar als je valt dan scheelt het misschien nog wat :X

Zeker gruwelijke bike :} Hij staat alleen al 3 weken stil '( omdat ik 5 dagen p/w bij klm aan het afstuderen ben en nog op zaterdag parttime werk. En zondag meestal kutweer of soms brak ben B| En zowel met kutweer als brakheid ga ik niet rijden :N

Ach met dit weer moet je ook geen motor meer rijden zonde :)

Ik vind ze ook niet zo mooi staan , maar voor mij gaat het voornamelijk om de functie , want ben met mijn circuit motor van het jaar gevallen en nu is 1 zo`n pootje aan de rechterkant van de motor waar je een nokje in kan draaien en zo kan opbokken afgebroken (wat een zin :') ). Dit kwam omdat de opboknok de klap dus opving en de ophanging hiervan afbrak. Nu een 2de hands brug goedkoop op de kop kunnen tikken en ga deze dus van de winter erin zetten. Nu ga ik er van uit dat ik volgend jaar nog wel een keer val en wil dit als het even kan bij de volgende val voorkomen.
 
@S100Spit, dat van die ketting is normaal
bij elk merk gaat die er zo kort langs, als je er op zit is het al minder omdat er dan al gewicht op staat.

Maar vooral bij een ketting aan het eidn van zijn levenssduur is het oppassen, verder gewoon even op letten, voor mij is het een indicatie als ik hem op zijn zijstandaard zet en als die dan net de linkpijp aantikt, dan moet die bijgesteld worden.

Maar met deze Tsubaki heb ik hem enkel in het begin moeten stellen daarna al een km of 4000 niet meer :)

Van die akra's klopt ook, zitten al iets verkleurde kanten aan de achterkant,

Ik zal zo dit topic volgooien met nog 2 posts, dan maak ik de nieuwe aan met even dezlefde OP als deze, alleen een andere titel als ik van de week tijd he pas ik hem netjes aan, evt met nieuwe foto's en de mensen die niet reageren kunnen er dan ook uit lijkt me.

Net als Capo, en gewoon snel die geen soes meer hebben helaas '(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan