Het Grote GSX-R1000 Topic deel 9: The Gixxermaniacs

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe maak je hem winterklaar? welke banden plaats je eronder? Ben namelijk wel nieuwsgierig naar een beetje goede winterbanden.


Eerder winterklaar in de richting van, helemaal schoonmaken. aftanken in de schuur zetten accu loskoppelen en pas weer in het voorjaar eruit halen. :X
 
dacht gisteravond al wat is het rustig hier,was deeltje 9 dus geopend :?

hier schijnt een flauw zonnetje,

dus vandaag maar us kijken hoe die loopt met de PC,

11.00u afgesproken bij Goedhartvoor een snell bakkie, en dan via Molenaar, Ducati Zaltbommel naar JVP :W

Elkaar net misgelopen ;(

Ik was er al voor 10:00 bij JVP. Op de terugweg zag ik op de A2 nog wel twee supersporters ri Waardenburg rijden :Y

Filter + kat-vervanger zitten eronder *O*
 
eerst de kat eronder vandaan gehaald!
images




Kat-vervanger geplaatst *O*
full
 
Laatst bewerkt:
Nice! hoe klinkt ie?

Maakt niet echt veel meer herrie. Ik had meer verwacht. Nu klinkt ie wat zwaarder en met schakelen komt er zo nu en dan een harde knal uit....... das dan weer leuk.

Ooit had ik een GSX R600 en die maakte toch veeeeeel meer geluid!!
 
Laatst bewerkt:
Iemand ervaring met het leeg halen van de arrow thunders?En wie weet waar ik minder dik gaas kan halen?zodat die wat meer herrie gaat maken..
 
Elkaar net misgelopen ;(

Ik was er al voor 10:00 bij JVP. Op de terugweg zag ik op de A2 nog wel twee supersporters ri Waardenburg rijden :Y

Filter + kat-vervanger zitten eronder *O*

kan ik geweest zijn,rond 12.30u zag ik op A15 een blauwe K9 richting Rotterdam tuffen,

ik was samen met een rode Ducati Monster 1100s op weg naar Ducati Zaltbommel en JVP
 
ik hoop t echt,heb een kat vervanger en dan de arrows..het geluid valt me echt tegen..van de week bmc filter erop..schijnt die ook wat harder te klinken..
 
ik hoop t echt,heb een kat vervanger en dan de arrows..het geluid valt me echt tegen..van de week bmc filter erop..schijnt die ook wat harder te klinken..

heb je wel de db-killers er uit gehaald?

ik heb er nu 5500km meegereden en vindt het geluid precies goed, harder moet echt niet.

hij loopt nu goed,als je aan die dempervulling gaat kloten heb je kans dat ie onderin slechter gaat lopen.
 
Ik zal ze terug zetten })


:P :P is goed zal ik die cat wel overnemen dan ,een speel vriendje voor mijn hondje :P :P


nee nee alle gekheid op een stokje wel mooi zo die uitlaatjes hihi
ze gaan der toch ook op komen :Y :Y bij mij als ik de moto terug heb '( '(

grtz frederick
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan