Het grote Harley-Davidson topic deel 4 "Alles is bobber"

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hakkers

MF veteraan
10 feb 2008
3.546
0
Dit is de eerste keer dat er voor de vierde keer een choppertopic wordt vervolgd.
Onder het motto dat iedereen alles ee bobber noemt hebben we een reden voor een feestje voor de gezamelijke bouw van een zweedse cruiser/chopper/bobber combi. Die we dan vervolgens gewoon bobber noemen. :Y Goed idee?

Of gaan we verder met hetgene waar we met z'n allen zo goed in zijn? Dom lullen, over vrouwen en Harley's praten, goeie muziek luisteren, elkaars tuin bekijken en afspreken op welke Harleydag we er met elkaar een biertje gaan drinken :Y

Wij* heten u allen van harte welkom!

Hier onze geschiedenis:
Deel 1

Deel 2

Deel 3

Als je ook in de beginpost wil stuur mij een PB of laat het weten in dit topic, foto met jezelf is handig, weten we gelijk welke kop bij welke bike hoort.

Dan laten we nu onze ''bobbers'' even zien :)

*Wij zijn (op alfabetische volgorde):

bert111 ( '96 FLHT Electraglide)
002-3.jpg


Brandweervrouw ( '85 Sportster XLH 1000)
DSCN0498.jpg


Duncan ( '01 Dyna)
dyna.jpg


FLSTC ( '93 FLSTC Heritage Classic)
1141511834_6_Oaf-.jpeg


Franklin ( '81 FLH(S))
full


HaBSu ( '78 FXS 1200 lowrider)
Afb132.jpg


Hakkers ( '95 FLSTN Nostalgia)
1061257548_6_aAv2.jpeg


Iv© ( '79 XL1000 "Daddy cool" & '87 XLH883 "Toxic")
DSCF4592.jpg


Kibbe ( '76 FXE)
full


Martell ( '03 XL1200C Sportster)
full


Motobob ( '99 XLH883 Sportster)
full


Murph
004-16.jpg


piet piercing ( '97 FLSTC heritage classic)
full


Robert.v ( '81 FXS Lowrider)
19inch1.jpg


Rsterren ( '04 Nighttrain)
hd5.jpg


Sick ( '92 FLH Eectra Glide)
full


Trash ( '97 FLSTS heritage springer evo)
full


Natuurlijk kent elk forum ook zijn "minder leuke personen", deze komen bij ons op de shitlist te staan, welke je direct hieronder vind:

1. Motor-Forum Oma
 
Laatst bewerkt:
daar zijn we weer deel 4 goedemorgen zo maar eens de harley aanslingeren en lekker tuffen
 
Precies!
Trekt allen die brommert bij z'n taas en uit de schuur en gaat er @#!*&^ nou es mee rijden!

Het mooie weer roept u.. :] :]
 
ik ga pilsie pakken :+

Misschien kan ik de opmaak nog regelen met de laptop van m'n maat hier.. Anders maandag pas..
 
ga ik ff lekker interpretten. *D

nou is dat interpretten nog pret? Zit film te kijken op rtl4. Supercross :)

de rest van de maten luistert alleen piratenmuziek. Hun zijn gaan zwemmen dus nu staat Nirvana te bleren :Y
 
zo weer thuis van een lekker stuk ploffen over de dijken in de buurt van arnhem.
de kleine meid achterop en ergens onderweg wat gedronken.
wat een lekker weer om te rijden.
 
Lekker een paar uurtjes wezen tuffen. Heerlijk.

Onderweg nog een acceleratie wedstrijdje gehad met een V-rod. scheelde niet zo heel erg veel maar ik moest het toch afleggen. ;(

Dus aan het eind van m'n ritje nog maar effe langs motorsaloon geweest in amersfoort.
Blijft toch lonken.
 
Bob shut up, I'm jealous :+

het is idd heerlijk weer om te rijden!
 
Laatst bewerkt:
Onder het sporten Pulp Fiction maar weer eens opgezet.Toch al zo'n keer of 12 gezien.

En verrek.Wat zien ik.
The FXR van Zed heeft twee carburateurs.Kennelijk speciaal voor Zed gemaakt.Carb links en Carb rechts.Cool.I want one. :Y
 
Onder het sporten Pulp Fiction maar weer eens opgezet.Toch al zo'n keer of 12 gezien.

En verrek.Wat zien ik.
The FXR van Zed heeft twee carburateurs.Kennelijk speciaal voor Zed gemaakt.Carb links en Carb rechts.Cool.I want one. :Y

Mooi die scene waar onze mayonaise in genoemd wordt...
 
Laatst bewerkt:
een vraagje .... zit ik net naar de harley te kijken ,zie ik aan de kant van het rempedaal dat het ronde plaatje waar 5 opstaat dat die een kwartslag gedraaid zit dus de 5 staat niet goed.
kan het plaatje gewoon losmaken zonder dat daarachter iets eruitvalt of gaat lekken???
 
een vraagje .... zit ik net naar de harley te kijken ,zie ik aan de kant van het rempedaal dat het ronde plaatje waar 5 opstaat dat die een kwartslag gedraaid zit dus de 5 staat niet goed.
kan het plaatje gewoon losmaken zonder dat daarachter iets eruitvalt of gaat lekken???

Heb je geen foto?
 
een vraagje .... zit ik net naar de harley te kijken ,zie ik aan de kant van het rempedaal dat het ronde plaatje waar 5 opstaat dat die een kwartslag gedraaid zit dus de 5 staat niet goed.
kan het plaatje gewoon losmaken zonder dat daarachter iets eruitvalt of gaat lekken???


Achter dat plaatje zit je ontsteking. Lekken zal er niks. Dat plaatje zelf zit met popnagels vast waarschijnlijk. Je heb dus nieuwe nageltjes nodig en een popnageltang.
Is je ontsteking vervangen geweest soms ? Dan heeft degene die er het laatste aangezeten heeft het dekseltje verkeerd erop gezet denk ik zo.

Succes.
 
Laatst bewerkt:
Achter dat plaatje zit je ontsteking. Lekken zal er niks. Dat plaatje zelf zit met popnagels vast waarschijnlijk. Je heb dus nieuwe nageltjes nodig en een popnageltang.
Is je ontsteking vervangen geweest soms ? Dan heeft degene die er het laatste aangezeten heeft het dekseltje verkeerd erop gezet denk ik zo.

Succes.
deze zit met 2 kruisschroefjes vast
 
he en weet je wat ik morgen ga doen ....... :+
juist weer lekker rond tuffen ik denk dat ik naar raalte rij naar het amerikaanse motor museum. :W


da's een AANRADER ! ,....heel interessant ,....een eigenaar/verzamelaar die er sjoege van heeft , en je veel over HD en Indian e.d. kan vertellen .

( en een goed restaurantje er pal naast ) :) :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan