Het grote "hoe-help-ik-een-forum-...

Status
Niet open voor verdere reacties.
dr. Bral & The Law zijn beiden de slechtste niet.

Hebben hun hart op de tong (of in de puntjes van de vingers).
Kom op, zeg. Brallie, die plaagt altijd maar --> veel geschreeuw weinig wol
The Law weet verdomd goed waar we mee bezig zijn.

Verdomme dat wist ik niet dat juist die 2 een ban hebben....... B| B| B| B|

The Law en Brall een ban.Wanneer.Hoe.Waarom? :?
 
Hoe lost dit zich op :

Bijvoorbeeld dat de TS mag aangeven of het topic openstaat voor iedereen om te posten , of alleen voor degenen met een "Serieuze post achtergrond (=hoge banaanscore) .
Lezen staat vrij natuurlijk
32.1%, dan mag je nog even door gaan met posten. :P
Maar ik snap wat je bedoeld.

Ik denk dat het ook wat te maken heeft met het wel of niet verplaatsen/aansluiten/verwijderen van topics.
Het is al vaker opgemerkt, maar ook ik blijf er bij dat een mod mede verantwoordelijk is voor het wel en wee op een forum.
Als ik soms kijk dan zie ik topics die ik al 100 keer in verschillende vormen voorbij heb zien komen. (de meest bekende: ik zoek een chopper bla bla verhaal)
Wanneer een mod dit leest zou hij het eigenlijk direkt moeten verplaatsen/verwijderen of wat dan ook.
Maar..............het lezen is vaak een probleem.
Sommigen weten dat ik een eigen forum draai en moet veel, heel veel, lezen.
Hoe meer berichten er gepost worden, hoe drukker je het hebt.
En dat is nu juist het punt waar het hier ook een beetje fout gaat.
Mod doe je er bij, naast je werk of weet ik veel wat dan ook.
Het valt daarom ook niet mee om alles bij te houden.
En als er dan eens een "die hard" iemand loopt af te zeiken is dit een risico dat je als forum oploopt.
Dan moet je als forum meerdere mods aanstellen die het vervolgens weer in goede banen weten te brengen.
Wat mij nog wel even van het hart moet: Mods moeten wel op een lijn liggen. De een zet ergens een slotje op, de ander opend het weer. Dat moet niet kunnen.
En, vervuil topics niet met zooi uit andere topics. (zag er laatst weer een voorbij komen over een pilotenhelm) Volgens mij moet je zoiets ergens plaatsen bij bv offtopic o.i.d.
Hoe dan ook, ik maak me niet druk, erger me wel dood aan een aantal mods die denken het allemaal beter te weten. Maar daar staat tegenover dat ik gewoon net als bij een tv de knop omdraai en me lekker ga vermaken elders.

gegroet Cooperboy
 
Tsjonge jonge,........
Wat een slap geouwehoer hier.
:r Nu weet ik ook weer waarom ik hier niet zo vaak meer kom.
Wat een KUT forum is het geworden zeg. :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r
 
bananeblad vind dat ik dus geen fatsoenlijke alternatieven mag aandragen...

full


 
Ik geloof dat mijn mijn betoogje wel zin had ...


Bartholomeus : banaan 6,7 %


I rest my case again

[edit] wil voordragen om banaan < 10 % meteen een azijnzeiker logo te geven[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Ik geloof dat mijn mijn betoogje wel zin had ...


Bartholomeus : banaan 6,7 %


I rest my case again

[edit] wil voordragen om banaan < 10 % meteen een azijnzeiker logo te geven[/edit]

whahahahahahah kijk eens naar je eigen banaanscore......ik stel voor iedereen onder de 50% die zich erg goed voelt een logo te geven ;)

volgens mij staat de mijne op 96%...dus dan mag ik dat zeggen toch :o
 
Laatst bewerkt:
Zijn alle die-hard-chopperfans nou zulke azijnpissers of is dit toeval?

Dat kansloze gekanker van sommige lieden was me al eerder opgevallen, en het is telkens dezelfde groep.
Sorry hoor, maar lui zoals Bral ga ik nou echt niet missen.

Zal in het echt misschien een beste kerel zijn, maar die kansloze reacties van hem voegen hier werkelijk helemaal niets toe. :N
 
Zijn alle die-hard-chopperfans nou zulke azijnpissers of is dit toeval?

Dat kansloze gekanker van sommige lieden was me al eerder opgevallen, en het is telkens dezelfde groep.
Sorry hoor, maar lui zoals Bral ga ik nou echt niet missen.

Zal in het echt misschien een beste kerel zijn, maar die kansloze reacties van hem voegen hier werkelijk helemaal niets toe. :N

Dit is nou wat ik bedoel. *D
 
whahahahahahah kijk eens naar je eigen banaanscore......ik stel voor iedereen onder de 50% die zich erg goed voelt een logo te geven ;)

volgens mij staat de mijne op 96%...dus dan mag ik dat zeggen toch :o
kom ik goed weg............je moet de lat niet veel hoger leggen hoor! :)

Zijn alle die-hard-chopperfans nou zulke azijnpissers of is dit toeval?

Dat kansloze gekanker van sommige lieden was me al eerder opgevallen, en het is telkens dezelfde groep.


kansloze gekanker in welk opzicht?
een eigen mening hebben en je daar hard voor maken?

Zo kansloos is t anders niet want de reeds opgestarte discusie houd nu al veel mensen bezig , en er lijkt er zelfs het een en ander aan het veranderen is...... :W
 
Geen idee, iig is dit topic genoeg om zeep geholpen voor een slotje.


Mensen...als het je hier niet bevalt, prima.... maar hoe zielig ben je als je het om juist die reden voor anderen gaat verzieken ?? Als het jou toch al niet bevalt, blijf dan aub gewoon weg, genoeg echte hardcore forums waar je het dan beter naar je zin zult hebben.
 
Ik ben zelf beduiden minder gaan posten omdat er steeds meer topics kwamen waar ik niks aan vond en dan verlies je je aandacht. Verder zijn er alternatieve fora waar het misschien beter vertoeven is dus dan ga je daar maar naartoe. Makkelijk toch? Als ik een tv programma niet leuk vind, dan zap ik ook verder ipv me eraan te gaan lopen ergeren.

Ik vind het wel flauw om de moderators de schuld te geven, de gebruikers bepalen immers de content. De boel verzieken met onzin topics/reacties en sollicitaties naar een ban vind ik kinderachtig.

Tips heb ik niet, de inhoud maakt het immers interessant en die wordt niet door de moderators bepaald. Misschien dat het over een tijdje vanzelf weer wat 'beter' wordt. Zo niet, dan zijn er voldoende alternativen.


:^ :Z
 
Geen idee, iig is dit topic genoeg om zeep geholpen voor een slotje.


Mensen...als het je hier niet bevalt, prima.... maar hoe zielig ben je als je het om juist die reden voor anderen gaat verzieken ?? Als het jou toch al niet bevalt, blijf dan aub gewoon weg, genoeg echte hardcore forums waar je het dan beter naar je zin zult hebben.
|(

up your's!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan