Het grote Honda CBR 900RR Fireblade topic...Deel 103..

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ Benno: Zat die carbon cover er bij jou al op toen je die bike kocht (of toen je ouweheer 'm kocht)? Hoe is dat ding bevestigd, met dubbelzijdig tape (sterke) of een speciale kit? Als het kit is, weet je dan ook welke?

Wil het deksel nl niet beschadigen, mocht ie er nog eens vanaf gaan...
Dubbelzijdig tape?
 
Net even gebeld. Hij heeft ze gelijmd met hittebestendige lijm. Hij dacht van Bison. Blijft goed tot 300 graden celsius. Verwijderen zal wel gaan, maar lijkt me niet aan te raden als je niets wilt beschadigen.
 
Ok thanx Ben, lijm is idd wel definitief. Daar zal de laklaag wel door beschadigen.

@ Perry: Denk dat het toch met een of andere kit moet, maar welke..? Krijg met dubbelzijdige tape een beetje het gevoel dat dat na verloop van tijd de g-krachten :') /rijwind niet gaat trekken.
 
Ok thanx Ben, lijm is idd wel definitief. Daar zal de laklaag wel door beschadigen.

@ Perry: Denk dat het toch met een of andere kit moet, maar welke..? Krijg met dubbelzijdige tape een beetje het gevoel dat dat na verloop van tijd de g-krachten :') /rijwind niet gaat trekken.
Ligt er aan. Als ik zie hoeveel kracht zo'n 3M goPro stickertje kan hebben... Die zullen uiteraard niet zo hittebestendig zijn, maar zo'n kapje weegt niets.
 
Dan ga ik denk ik ook op een zwarte
CBR 900 Fireblade uit 1999 *O* *O*

Bassie heb nog geen fireblade maar blijft kriebelen :]
 
Ligt er aan. Als ik zie hoeveel kracht zo'n 3M goPro stickertje kan hebben... Die zullen uiteraard niet zo hittebestendig zijn, maar zo'n kapje weegt niets.
Ok, er zal ook meer tape op komen om het goed vast te krijgen. Maar als dat niet hittebestendig is, houdt dat op.


@ Een ieder: Als iemand weet wat voor kit er nodig is voor de bevestiging van een carbon koppelingsdekselcover, hoor ik dat graag. Bvd....
 
Ok, er zal ook meer tape op komen om het goed vast te krijgen. Maar als dat niet hittebestendig is, houdt dat op.


@ Een ieder: Als iemand weet wat voor kit er nodig is voor de bevestiging van een carbon koppelingsdekselcover, hoor ik dat graag. Bvd....
Ik geloof dat WhiteBlade ook een cover heeft op z'n Crea

edit - volgens de specificaties wel :Y
 
Laatst bewerkt:
Perry,

Ik weet niet welk tijdstip ik ga heb jij iets afgesproken dan. En het klopt ik heb
een BMW F650) uit 1995.

Echter ik heb een probleem met de caburateur dus ik kan er niet mee rijden.

full
 
Ik heb nog helemaal niets afgesproken. Wel zal het gewoon snelweg worden dit keer, ik wil deze keer niet te laat aankomen net als de vorige keer kon ik mijn brommer niet echt lekker kwijt.
 
Perry,

Ik kijk wel even hoe laat ik vertrek maar wil wel op tijd gaan. Kon de R1 voor een redelijke prijs verkopen en ik rij niet veel meer dus dacht weg dat ding.

Ik wilde wel wat terug dus dacht koop even een budgetfiets van € 850,-- en dat is de BMW F 650 geworden. Moet eerlijk zeggen rijd beter dan een XT 600.

full
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan