Het grote Honda NX250 topic deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die stuurverhogers en velg is mijn werk. Die velg van de xl500r was compleet weggerot dus daarom zit er een nieuwe in. Mijn zwager was niet zo groot dus die stuurverhogers had ik op mijn eigen nx gedaan en ook het lassen van de schakelpook heb ik gedaan... mijn zwager was te zuinig om een nieuwe schakelpook te kopen.

Ow.. Die velg is snel gaan rotten dan!

Bedankt voor het lassen. Te zuinig voor een schakelpookje _O- Dan ga ik snel aan olieverversen beginnen, zal al even geleden zijn :9
Ik ga tzt proberen met een dremel los te peuteren. Hopelijk kan ik de schakelas behouden!
 
Update van mijn NX project die inmiddels al zon jaar stil ligt..
Zo staat hij er nu bij

Toch glooit het aan de horizon. Volhouden!

Ben benieuwd waar je die uitlaat heb laten lassen en... Ben je een rib uit het lijf kwijt voor de kosten of is het laten lassen een beetje betaalbaar? Wel supervet die uitlaat :}
 
Toch glooit het aan de horizon. Volhouden!

Ben benieuwd waar je die uitlaat heb laten lassen en... Ben je een rib uit het lijf kwijt voor de kosten of is het laten lassen een beetje betaalbaar? Wel supervet die uitlaat :}

Uitlaat en frame laten maken door een goede kennis/ex-collega, hier is zijn site
Home
De beste man maakt geweldige dingen.
Binnenkort maar weer eens contact met hem opnemen of hij de kabelboom kan aanpassen.
 
Ik ben eruit.. Ik ga een poging wagen voor de Tracker. De boel is dermate roestig, krom, etc dat ik een kapitaal kwijt ben om het weer origineel strak te krijgen. Als ik dan toch ga uitgeven wiel ik iets bijzonders maken.

Het weer was vandaag prut, dus een mooie gelegenheid om mijzelf met muziek op te sluiten in de schuur. Het slopen gestart met.. starten _O- Moest even zeker weten of er nog puf in zat. Binnen no-time dikke klappen! :] (lange leven geen uitlaat O-) ). Daar ben ik dus door gerustgesteld.

Inmiddels een 17" XL500 wiel gescoord (kwam een mazzeltje voorbij *O* ). Hij staat dus weer vanouds om 2x zilveren wielen. Verder is er nu alleen nog een frame, blok en wielen over. Nu moet ik een mooie passende tank vinden... Daar ga ik de rest omheen (laten) bouwen. Wordt weer vervolgd!

Ik zal zo linkjes naar Marktplaats zetten. Ik ga alle reut die ik echt niet nodig heb verkopen.
full
 
En.. Nog iets om heel blij van te worden. Al mijn geduld in de strijd gegooid en het bakwerk van de schakelpook verwijderd. Het pookje wat Clement mij heeft toegestuurd zit er nu op.
Hier wordt ik ook weer blij van :Y
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan