Het grote Honda NX250 topic deel 3

Leuk !

@martin117 ik heb nog twintig miljoen onderdelen voor dit type motor liggen dus als je bij het opbouwen wat mist, klop gerust bij mij aan. Ook voor eventuele raad, ik heb er in de afgelopen jaren twee opgebouwd en wellicht weet ik me daar nog wel wat van te herinneren en anders staat het wel in m'n notitieboekje.
 
In eerste instantie beland hij ook even op zolder
Ik maak de keuken en badkamer af, dan ga ik rondom huis opruimen en stop ik met verbouw, ik heb besloten voor onbepaalde tijd mijn huis niet af te maken (k#tlijf)
Na het opruimen (en ruimte maken) ga ik even wat meer aan mijzelf denken, en leuke dingen doen, dit zal tot die "dingen" behoren, lekker onder mijn afdakje prutsen, zonder haast of tijdsdruk

Wanneer ik begin? Geen idee, ik hoop dit jaar, maar ik ben gestopt met plannen

Uiteraard ga ik de voortgang hier bij houden, dat voel ik mij aan @magnamaniac verplicht (en jullie uiteraard)
@Garfield :t Ik ga je vast "nodig hebben"
 
Komt vast goed !
Zet er vooral geen tijdsdruk op want dan gaat de lol er heel snel af heb ik gemerkt.
Ik heb in korte tijd 3 motoren 'te doen' in de garage, nog afgezien van de KTM, en ik ben nu onder tijdsdruk aan de challenge-TDM aan het sleutelen en heel veel plezier heb ik daar niet meer aan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan