Het grote Honda Transalp topic deel 3

Ik ga met Hemelvaart ook 4 dagen lekker rijden met de Alp. Samen met een groep naar de Ardennen.
Heb er al zin in, nu de zon nog erbij.
 
Iemand hier een goede tip voor een schijfrem voor de PD06? Betreft een enkele schijf voor.
Ik ben er aan toe gezien de huidige schijf ver onder het minimum zit. Remvermogen is ook om te huilen nu en met dit vochtige weer zingt de schijf het uit. Uiteraard komen er ook nieuwe remblokken :)
 
2500 in 4 dagen is niet niets! waar gaat de rit naar toe?

Dag 1 een 480km snelweg tot het begin van het Zwarte Woud, dan nog een 300km afzakken naar het zuiden van het ZW en daar naar de camping.
Dag 2 een volle dag slingeren grotendeels in de Vogezen en een hoekje ZW, savonds terug naar de zelfde camping.
Dag 3 over de binnen wegen noordwaarts door het ZW dan nog een snelwegrit richting de Moezel, en nog een dikke 120km binnendoor richting de camping :)
Dag 4 verder langs de Moezel afzakken richting Luxemburg, binnendoor Luxemburg slingeren, en uiteindelijk bij Bastogne in de Ardennen weer de snelweg opduiken naar huis :]
 
Iemand hier een goede tip voor een schijfrem voor de PD06? Betreft een enkele schijf voor.
Ik ben er aan toe gezien de huidige schijf ver onder het minimum zit. Remvermogen is ook om te huilen nu en met dit vochtige weer zingt de schijf het uit. Uiteraard komen er ook nieuwe remblokken :)

Ik heb een aantal immitatie schijven geprobeerd, maar betaal nu gewoon de volle prijs voor ori remschijven. Heb er genoeg krom geremd in korte tijd. Kijk ook eens op www.ebay.co.uk. Daar heb ik laatst voor mooie prijs nieuwe gehaald.

Dag 1 een 480km snelweg tot het begin van het Zwarte Woud, dan nog een 300km afzakken naar het zuiden van het ZW en daar naar de camping.
Dag 2 een volle dag slingeren grotendeels in de Vogezen en een hoekje ZW, savonds terug naar de zelfde camping.
Dag 3 over de binnen wegen noordwaarts door het ZW dan nog een snelwegrit richting de Moezel, en nog een dikke 120km binnendoor richting de camping :)
Dag 4 verder langs de Moezel afzakken richting Luxemburg, binnendoor Luxemburg slingeren, en uiteindelijk bij Bastogne in de Ardennen weer de snelweg opduiken naar huis :]

Jij liever dan ik, dat is toch geen vakantie meer? :P
 
Mooie dagvullende programma's ;)
Zolang er snelwegstukken bij zitten dan schiet het nog wel redelijk op :P
En stel we zijn t eerder beu duiken we wat grotere wegen op om wat tijd in te halen en afstand in te korten :)
 
Laatst bewerkt:
Zo mijn bochtjes zijn binnen en hoop morgen de demper kan ik mooi knutselen op hemelvaartsdag *O*
uitlaat-ta.jpg
 
1mm te dik als ik de oude en de nieuwe vergelijk. het past gewoon echt niet _O-

morgen maar weer eens bellen met Haan. tot nu toe wel goede hulp gehad, duurt alleen allemaal zo lang. ik hoop dat ze ook dunnere nippels hebben :?
 
Ik heb een aantal immitatie schijven geprobeerd, maar betaal nu gewoon de volle prijs voor ori remschijven. Heb er genoeg krom geremd in korte tijd. Kijk ook eens op www.ebay.co.uk. Daar heb ik laatst voor mooie prijs nieuwe gehaald.Jij liever dan ik, dat is toch geen vakantie meer? :P
Ik heb er zin in. Lekker heel de dag mooie wegen rijden, van alles onderweg te zien, af en toe keer een terrasje een 's avonds en lekkere schnitzel met een Duits pilsje :D
De route is uiteindelijk 2100km dacht ik
 
gebeld met Haan. ik heb blijkbaar al de dunste nippels die ze hebben... enige dat rest is uitboren naar 7mm. Erg vervelend omdat ik daarmee de coating beschadig, dus daarna even inspuiten met spuitbusje zwart ofzo. ik weet het anders ook niet.
 
de postbode heeft het druk gehad de afgelopen dagen!
zwarte woud is wel vet hoor, ik zou daar extra blijven, en niet naar ardennen/bastogne gaan.
het asfalt in zwarte woud is 200% beter, en als je er dan toch bent!

heel veel plezier!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan