Het grote Honda VTR SP 1 & 2 Topic deel 31

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ghetto Bassie

MF veteraan
Donateur
28 okt 2008
38.123
1.859
39
Bezoek site
Honda VTR SP 1 & 2 Topic Deel 31​





Model/type aanduiding: SC45, RC51, VTR1000 SP-1 SP-2



SP circuit-koningen





Circuit-rijders topic voor sp rijders


Commercial SP1

Wat voor weer is het vandaag:



Aangezien het weer-plaatje het niet doet, dan maar de gewone link... :/

Buienradar.nl - Buienradar.nl - Weer - Actuele neerslag, weerbericht, weersverwachting, sneeuwradar en satellietbeelden


vorige SP Topic delen:

1, 2, 3, 4, 4,5, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30,


SP meetings die er geweest zijn:

VTR SP1&2 Meeting 2009
SP meeting reloaded part 2 2008
donnybrasco in "VTR 1000 SP 1&2 Meeting 2008"
VTR Barbekjoe SBK Northside meeting 2006
VTR SP-Meeting/Mergellandroute
VTR tourdag
sp1/2 of ex sp rijders meeting 2012
VTR-SP-inglourious-Basterds-meeting-2013
VTR-SP-basterds-meeting 2014

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Onze SP's :9~

Aces


Albers



From the USA: Aspencade



brandhieris brandaris



Binkie87


Bikemotel



Cerbera



clubtrainer



daniel nagel



DryBones



flojo



Fraigie



gargamel


Gerard1793



Ghetto Bassie


goofy1978



GSXSVEN



Hakman



hawkins



HiLeVeL-SP2



jbt


JB1



josverl



justbeingawesome



kluijf



maartuh1989



MartijnSp1



Master_M



mc sp1



midlifecrisis



MotoJJ



NielZ_



No Brains



Nordie



OB6D 1X SP1 1X SP2



pmugen



RibbiT



Richmaster2K15



sneedee



Soulwax


SPietje



Supersoundhound



SZRobert660



Tarikhan



Thomas_D



Tom M



Tpod



tweetaktlex



VTReb



VTR jeff_0



Vuurbloed



V4Force



Ward24



Whoppie



wokkelz



74


xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Historie

De historie van de SP is super weergegeven in de "OP" van deel 20 *KLIK*




Techniek:

SP1&SP2 Manual
ROGUE RC51 Common Gearing Questions & Answers

SP-1 Version RC51 HRC Factory Manual
Categories - Bisexual - rc51.info
Of hier:
Categories - Bisexual - rc51.info
Of hier:
More interesting articles: - Pissing - rc51.info

Zipfile's van alle SP1&2 PCIIImaps
Categories - Bisexual - rc51.info
Categories - Bisexual - rc51.info

OEM parts en microfishes:
Honda - VTR1000SP Motorcycle replacement spare parts.

Link voor motorslopen e.d.:
SVN in "Onderuit met de motor"

Diverse modificaties:
Mod Instructions Page

Toerenbegrenser modificatie:
RC51 B2-A15 soft rev limiter mod

Informatie over veer-instelingen en meer techische tips staan in de "OP" van deel 20

En hier: Categories - Bisexual - rc51.info


Oplossing van het probleem met de km-teller. (uitvallen km-stand dagteller)
sneedee in "Het grote Honda VTR SP 1 & 2 Topic deel 29"

How to: kleppen stellen.
SP-1Rulezzz in "VTR SP 1&2 Topic Deel 11"

Diverse items met dank aan [email protected]:
Index of /bike/ECU_F1_LED
Index of /bike/PB_SCANS
Index of /bike/vering2
http://nsie.home.xs4all.nl/bike/VTR-SP1_Moto73_Marathon-motor.pdf
http://nsie.home.xs4all.nl/bike/mot_rep16_doc_Honda_VTR_1000_SP-1-1-Mtr.pdf
Index of /bike/tuning

Een oude Holzhauer SP racer:
Index of /bike/akrapovic/gustl



Nooit de O-ring vergeten! Anders gaat ie het op een roken zetten.


Achterbrug swap handleiding:
Swingarm Swap white .pdf

Grootste verschillen tussen de SP1/SP2 buiten de kleurencombi om:

Frame:


Throttle Bodies:


Swingarm:


Remklauwhouder:


Uitlaatbochten:


Zie ook hier nog wat verschillen in de uitlaatbochten.
Index of /bike/akrapovic/akra/diff_SP1-SP2

Tips en suggesties voor de OP zijn altijd welkom. Stuur mij daarvoor een mailtje of een PM.
 
Laatst bewerkt:

kluijf

MF'er
28 aug 2014
118
0
zeeland
Vandaag naar hyperpro werkendam geweest , nieuwe keringen/voorveren en olie. Was nog niet eerder uit elkaar geweest.
Oude veren duidelijk te ver ingezakt.
naar huis gereden duidelijk beter als voorheen.
Originele achterschock was nog ok,alleen wat moeten verstellen. Kortom geslaagde middag en weer wat geleerd.


 

kluijf

MF'er
28 aug 2014
118
0
zeeland
150 km terug gereden voornamelijk snelweg en het weer was niet zo lekker als vd week helaas. Maar merkte vooral
In de bochten dat ik beter de lijn kon houden , en dat ik beter contact had met de motor. En dat met mijn motorrijkwaliteiten😋
 
Status
Niet open voor verdere reacties.