Het grote Honda VTR SP 1 & 2 Topic deel 31

Status
Niet open voor verdere reacties.
mooie discussie over de koelvinnen. wat ik vooral ervaren heb deze week toen ik met de sp1 naar mn werk ging: op de snelweg bijna 10 graden warmer als normaal, en bij het stoplicht voelde ik mij een kip aan het spit.buiten temperatuur 34c . leren pak aan, motor temperatuur 100 graden en de koelvin vol aan.
zolang je niet hoefde te stoppen heerlijk gereden :)
 
volgens mij is het zo dat de kuipdelen aan de zijkant zo ontworpen zijn dat door de opstaande rand voor het gat van de radiateur een vacuüm creëert tijdens het rijden en zo lucht van buiten naar binnen door de radiateur zuigt en dat de ventilator dat versterkt ook tijdens het rijden ik heb op cpz en assen meegemaakt dat de fan onder het rijden draaide leg je hand maar op de radiateur tijdens het rijden dan voel je de lucht stroom
 
volgens mij is het zo dat de kuipdelen aan de zijkant zo ontworpen zijn dat door de opstaande rand voor het gat van de radiateur een vacuüm creëert tijdens het rijden en zo lucht van buiten naar binnen door de radiateur zuigt en dat de ventilator dat versterkt ook tijdens het rijden ik heb op cpz en assen meegemaakt dat de fan onder het rijden draaide leg je hand maar op de radiateur tijdens het rijden dan voel je de lucht stroom

Dat is precies wat ik bedoel.
 
Deze brackets heb ik , fans had ik besteld amazon, maar is verkeerd gegaan.

Met de vtr sp2 nog niet op het circuit geweest, is met deze bike ook niet de bedoeling.
Temperatuur tijdens rijden ok , als het allemaal wat langzamer gaat, loopt hij op naar 102/103 , waar de fannen aangaan, soms blijven draaien , en op een zeer warme dag het maar langzaam zakt.

full

full
 
Idd, erg mooie weggetjes. Die tunneltjes tussen die bergen in, echt gaaf man... Ga er misschien volgend jaar naartoe, maar dan in het koekblik...
 
Ziet er goed uit, mooi omgeving en wel goed asfalt zo te zien.

:N , maar dat mag de pret niet drukken.
Over het algemeen is het asfalt daar net een band met droogtescheurtjes maar nog goed rijdbaar, soms kom je hele mooie stukken asfalt tegen en een paar bochten verderop waren de centen op zeker.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan