Het grote Honda VTR SP 1 & 2 Topic deel 31

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er zit wel zand en rare schuifplekken op de banden. Zie voorbandfoto en achter ook.

Misschien omgeduikeld in de berm...
 
Die banden vielen me idd ook op (feest van herkenning, zeg maar :/ ), maar de zijkuipen zijn nog netjes.
Met een glijer of simpele valpartij gaat je tank er toch niet zo uitzien, vind het echt maar vaag.
 
mijn vorige fiets is ook met schade aan een handelaar verkocht via de verzekering.
ik heb overwogen om hem op te knappen, en heb het niet gedaan.
zag hem later op internet staan voor ongeveer het dubbele geld.

ik wist wat er allemaal stuk aan was, maar hij was lichtelijk opgeknapt voor de foto.
 
Onderweg terug van assen voor gestopt
full
 
Mooie stand, had ik denk ik ook gedaan!
Ik moet er alleen nog 60.000 bij rijden, komt dit weekend wel weer wat bij, weekendje Limburg/Eifel met de ex-SP rijders.
 
Lijkt op geimplodeerde tank. Hetzelfde heb ik gezien bij een MV Agusta f4, daar was het ontluchtingsgaatje dicht waardoor bij afkoelen de tank implodeert. Ontluchting kun je maar beter af en toe kontroleren of het niet verstopt is.
Aardig gek, sta je niet vaak bij stil, idd niet verkeerd om eens in de zoveel tijd te checken.
 
Have fun het weekend allen.... Ik ga met de kids lekker een weekendje naar een vakantiepark in de omgeving van Eindhoven. *O*



Vanmiddag ook een nieuwe remleiding voor de achterzijde besteld. Althans dat dacht ik, blijk ik op ebay de verkeerde leiding besteld te hebben (koppelingsleiding) |(
Dus de verkoper maar even gecontact of hij dat wilde wijzigen. Nu nog wachten op een bevestiging van hem... :/
 
Laatst bewerkt:
Have fun het weekend allen.... Ik ga met de kids lekker een weekendje naar een vakantiepark in de omgeving van Eindhoven. *O*



Vanmiddag ook een nieuwe remleiding voor de achterzijde besteld. Althans dat dacht ik, blijk ik op ebay de verkeerde leiding besteld te hebben (koppelingsleiding) |(
Dus de verkoper maar even gecontact of hij dat wilde wijzigen. Nu nog wachten op een bevestiging van hem... :/


Hoe staat het momenteel met de clip-ons?
Ik zit in Italië, het verkeer is nogal druk(net als de Italianen) dus veel remmen en langzaam verkeer.
Dan voel je dat wel in je polsen aan het eindd van de dag.
 
Ben er nog niet aan toegekomen. Nog een weekje werken (althans, examens doen en interne sollicitatieprocedure) en dan ben ik 5 weken vrij. Dan ga ik ermee aan de slag.

Wel lekker aan het vermaken zeker? :]
 
Laatst bewerkt:
10 weken vrij per jaar is zo lekker... :P Externe vacatures waren er wel, maar die ronde is al ff gesloten.

Had eerst 4 weken, 1e keer dat we de schoolvakanties van de kleine meemaken, dus is even uitvogelen met opvang enzo. Maar zag dat ik voor mijn vakantie een weekje nachtdiensten had. Dus heb maar ff een weekje er aan geplakt :P Zijn niet mijn favoriete diensten en het scheelt weer een paar dagen uitbrakken... :)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan