Het grote Honda VTR SP 1 & 2 Topic deel 32

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ha ha ik denk eerder dat ze hem niet willen verkopen . . . voor die prijs.
Een mooie SP is geld waard maar dit is belachelijk, echt weer Motor Oost.
 
pordoi pasje...ff los zonder bagage (wel met passagier)
hier en daar wat strepen trekkend......

 
Laatst bewerkt:
2,36?!? Jelmer was je op de fiets ofzo?
Sorry voor mijn afwezigheidt heren.
Vriendin heeft mijn aandacht en helaas wat minder zin om op de motor te rijden!
Tenzij het en track day is dan ben ik zekkkker aanwezig!.
Sinds dat ik de baan op ben gegaan ben ik behoorlijk verslaafd geraakt.
Rij niks liefer dan op de baan tegenwoordig.
Well gisteren met me buddy milco effe gereden en dat was nodig👍🏽
Lekker Kneedown gedaan en flink wat wheelies whoopwhoop.
Zowell links als rechts kneedowns is peanuts nou👍🏽👍🏽
Vering door milco beetje aangepast waardoor de motor toch beter in de bocht komt te liggen🏍💨
Thanks MC
Tis weer bijna kerst jongens!!😂😂😂

Nee, was geen vrij rijden, maar circuittraining, dus geen volle ronde kunnen klapperen.
 
Is het wellicht een optie om naar Arie Molenaar in Ijselstein te gaan zaterdag? Is wat centraler voor anderen.
Ik kom dan zeker ook. :]
Is idd wat centraler, maar er gaan er ook nog van het 900 fireblade topic. Al zijn de plannen wat gewijzigd, is zondag geworden. Bij Goedhart is het hele weekend Mega Motormarkt, vandaar.
Als er een echte sp meeting geregeld wordt, dan wordt het wel voor een ieder centraal geregeld. :Y
 
Laatst bewerkt:
Is idd wat centraler, maar er gaan er ook nog van het 900 fireblade topic. Al zijn de plannen wat gewijzigd, is zondag geworden. Bij Goedhart is het hele weekend Mega Motormarkt, vandaar.
Als er een echte sp meeting geregeld wordt, dan wordt het wel voor een ieder centraal geregeld. :Y

Jammer, zondag lukt me niet. :?
 
Idd jammer man. Zal sowieso voor volgend jaar eens kijken of er een leuke meeting te fixen is (ritje met aansluitend een bbq oid), dat is er tot nog toe niet van gekomen...
 
Is idd wat centraler, maar er gaan er ook nog van het 900 fireblade topic. Al zijn de plannen wat gewijzigd, is zondag geworden. Bij Goedhart is het hele weekend Mega Motormarkt, vandaar.
Als er een echte sp meeting geregeld wordt, dan wordt het wel voor een ieder centraal geregeld. :Y
Tja leuk maar uit het oosten is het zeker 2 uur rijden . . . dus centraal is voor mij Apeldoorn of Arnhem. En dan kom ik graag . . .
 
Laatst bewerkt:
Tja leuk maar uit het oosten is het zeker 2 uur rijden . . . dus centraal is voor mij Apeldoorn of Arnhem. En dan kom ik graag . . .

Met 2 uur rijden zit ik al in Duitsland vanaf de kust, of rij je dan binnendoor?
Mooi ritje toch ;)
 
Ik vind ze niet zo mooi als ik heel eerlijk ben.. Die jij laatst op de kop tikte ghetto, die zijn een stuk mooier!
 
van de zomer pvm`s 2dehands gekocht voor op de blade,7 spaaks.
waren wit,laten coaten in kleur ral 7048 pearl mouse grey,effect van het parelmoer wel een beetje teniet gedaan door de 2k blanke lak die er over zit.



 
Lees weer mee!

Paar nieuwe kiekjes van de SP:

IMG_4265_zpsxk1betls.jpg


IMG_4391_zps3shg6qvy.jpg


vakantie naar Engeland (peak district, yorkshire dales, lake district) echt prachtig daar.

En een bonus plaatje:

racetracker_2067489_29900edit_zps1s0sziae.jpg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan