Het grote Honda VTR SP 1 & 2 Topic deel 34

Status
Niet open voor verdere reacties.
okay dat klinkt wel nice. Hoe gaat dat precies met afstellen? Ik neem aan dat jullie dan naar een dyno gaan en dat iemand dan meekijkt? Wat kost dat precies en heeft iemand ervaring met dynos in de buurt van Eindhoven?
Pajic zit tegen de Duitse grens aan maar is zeeeer de moeite waard. Enorm veel kennis en vakmanschap. Mijn fiets heeft nog nooit zo lekker gelopen, als een TIET !
 
Had nog een zekeringkastje liggen; handvatverwarming en GPS lopen er nu - geschakeld- over
Nog 6 plekken over... hhhmmmmm wat kan ik er allemaal nog op aansluiten :+


IMAG1266.thumb.jpg.746f61b8a367fdf70a3573214f2f25cd.jpg




Mooi plekkie voor het relais, alsof meneer Honda het wist....
IMAG1259.thumb.jpg.b8c39175dab2bcdebc61269df0dec98c.jpg




IMAG1267.thumb.jpg.a8f4f92f12bc3bf23e672f1ed6621a12.jpg





IMAG1270.thumb.jpg.3f964f019e371084f1aeefdf7551d851.jpg
 
~
Had nog een zekeringkastje liggen; handvatverwarming en GPS lopen er nu - geschakeld- over
Nog 6 plekken over... hhhmmmmm wat kan ik er allemaal nog op aansluiten :+
-Bandendruk & temperatuur controle dmv draadloze sensors op de ventielen met display ;)
-Gearindicator :/
 
Laatst bewerkt:
gister lekker met de SP naar mijn werk, op de terug weg vondt ik het toch wat donker op de weg.
mijn dimlicht doet het niet meer. ook het grootlicht doet het niet meer.
ik verdacht eerst het xenon setje wat erin zit. ik heb dus een normaal h7 lampje(nieuw)aangesloten.
deze doet het ook niet.
iemand ervaring mee? ik heb even snel gezocht of ik een zekering kon vinden maar die kon ik zo snel niet vinden
 
Ik ben hier ook toevallig mee bezig. Bij mij is de driver van 1 van de lampjes kapot. Die kosten ongeveer 20e dus is niet heel duur om te vernieuwen. Je kunt dit checken door de kabel die naar het lampje gaat te volgen tot je bij een doosje aankomt, dit is de driver voor je xenon lamp.

Als je dan meet aan de stekker die naar de kabelboom gaat en je zet het licht aan dan zou je daar 12V moeten meten. Als dat zo is en je hebt een ander lampje geprobeerd kan eigenlijk alleen de driver nog stuk zijn.. Een nieuwe kost je 20e per lamp.

Ik heb ze hier besteld: Slim Line Xenon Ballast 35W

Ga zaterdag de nieuwe drivers inbouwen :)

Heb je trouwens dat normale lampjes op je xenon set aangesloten dan? Denk dat dat niet werkt namelijk..
 
Laatst bewerkt:
nee, op de originele stekker van het lampje. daar komt dus geen spanning op. vermoed dat er met de xenonset niks mis. ik heb in het schema een 20A zekering gevonden van de verlichting, nu nog even uitvinden waar het zekeringkastje in de motor zit. ik vermoed achterin.
Ik ben hier ook toevallig mee bezig. Bij mij is de driver van 1 van de lampjes kapot. Die kosten ongeveer 20e dus is niet heel duur om te vernieuwen. Je kunt dit checken door de kabel die naar het lampje gaat te volgen tot je bij een doosje aankomt, dit is de driver voor je xenon lamp.

Als je dan meet aan de stekker die naar de kabelboom gaat en je zet het licht aan dan zou je daar 12V moeten meten. Als dat zo is en je hebt een ander lampje geprobeerd kan eigenlijk alleen de driver nog stuk zijn.. Een nieuwe kost je 20e per lamp.

Ik heb ze hier besteld: Slim Line Xenon Ballast 35W

Ga zaterdag de nieuwe drivers inbouwen :)

Heb je trouwens dat normale lampjes op je xenon set aangesloten dan? Denk dat dat niet werkt namelijk..
 
zekeringkastje gevonden, zekering was inderdaad stuk. ik heb alleen normale zekeringen op voorraad. gelukkig zat er 1 reserve zekering in het kastje.
de verlichting deed het gelijk weer, alleen op het moment dat ik mijn stuur beweeg knald de zekering er weer uit :N
vanavond even een voorraad kleine zekeringen halen en dan morgen de bedrading bij het stuur maar eens controleren
Zie post hierboven, linker zijkuip.
 
Heeft iemand van jullie ervaring met op vakantie gaan met de VTR? Ik ben nog op zoek naar een bagageoplossing, liefst voor achterop. Ik ga wel in hostels etc slapen maar ik wil graag wat meenemen om ongeveer een week rond te rijden.

Ik heb spullen besteld hier: special-bike-parts - Motorrad / Gepäckträger & Taschen für über 3000 Motorradmodelle
dit is een rek wat je achterop kan monteren en beugels die op maat zijn voor deze motor. Ik heb dit 3 weken geleden besteld maar het schiet niet op en het contact met de winkel is heel slecht. Ik heb ook nog geen winkel gevonden om het ergens anders te bestellen. Ik begin me ondertussen een beetje zorgen te maken want ik vertrek over 2 weken..

Weten jullie misschien nog andere bagagemogelijkheden voor de SP2? Ik wil liever geen tanktas of een rugzak..
 
Thanks, dan ga ik dat denk ik gewoon bestellen en zeg ik mijn originele bestelling af. Hoe zit dit vast? Ik zie 2 bouten op die punten waar die bouten uitsteken uit de kappen. Zit het rekje aan de achterkant ook nog een keer ergens vast?
 
problem solved :) draadje van het grootlicht schuurde langs de remleiding.
ook heeft de hoogspanningskast van de xenonset het begeven.
deze nu eraf gehaald en alles gewoon origineel aangesloten emt een h7 lamp.
binnenkort eens kijken of ik een goede ledlamp kan score op aliexpress

vanavond de SP even grondig schoonmaken en dan staat hij klaar voor de rit naar Assen morgen:):)
 
Heeft iemand van jullie ervaring met op vakantie gaan met de VTR? Ik ben nog op zoek naar een bagageoplossing, liefst voor achterop. Ik ga wel in hostels etc slapen maar ik wil graag wat meenemen om ongeveer een week rond te rijden.

Ik heb spullen besteld hier: special-bike-parts - Motorrad / Gepäckträger & Taschen für über 3000 Motorradmodelle
dit is een rek wat je achterop kan monteren en beugels die op maat zijn voor deze motor. Ik heb dit 3 weken geleden besteld maar het schiet niet op en het contact met de winkel is heel slecht. Ik heb ook nog geen winkel gevonden om het ergens anders te bestellen. Ik begin me ondertussen een beetje zorgen te maken want ik vertrek over 2 weken..

Weten jullie misschien nog andere bagagemogelijkheden voor de SP2? Ik wil liever geen tanktas of een rugzak..

ik heb nog baggagetassen voor achterop. passen bij de uitlaten en raken dit niet
omdat ik alleen nog met de triumph op vakantie ga, gaat deze set weg .
2 jaar oud, bij elkaar zo een 50 liter.
het bagagerek is ideaal voor een roltas van 60 liter, past makkelijk.
9 jaar mee op vakantie geweest met 2 personen.
zal ff fotootje zoeken
 
Middag :W

Vandaag de kuipen weer opgehaald van de spuiter, eindelijk zijn ze top *O*
Tijdje terug al nieuwe banden gemonteerd. Vandaag de nieuwe remblokken voor gemonteerd, de radiateurs bijgevuld en ontlucht. De tankdop bleek te lekken (montage deel aan de tank). Bleek nog een rubberen afdichtings-ring te hebben, dus die heb ik ook gelijk vervangen. Dinsdag nog even de nieuwe achterrem ontluchten en dan is alles top in orde.... *O* *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan