Het grote Honda VTR SP 1 & 2 Topic deel 34

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iemand interesse in enkele race kuipdelen? Gaat om de zilveren delen als op de foto. Ruitje niet inbegrepen. Staan ook op MP, ter info!
Screenshot_20180924-154725_STACK.jpg
 
British SuperBike kampioenschap race op Assen.

Ooit was WSBK dit weekend maar Assen circuit moest zo nodig een of andere USA race binnenhalen. Dus moest het wsbk naar het voorjaar. Lees nachtvorst als je op de camping staat. Dat nascar geneuzel werd uiteraard een flop...
 
Motor terug van de Detailer. In het echt nog mooier dan op de foto's :D
Aussenhaus Premium Detailing echt super !

Behandeling:
- Wassen
- Kleien
- Polijsten
- Glascoating

NkSUDZk.jpg

ypOXV2N.jpg

5a5vvVU.jpg

SK22Vn7.jpg

tnOKmtW.jpg
 
Dat ziet er erg mooi uit. Als ik zo brutaal mag zijn, wat was je kwijt voor zo’n detailbeurt? Zit er ook aan te denken om dat eens te laten doen...
 
Deze beurt koste 250 euro.
Het is 200 als die het met wax doet ipv glascoating. Met normaal bijhouden (wassen) blijft de glascoating een jaar zitten.

Goede gast die je op de hoogte houdt van de voortgang en met duidelijke afspraken werkt. Kan hem zeker aanbevelen.
 
Top man, lijkt me dat je langer “geniet” van een glascoating dan van wax, zijn die paar extra centen wel waard. Kennis van mij had het ook met zijn blauwe 954 Blade laten doen, zag er ook fantastisch uit. Alle swirls van het wassen en poetsen waren uit de lak, was echt een en al glans... 8-)
 
Ja want terwijl die er in het daglicht er al super uit zag is dit wat hij er nog uit krijgt.

Dan staan er natuurlijk een lamp op, maar inderdaad swirls en kleine krasjes. Nu niet meer 😉

eTMuzIf.png

8RBa7pU.png
 
Laatst bewerkt:
Avond :W

Haakje voor de veer kon eindelijk op de Blackbird standaard gelast worden, kon ie eindelijk weer van de paddock stand af. Veer past nu perfect en de hellingshoek is top *O*

Heb nog een zwart laklaagje over de blanke delen heen gespoten, maar de standaard gaat nog naar de coater voor een stevigere laklaag.
DSC_0151.JPG
DSC_0149.JPG
DSC_0113.JPG
DSC_0150.JPG
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan