Het grote Honda VTR SP 1 & 2 Topic deel 34

Status
Niet open voor verdere reacties.
Snap alleen niet waarom die 'm compleet verkoopt.. Ding origineel maken en de upgrades los verkopen levert meer op.
 
Idd, upgrades zijn nergens voor nodig.... O-)


Vanmiddag de tank teruggekregen, gemonteerd en wel. Ziet er naar uit dat alles lekvrij is *O*

Straks ermee naar de arbeid :] :] :]

Morgen even naar MPR voor een banjoboutje kan ik de underslung achterrem bevestigen. Eindelijk, me is heppie... *D
 
full


Tijd voor een up-to-date portretje. Mag in de OP Chris, als je een keer tijd hebt.
 
Als ik het goed begrijp wordt ie uit elkaar getrokken en is het blok €1000,-.


@ Robert : Staat er in, mooi apparaat zo :9 :t
 
:] vandaag heerlijk stuur weertje, bij thuiskomt eens naar mijn schaamranden gekeken :)
nog even en ik moet kneesliders op mijn pak gaan zetten :+
full
 
:] vandaag heerlijk stuur weertje, bij thuiskomt eens naar mijn schaamranden gekeken :)
nog even en ik moet kneesliders op mijn pak gaan zetten :+ [afbeelding]

Lekker hoor, goed bezig. Maar welke band is dat? Lijkt me niet de meest ideale band voor het opzoeken van de randjes?

Maar die kneesliders heb je niet per se nodig hoor, foto hieronder is na paar rondjes Assen zonder ook maar 1 kneedownie.

full
 
Bridgestone BT016 R als ik het goed heb. rondje tt- circuit zou ik graag ook eens doen, maar dan moet ik eerst mijn originele uitlaten eronder hangen. zonder db killers nu gaat niet goed komen :+
Lekker hoor, goed bezig. Maar welke band is dat? Lijkt me niet de meest ideale band voor het opzoeken van de randjes?

Maar die kneesliders heb je niet per se nodig hoor, foto hieronder is na paar rondjes Assen zonder ook maar 1 kneedownie.

[afbeelding]
 
bt 016 zijnecht heerlijke bandjes !
zeker 3 sets van versleten,zelfs in het nat met de knie aan de grond op assen....mankeert niks an :)
 
vraagje heeft iemand ervaring met het op 1 cilinder lopen van de motor hij doet het bij in de opwarm periode.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan