Het grote Honda VTR SP 1 & 2 Topic deel 34

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik denk dat ik het probleem gevonden heb :+ :+
de accu heeft nog maar 6a ipv 200.

iemand nog een goed online adresje om een accu te bestellen??
full
 
De vorig jaar gescoorde BAGSTER tanktas was toch wat "too beaucoup", voor was ie net wat te breed om lekker te kunnen sturen. Ging uiteraard wel veel in
as.jpg.e9c10073d4a5062738bca5224911e96c.jpg.e0b3c07135d87d2fda318ff3da730556.jpg



De (Rider) tas goed kunnen verkopen via MP; zo goed dat ik er een nieuwe (Newsign) voor het kunnen kopen. O-)


JA, dat is allemaal net wat smaller
IMAG1059.thumb.jpg.2bc6e0a3d74a5ad21b98f29876f85669.jpg



IMAG1061.thumb.jpg.1139ce2a4226b3386a9e1b474091a2c2.jpg



IMAG1056.thumb.jpg.5d952c09c7a8644f1023ac1e58170e5c.jpg




Kan een regenbuitje hebben...
IMAG1063.thumb.jpg.c2b870420f7a5313cb5b30121a931384.jpg




En als ik 'm als rugzak inzet (de banden zijn mooi weggewerkt), dan kan mijn helm evt. mee "achterop"
IMAG1062.thumb.jpg.ce77526cf865dbba203f068e82056057.jpg

:]
 
Laatst bewerkt:
Avond :W

Vandaag de SP gepoetst, ketting ingevet en verder afgemaakt. Heb de underslung achterrem en de zwarte kuipbouten set van Pro Bolt gemonteerd. De snelsluiters van de zijkuipen heb ik zwart gespoten, deze zaten niet in de set, maar het ziet er allemaal weer fris uit.
full

full


Nu alleen nog maar genieten van alle ritten die komen gaan... :] *O*
 
vrijdagmiddag een accu besteld, zaterdagmiddag werd deze al bezorgt. deze week ven gelijk een stekker maken die ik aan de accu bevestig. even kijken waar ik deze monteer zodat ik dan de acculader aan kan sluiten zonder het zadel te hoeven demonteren
 
vrijdagmiddag een accu besteld, zaterdagmiddag werd deze al bezorgt. deze week ven gelijk een stekker maken die ik aan de accu bevestig. even kijken waar ik deze monteer zodat ik dan de acculader aan kan sluiten zonder het zadel te hoeven demonteren
Zo'n stekkertje voor de optimate heb ik er ook op zitten, ideaal. Ik heb deze bij andere kabels onder het zadel in zo'n klem zitten.
full
 
Laatst bewerkt:
zojuist de nieuwe accu gemonteerd, starten lopen nu :)
binnenkort maar eens flink poetsen, de TT staat ook weer voor de deur. erg veel zin in
 
Avond :W

Vanavond de kontkuip en topkuip gedemonteerd, morgen weer retour spuiter. Mag hopen dat na 3x spuiten het toch een keer goed komt. Uiteraard heb ik weer mazzel en pleurt er een spiegel van de werkbank af, kan ik weer een nieuwe bestellen :( Ben nu toch wel een beetje heel erg klaar met dat gezeik die schijt kuipen... B| :/
 
Die ik er nu op heb zijn ook uit China, maar ook een mooie set. Heb nu een setje voor €12,- besteld, hetzelfde verhaal. Zal alleen weer ff gaan duren voordat ze binnen zijn, maar goed...
 
Ik nog wel een fake carbon spiegel links voor je liggen. Kun je toch blijven rijden tot Ali komt..
 
Avond :W

Vanavond de kontkuip en topkuip gedemonteerd, morgen weer retour spuiter. Mag hopen dat na 3x spuiten het toch een keer goed komt. Uiteraard heb ik weer mazzel en pleurt er een spiegel van de werkbank af, kan ik weer een nieuwe bestellen :( Ben nu toch wel een beetje heel erg klaar met dat gezeik die schijt kuipen... B| :/

Wat achter je zit is geweest, daar hoef je toch niet heen te kijken :+
 
Ik nog wel een fake carbon spiegel links voor je liggen. Kun je toch blijven rijden tot Ali komt..
Thanx :t Ik heb evt ook nog de set spiegels met geïntegreerde knippers nog liggen, dus ik kan iig nog rijden. Volgende week zijn de kuipen klaar.

Moet met de tijd ook nog even kijken of ik met de sbk ombouw van die block off plates ga fixen en de spiegels op het stuur doe, of dat ik voor een wat korter stuur ga en de oem spiegels ga gebruiken.
 
Ben je of ken je iemand die geïnteresseerd is in een originele (behalve Two Brothers dempers, originele dempers aanwezig en andere knippers rondom) SP1 met 23k op de teller?

De mijne komt te koop. Bij interesse graag een pb.
 
Ah, wat anders op het oog?
Ik zit zelf al aan een Tuono te denken, ongeveer het zelfde motorkarakter maar lekker rechtop zitten.
Maar gelukkig twijfel ik nog.
 
Ben je of ken je iemand die geïnteresseerd is in een originele (behalve Two Brothers dempers, originele dempers aanwezig en andere knippers rondom) SP1 met 23k op de teller?

De mijne komt te koop. Bij interesse graag een pb.


Ik naar de OP maar daar staat je motor/foto niet bij....
 
Ah, wat anders op het oog?
Ik zit zelf al aan een Tuono te denken, ongeveer het zelfde motorkarakter maar lekker rechtop zitten.
Maar gelukkig twijfel ik nog.
Blijf die Tuono ook echt een dikke bike vinden :9 Proefrit mee gemaakt, maar de SP is het toen geworden.
Ben eerlijkgezegd wel benieuwd naar de zit van de sbk ombouw. Zou best wel eens een ritje met een sp met ombouw willen doen voordat ik mijn set ga monteren.
 
Ik naar de OP maar daar staat je motor/foto niet bij....

Nee, klopt. Die heb ik nooit ingestuurd. Ben niet zo'n actieve poster hier, lees zo nu en dan lekker mee. Ik moet ook zeggen dat ik ook niet echt mooie foto's van de bike heb.

Ik zal binnenkort wat foto's maken voor als ie op MP of Speurders gaat. Ik wil er nog wel mee naar de TT en ik denk dat ik 'm daarna te koop zet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan