Het grote Honda VTR SP 1 & 2 Topic deel 34

Status
Niet open voor verdere reacties.
Blijf die Tuono ook echt een dikke bike vinden :9 Proefrit mee gemaakt, maar de SP is het toen geworden.
Ben eerlijkgezegd wel benieuwd naar de zit van de sbk ombouw. Zou best wel eens een ritje met een sp met ombouw willen doen voordat ik mijn set ga monteren.

Op fb zit toch een meid die het heeft?
Even een ritje maken...

Tuono u van mijn maatje,2018 model, was van het weekend ook mee, rijdt zo makkelijk...deze week krijgt hij er een full akra setje erop :9~
360.jpg

360.jpg
 
Laatst bewerkt:
Nee, klopt. Die heb ik nooit ingestuurd. Ben niet zo'n actieve poster hier, lees zo nu en dan lekker mee. Ik moet ook zeggen dat ik ook niet echt mooie foto's van de bike heb.

Ik zal binnenkort wat foto's maken voor als ie op MP of Speurders gaat. Ik wil er nog wel mee naar de TT en ik denk dat ik 'm daarna te koop zet.


Poets 'm voor de TT,
parkeer (goed op slot :] ) met een "Te Koop" bordje met je contact gegevens.
Je hebt dan meteen de doelgroep te pakken die er gelijk om heen kan lopen
 
Dan heeeel vroeg daar naar toe.
Dan kun je hem dicht bij de ingang zetten.

Wanneer je hem ergens midden in rij 38 moet parkeren, zien verhoudingsgewijs ziet zo heel veel mensen je motor staan.
 
Die heb ik ook, alleen heb ik ze van ebay. Is volgens mij dezelfde verkoper.

Er moesten 8 mm adapter ringen tussen de Brembo's, maar bij Robert zijn Nissin klauwen past het zo op. Misschien heb ik die ringen nog, maar zou ik ff moeten kijken waar...
full

1k0.jpg

Deze advertentie is het, maar is wel verlopen. Eens in de zoveel tijd zet ie er weer een nieuwe op...

00 02 04 05 06 VTR RVT SP1 SP2 RC51 Nissin Tokico Brembo Adapter Bracket 108mm | eBay
 
Laatst bewerkt:
Die heb ik ook, alleen heb ik ze van ebay. Is volgens mij dezelfde verkoper.

Er moesten 8 mm adapter ringen tussen de Brembo's, maar bij Robert zijn Nissin klauwen past het zo op. Misschien heb ik die ringen nog, maar zou ik ff moeten kijken waar...
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze advertentie is het, maar is wel verlopen. Eens in de zoveel tijd zet ie er weer een nieuwe op...

00 02 04 05 06 VTR RVT SP1 SP2 RC51 Nissin Tokico Brembo Adapter Bracket 108mm | eBay


Duikt bij jullie de voorvork echt zover naar beneden? Zie de ty-wrap.
 
Geen idee, nooit echt op gelet. Heb 'm er al een aardige tijd geleden afgehaald, al voordat mijn vering aangepast is.
 
Laatst bewerkt:
als je echt pushed tot uiterste....mag er een mm of 5-7 overblijven.
als je te diep veert bij remmen raak je aan het einde van de remweg....begint je voorwiel echt te stuiteren en wordt onbestuurbaar, dat wil je echt niet.(botom out)
hoe meer veerweg je gebruikt hoe idealer.
ik kom tot een mm of 8 a 10
 
Ik heb werkelijkwaar geen idee hoe laag ze bij mij komen, ik had ze volgens mij zelf volledig naar beneden gedaan en er vervolgens er vanaf gehaald.
 
als je echt pushed tot uiterste....mag er een mm of 5-7 overblijven.
als je te diep veert bij remmen raak je aan het einde van de remweg....begint je voorwiel echt te stuiteren en wordt onbestuurbaar, dat wil je echt niet.(botom out)
hoe meer veerweg je gebruikt hoe idealer.
ik kom tot een mm of 8 a 10


Ik neem aan dat je veerweg bedoelt?
 
Hallo allemaal .

Mijn naam is joost berends en rij sinds mei 2018 een sp1 .

Ik lees al diverse jaren mee maar reageer eigenlijk nooit .
Maar het gaat er nu toch van komen,ik heb een serieus probleem mijn linker radiateur heeft de geest gegeven hij lekt dus .

Nu heb ik al diverse sites af gezocht maar een dichte linker is nog niet maar zo gevonden heb ik ontdekt .

Zijn er nog mensen met ideeen of die iets hebben liggen waar ze vanaf willen .
Heb via ali wel iets gevonden maar niemand die weet hoe die kwaliteit is en of deze leverbaar is voor 6 juli (dit i.v.m.een weekend eifel) .

Ik hoop van iemand een soort van goed nieuws of een tip te krijgen .
 
Hallo allemaal .

Mijn naam is joost berends en rij sinds mei 2018 een sp1 .

Ik lees al diverse jaren mee maar reageer eigenlijk nooit .
Maar het gaat er nu toch van komen,ik heb een serieus probleem mijn linker radiateur heeft de geest gegeven hij lekt dus .

Nu heb ik al diverse sites af gezocht maar een dichte linker is nog niet maar zo gevonden heb ik ontdekt .

Zijn er nog mensen met ideeen of die iets hebben liggen waar ze vanaf willen .
Heb via ali wel iets gevonden maar niemand die weet hoe die kwaliteit is en of deze leverbaar is voor 6 juli (dit i.v.m.een weekend eifel) .

Ik hoop van iemand een soort van goed nieuws of een tip te krijgen .


Er is hier iemand die er een heeft van ali/ebay, en bevalt goed dacht ik.
Levertijd gaat een probleem worden denk ik.
Mijne heb ik gelast met durafix, is niet zo makkelijk als de diverse filmpjes laten zien.
Ook kun je voor nood 2 componenten alu van bison oid erop smeren.

Er is er hier ook een geweest die kon via zijn werk alu radiateuren repareren, een nieuwe koelblok erin lassen. Nooit meer iets van hem gehoord.
Maar ik weet uit ervaring dat dat een dure grap is.
Origineel kosten ze iig bijna de goudprijs, 2e hand zijn ze moeilijk te vinden en vaak al verfrommeld.
Dus als ze dan al niet lekken gaan ze dat op termijn zeker doen.
 
kan je hem niet laten repareren? ik had ooit voor mijn toyota landcruiser uit 86 een lekke radiateur. deze heb ik toen laten reviseren bij autotemp. scheelde meer als de helf en zag er als nieuw uit.
Hallo allemaal .

Mijn naam is joost berends en rij sinds mei 2018 een sp1 .

Ik lees al diverse jaren mee maar reageer eigenlijk nooit .
Maar het gaat er nu toch van komen,ik heb een serieus probleem mijn linker radiateur heeft de geest gegeven hij lekt dus .

Nu heb ik al diverse sites af gezocht maar een dichte linker is nog niet maar zo gevonden heb ik ontdekt .

Zijn er nog mensen met ideeen of die iets hebben liggen waar ze vanaf willen .
Heb via ali wel iets gevonden maar niemand die weet hoe die kwaliteit is en of deze leverbaar is voor 6 juli (dit i.v.m.een weekend eifel) .

Ik hoop van iemand een soort van goed nieuws of een tip te krijgen .
 
Ook belangrijk als je een imitatie koopt,
Let er goed op dat de schroefbus erin gelast zit, die voor de thermoswitch.
Anders heb je niks om de koelfan aan te sturen, en das toch wel handig als je ergens de stad binnen rijd of lang voor een 🚦 staat.
 
kan je hem niet laten repareren? ik had ooit voor mijn toyota landcruiser uit 86 een lekke radiateur. deze heb ik toen laten reviseren bij autotemp. scheelde meer als de helf en zag er als nieuw uit.


Die van vroeger waren van koper of van messing, soms goed zelf te repareren(solderen), maar voor een bedrijf ook makkelijker.
Alu is niet makkelijk te lassen, iets met oxideren en zo.
 
op marktplaats wordt er ook mee geadverteerd, wellicht dat deze direct beschikbaar zijn.


Hallo allemaal .

Mijn naam is joost berends en rij sinds mei 2018 een sp1 .

Ik lees al diverse jaren mee maar reageer eigenlijk nooit .
Maar het gaat er nu toch van komen,ik heb een serieus probleem mijn linker radiateur heeft de geest gegeven hij lekt dus .

Nu heb ik al diverse sites af gezocht maar een dichte linker is nog niet maar zo gevonden heb ik ontdekt .

Zijn er nog mensen met ideeen of die iets hebben liggen waar ze vanaf willen .
Heb via ali wel iets gevonden maar niemand die weet hoe die kwaliteit is en of deze leverbaar is voor 6 juli (dit i.v.m.een weekend eifel) .

Ik hoop van iemand een soort van goed nieuws of een tip te krijgen .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan