Het grote Honda VTR SP1 & SP2 Topic deel 35

Wel goed je kan verschillende ritsen gebruiken en zo kleine of groot compartiment er van maken. Wel handig als je langer/verder op pad gaat
 
Ik heb een set originele dempers voor mijn SP1 op de kop kunnen tikken. Momenteel heb ik een set Laser uitlaten onder de SP. Er is ook een Power Commander gemonteerd. Kan ik de originele uitlaten er zo opzetten of moet ik dan verder nog wat aanpassen?
 
Ik heb een set originele dempers voor mijn SP1 op de kop kunnen tikken. Momenteel heb ik een set Laser uitlaten onder de SP. Er is ook een Power Commander gemonteerd. Kan ik de originele uitlaten er zo opzetten of moet ik dan verder nog wat aanpassen?
Ik heb mijn Akra lijn vervangen door een RP systeem, maar daarbij verder niets afgesteld. Dacht dat een pc wel het eea aan verschilletjes opvangt, maar hoe het zit met een aftermarket set terug naar de originele schoorstenen, durf ik niet te zeggen...
 
Ik heb een set originele dempers voor mijn SP1 op de kop kunnen tikken. Momenteel heb ik een set Laser uitlaten onder de SP. Er is ook een Power Commander gemonteerd. Kan ik de originele uitlaten er zo opzetten of moet ik dan verder nog wat aanpassen?
om optimaal (en zonder schade) te laten lopen, moet het wel veranderd worden.
het zou kunnen dat het allemaal te arm wordt (of te rijk)
als het te rijk is, loopt het niet zo lekker en verbruikt meer
als hij te arm staat, kan het best erg mooi en hard lopen...maar met evt nevenschade.
er zijn veel mappings te downloaden bij dynojet zelf die verwijzingen hebben naar de meest bekende uitlaatsystemen
 
Laatst bewerkt:
Vandaag de SP weer even aangeslingerd, 1e tik gelijk gaan, man wat word je toch vrolijk van dat geluid *O*
FB_IMG_1600466370282.jpg


Volgende week gaan de brommers naar hun nieuwe onderkomen.
Van dit...
IMG-20171224-WA0011.jpg


Naar dit... *O* (nieuwe garagedeur is hoog nodig, is zowat vergaan, maar een nieuwe met afstandbediening is besteld *D)
DSC_0002.JPG
 
en een alarm.....
De nieuwe deur is niet van buitenaf te openen, maar er zal vast nog wel iets gaan komen als ik de garage volledig aan ga pakken (waarschijnlijk iets van een agressieve rottweiler ofzo :P) Wil iig de vloer coaten, muren wit, led tl-balken en elektra aanpakken, nieuwe werkbank (Ikea keukenblok) alles lekker fris :t
 
Ben je er met garage ruimte ook op vooruit gegaan ,dat is ook wel een voordeel he .
Zeker, is 3x zo groot. Kan ze nu ready to go wegzetten en mocht de auto de garage in moeten, past dat waarschijnlijk ook nog (zal ik ze wel langs de muur moeten zetten).
Er gaat ook met de tijd nog een extra schuur bij komen voor de fietsen en ander speelgoedzooi, dat wil ik niet in de buurt hebben van de motoren... :N
 
Koelkastje, shoarma grill....
Men cave, absoluut verboden voor vrouwen.
Ten eerste, ze kunnen nooit wat vinden of ze komen met het verkeerde aandraven.
ten tweede, ze hebben het nooit gehad/gezien of van gehoord.
ten derde, als je het zelf dan toch gevonden hebt: ooooooooooooohhhhhhhhh dat, zeg dat dan, dat had ik "opgeruimd".
🥴 🥴 🥴:+
 
Extra schuur erbij later,ook prima idee ,het is bij ons eigenlijk ook zo gegaan .eerst alles in de garage dan een redelijk tuinhuis van 6×4 erbij voor de fietsen tuingereedschap e.d .later hebben we geruild zij makkelijk bij de weg om de fiets te kunnen pakken of tuingereedschap .en voor mij en mijn spullen in het tuinhuis. Beiden zijn we nu dik tevreden
 
Terug
Bovenaan Onderaan