Het grote Honda VTR SP1 & SP2 Topic deel 35

Goedendag,
Misschien off topic, maar heeft er iemand ervaring met het bestellen van motor stickers via de website moto-sticker.com ik heb daar namelijk een setje stickers gezien voor mijn motor die ik wel graag wil bestellen. Mits betrouwbaar natuurlijk.

Bvd!
 
Goedendag,
Misschien off topic, maar heeft er iemand ervaring met het bestellen van motor stickers via de website moto-sticker.com ik heb daar namelijk een setje stickers gezien voor mijn motor die ik wel graag wil bestellen. Mits betrouwbaar natuurlijk.

Bvd!
Volgens mij heb ik daar vroeger wel eens wat besteld. Wat voor soort stickers heb je op het oog?
 
Rechter kuip stickers voor mijn honda cbr 600f ze bieden daar een setje stickers aan voor zo'n 80 euro, mijn kappen zijn opnieuw gespoten dus kunnen deze stickers er weer op. Dat is het idee
Het is voor mij al aardig lang geleden dat ik wat stickers besteld heb. Maar zit zo eens ff te kijken, was volgens mij bij www.motorsticker.com, NL site met een net ff wat andere naam. :/

Weet dat er op FB een gast zit die allemaal decal stickers maakt en aardig aangeprezen wordt in de SP groepen, Ralph Haas is dat. Prijzen van hem weet ik dan weer niet.
 
Die zag ik idd ook maar daar kwam ik dit tegen.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20210729-095007_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20210729-095007_Samsung Internet.jpg
    80,8 KB · Weergaven: 20
Het is voor mij al aardig lang geleden dat ik wat stickers besteld heb. Maar zit zo eens ff te kijken, was volgens mij bij www.motorsticker.com, NL site met een net ff wat andere naam. :/

Weet dat er op FB een gast zit die allemaal decal stickers maakt en aardig aangeprezen wordt in de SP groepen, Ralph Haas is dat. Prijzen van hem weet ik dan weer niet.
hij is ook bereid bepaalde stickers te maken IPV complete set.
las ik in zijn intro.
https://moto-sticker.com/HONDA
 
ik denk ook wel eens, zou wel een andere fiets willen waarmee ik iets rechterop zit. maar dan kijk ik haar aan in de garage en denk ik van neeeeeee, ik hou jou :)
 
ik denk ook wel eens, zou wel een andere fiets willen waarmee ik iets rechterop zit. maar dan kijk ik haar aan in de garage en denk ik van neeeeeee, ik hou jou :)
Dat heb ik ook, of dat ik evt zou stoppen met motorrijden en ‘m inruil op een oude Corvette Stingray of Trans Am (Smokey and the Bandit modelletje). Maar heb nog iedere keer als ik ermee weg ga een te grote grijns, dus dan maar sparen en over een paar jaar zo’n klassiekertje er in de garage bij zetten ofzo… :)
 
Precies, helemaal geen tijd er voor!
Laat ons ff weten of je je vraagprijs er voor krijgt ;)

De VRAAGprijs is gezet in een poging om dromers en tijdverspillers te vermijden O-)
De reacties op mijn VFR750F die te koop stond waren te gek voor woorden.


Prijs kan uiteraard zakken als ik bijvoorbeeld de (door FrontRow gereviseerde) Ohlins HO204 eraf haal, of de BOS uitlaten er af en er de originele op zet....
 
ziet er wel relaxed uit!
kwestie van andere kroonplaat en stuur, of moeten er ook aanpassingen gedaan aan de gaskabels .
en een andere topkuip scoren, ik ga niet mijn OEM kuip verzagen :)
Ik kocht mijne zoals op foto. Kuip al verzaagd en stuur er op. Ze hebben de originele kroonplaat gebruikt om Risers er op te bouten. Ben er geen fan van. Maar het werkt wel. Als ik ooit een kroonplaat tegen kom voor superbike stuur haal ik die. Van een blade 954 past ook. Dit is al mijn 3e motor die omgebouwd is naar superbike. Ik wil niets meer anders. Rijd zo veel fijner dan clippons.
 

Bijlagen

  • IMG_20200728_235416_758.jpg
    IMG_20200728_235416_758.jpg
    239,3 KB · Weergaven: 32
ziet er wel relaxed uit!
kwestie van andere kroonplaat en stuur, of moeten er ook aanpassingen gedaan aan de gaskabels .
en een andere topkuip scoren, ik ga niet mijn OEM kuip verzagen :)
Gaskabels van de varadero zouden zo gemonteerd kunnen worden, heb ik van iemand van uit de FB groepen.

Ik heb net mijn volledige set verkocht (SBK kroonplaat, verzaagde topkuip enz), vond het toch zonde om de endurance kuip ervoor te vervangen. Dus ik ga eerst nog eens verhoogde clip-ons proberen, maar eerst nog even andere prio’s.
 
Terug
Bovenaan Onderaan