that's what she said.Het gaat altijd nét om die ene cm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
that's what she said.Het gaat altijd nét om die ene cm
hangt er vanaf hoeveel ruimte je nog hebt....Vraagje... weten jullie of ik een 42-tands tandwiel achter kan plaatsen zonder langere ketting? Er zit nu een 40T op én heb er nu een 190/55 achterband op liggen... haal ik het dan nog met de originele lengte vd ketting?
Welke datum staat je volgende rondje op Spa gepland? Misschien kom ik wel eens langs om je SP te horen/zien rondvlammenOpgelost, de quickshifter zat los en precies tegen het punt van onderbreken van de ontsteking.
Die sloop ik er af, ik gebruik hem toch niet en dan kan dat geen storing veroorzaken ook.
Volgende maand kijken hoe het dan op Spa gaat.
Te moeilijkhangt er vanaf hoeveel ruimte je nog hebt....
2 tandjes groter...is dus 1 tandje per halve omvang van je tandwiel....kun je zo uitrekenen wat je nodig hebt aan extra ruimte
Heb je er al eentje op het oog dan?Na het doorlezen van de vele VTR SP1 / SP2 topics durf ik het toch te vragen...
Is er een specifiek punt/onderdeel waar ik op moet letten bij de aanschaf van een VTR SP1?
Alle "standaard" slijtage punten, aanschaf gebruikte motorfiets, zijn mij bekend.
Ben eindelijk in de gelegenheid een SP1 aan te schaffen, waarom een SP1? Ik vind de kleurstelling vele malen mooier dan de SP2. Is dat raar? Misschien, ben ik nog om te praten naar een SP2? tja dan moeten dat wel bizar goede argumenten zijn
Oja en bokkige 2 cilinder motoren met karakter ben ik gewend, heb diverse moto guzzi's
Nee nog niet.Heb je er al eentje op het oog dan?
Heb er nl. nog eentje staanNee nog niet.
Stond laatst een mooi ogende op marktplaats, met gele velgen, maar die was erg snel verkocht.
Origineel kuipwerk zoals hier werd gezegd is voor mij belangrijk, ik wil een schade vrije motor. Liefst zo origineel mogelijk (knipperlichten/achterlicht enzo). Andere dempers en een powercommander of dergelijke is natuurlijk geen probleem.
Ligt ook een beetje aan de band, de pilot Power 2CT paste wel, maar na een bandenwissel naar dunlop sportsmart liep de band tegen de achterbrug.Vraagje... weten jullie of ik een 42-tands tandwiel achter kan plaatsen zonder langere ketting? Er zit nu een 40T op én heb er nu een 190/55 achterband op liggen... haal ik het dan nog met de originele lengte vd ketting?
Ligt ook een beetje aan de band, de pilot Power 2CT paste wel, maar na een bandenwissel naar dunlop sportsmart liep de band tegen de achterbrug.
zodra ik dat weet (nu op werk) zal ik dat hier posten.Ik heb misschien wel interesse, ligt eraan hoeveel tands.
Excuses, gister is uiteindelijk een collega naast mij met een hartaanval afgevoerd met ambulance... dus mijn dag liep daardoor anders dan gepland en ik heb niet meer aan het tandwiel gedacht. Ik zal proberen dit vandaag alsnog te posten.zodra ik dat weet (nu op werk) zal ik dat hier posten.
jaloersmakend zulke foto's met de opmerking dat jullie in Luxemburg waren...Top weekend gehad in Luxemburg met de VTR1000 club Nederland