Het grote Honda VTR SP1 & SP2 Topic deel 35

Met de iets verplaatste clipons heb ik nu het idee dat ik het voorwiel vast heb, dat is goed.
Het vertrouwen komt op gang, doordat ik 4 circuitdagen met een glijdende voorband reed, is dat op het moment ff minder. Ligt niet aan de fietsen ;)
Ik kijk ff niet meer naar tijden, ik wil mooie lijnen rijden, trailbreaken en lol hebben.
 
Bijna vergeten dat ik nog een RCS pomp had liggen, voelt net wat fijner dan de oude variant.

20220722_151622.jpg
 
Ja beetje kort door de bocht,wel ver vooruit kijken om goed uit te komen ,
En door te weinig plek ,net even iets geraakt ,rem pedaal met verstripper
Verwarmd en weer keurig terug gebogen
 
Voorwiel kwijt is op zich al een kut gevoel, dan ook nog een auto tegenkomen.. Wat zal je je de tyfus geschrokken zijn, de andere bestuurders ook.
 
De tandjes, wat ruk man -O-

Vind het altijd een drama om zulke plaatjes te zien. Zoals al gezegd, gelukkig dat je zelf er goed vanaf gekomen bent.
 
Blij dat je er heel afgekomen bent.

Kort nadat ik bijkwam achter in de ambulance wist ik het. Er komt nu een SP2.
Aan welke fiets denk jij? O-)
Geen idee. Wil eigenlijk wel weer een sp maar prijzen zijn een beetje belachelijk op het moment. Als het blok nog goed is zou ik ook eens kunnen kijken of ik ergens een frame kan vinden...

Of een rc8...
 
Voorwiel kwijt is op zich al een kut gevoel, dan ook nog een auto tegenkomen.. Wat zal je je de tyfus geschrokken zijn, de andere bestuurders ook.
Jup was echt wel even shock. De dame die de auto bestuurde ook. Die dacht dat ik dood was...

De carabinieri sprak van een wonder dat ik nog gewoon rondliep. Als ik onder de wielen gekomen was was het heel wat minder afgelopen. De auto achter degene waar ik de aanvaring mee had remde gelukkig ook net op tijd. Daar lag ik voor de bumper..
 
Terug
Bovenaan Onderaan