Het grote Honda VTR SP1 & SP2 Topic deel 35

Is gewoon 17 inch, maar zag op mp geregeld 16,5 inch PVM’s te koop staan. Omdat hij een teller afwijking had, was dat de achterliggende reden van mijn vraag. Voor zover ik weet heb ik geen teller afwijkingen met die van mij, maar nu moet ik daar wel bij zeggen dat ik daar ook nooit op gelet heb.
Nouja, ik bedoel,17 inch is 17 inch,lijkt mij niet dat je door een andere velg een tellerafwijking krijgt behalve door een andere bandbreedte dus hoogte.
 
Nouja, ik bedoel,17 inch is 17 inch,lijkt mij niet dat je door een andere velg een tellerafwijking krijgt behalve door een andere bandbreedte dus hoogte.
Ja, dat zou je wel zeggen, ik had er verder nog niet van gehoord. Ik heb gewoon de standaard maten en omheen liggen.
 
vanmiddag mijn SP in de garage geparkeerd voor de winter. tijdens het laatste ritje werd ik nog uitgedaagd door een Porsche.
dit was leuk!!! hij werd steeds kleiner in mijn spiegels_O-_O-
de SP nog even een volle tank gegeven en een flesje reiniger/antibiorommel erin. binnenkort nog even schone olie erin en de dikte van de voorremblokken maar eens controleren.
 
Ik ga de VTR SP2 terug zetten naar origineel, zoekt iemand nog een mooie set dempers.
Zijn onbeschadigd en 100%
 

Bijlagen

  • 29 mei 2.jpg
    29 mei 2.jpg
    537,2 KB · Weergaven: 42
  • 29 mei 4.jpg
    29 mei 4.jpg
    656,3 KB · Weergaven: 41
  • 29 mei 6.jpg
    29 mei 6.jpg
    461,4 KB · Weergaven: 41
Iemand van jullie nog interesse in een (nieuw) achtertandwiel 40T?
 

Bijlagen

  • 20221024_152911.jpg
    20221024_152911.jpg
    352,5 KB · Weergaven: 6
  • 20221024_152918.jpg
    20221024_152918.jpg
    226,4 KB · Weergaven: 5
Wat vertraging door ziekte, maar inmiddels de klepspeling gemeten en slechts 1 buiten de gewenste waarde.
Uiteraard wel de lastigste, rechter inlaat liggende cilinder ruim boven de 0,2mm, maar kleiner dan 0,25.
1 uitlaat staande cil. zit tegen de grens aan, misschien neem ik die meteen maar mee.
 
Ja heb een nieuw frame. Nu nog een hele rits onderdelen nodig...

Maar ga rustig op zoek.. voor in de tissentijd maar wat anders gekocht😅
Bekijk bijlage 1829543

Die 'fout' heb ik ook gemaakt nadat ik de SP2 onzacht tegen de vangrail had gevleid. Ik dacht (puur op uiterlijk) dat een 848 wel een prima - al dan niet tijdelijke - vervanging zou zijn. Binnen de kortste keren heb ik de Duc weer weggedaan ten gunste van een SP1. Al was die SP1 een totaal hok, het voelde als thuiskomen en alle twijfel over het heropbouwen van de SP2 was weggenomen. Ik had bij de Duc continu het gevoel dat ie uit elkaar rammelde en het motorkarakter viel me ook vies tegen. Ducatisti scheppen altijd op over koppel, maar het was niet te vergelijken met de SP. Ik heb er geen vrienden mee kunnen worden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan