Het grote Honda VTR SP1 & SP2 Topic deel 35

Heb de remklauwen voor een revisie beurtje gegeven. Heb alle losse delen maar meteen voor titanium vervangen.
 

Bijlagen

  • 20230204_121903.jpg
    20230204_121903.jpg
    170,9 KB · Weergaven: 32
  • 20230204_122706.jpg
    20230204_122706.jpg
    148,2 KB · Weergaven: 35
  • 20230204_123318.jpg
    20230204_123318.jpg
    136,5 KB · Weergaven: 36
  • 20230204_122512.jpg
    20230204_122512.jpg
    134,2 KB · Weergaven: 33
Ik heb het al in andere topics gezegd. Titanium bouten zijn in principe niet geschikt voor remklauwen. Ze zijn veel minder sterk dan de originele stalen.
Maar verder proper.
 
Het kan zijn dat ik iets gemist heb
Maar verkocht en iets anders??
beide verkocht, kon er helaas niet meer op rijden ivm nekklachten.
probeer nu het circuit onveilig te maken met een triumph tiger 1050 2009, maar dat lukt nog niet erg ;)
maar ik kan ze af en toe nog bewonderen, martijn 76 heeft ze nu .
 
Begin dit jaar ook gedacht van de SP gaat de deur uit
Ook ivm lichamelijke klachten
Maar kan geen afscheid nemen van haar
Ze gaat nu pas de deur uit als ik ben wezen rijden en er niet meer fatsoenlijk vanaf kan stappen
Hoop dat dat nog ff gaat duren maar mijn fysio denkt daar anders over
Dan moet ze maar iedere week langs komen ipv 1 keer in de 2 weken
 
het laagje wat er op zit is een soort van teflon......slijt wel vaker....zijn natuurlijk wel toptijden mee gereden ;)
Weet ik, het was ongelijk gesleten en er zat weerstand in de cartridge, dus hij was bang dat er een deuk in de poot zat, maar dat is niet het geval.
Van de andere poot was de bus wat gekruld op de rand en zaten wat metaaldeeltjes in de olie maar gelukkig geen dikke krassen.
Er zat verschil in luchtkamers, 1 te weinig olie.
Achter sloot het membraan niet helemaal meer af, ook weer nieuw.
Gewoon op tijd uit elkaar gehaald en blij mee. Klaar voor Aragon.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan