Het grote Honda VTR SP1 & SP2 Topic deel 35

Ik heb de voorkant ook op standaard setting staan met nieuwe vorkolie erin, vind het heerlijk zo voor op de openbare weg.
Voorheen stond ie op een race setting reed voor geen meter op de normale wegen.
 
Tijdje geleden dat ik wat gepost heb hier...
Maar na een jaartje is ie dan eindelijk uit de woonkamer verhuisd naar de garage en vandaag is het beest uitgelaten. Nog even beetje rustig aan met de nieuwe bandjes, maar ben erg blij met de 55 achterband, blackbird-standaard etc.
Heeeeeerlijk beest is het!
Ziet r ook erg goed uit zo
 
Stel in.
Schrjjf aantal clickjes, slagen op.
Rij naar een favouriet verlaten weg.
Beuk heen, beuk terug. Af en toe ff flink remmen
Verzet met 3 stappen 1 kant op.
Beuk heen, beuk terug.
Verzet met 6 stappen de andere kant op.

En zo zoek je wat voor jou werkt.
 
En het is allemaal relatief.
De meeste "winst" pak je door veel kilometers te maken. Dan vang je "tekortkomingen in instellingen" op met rij- en remervaring
.
Van
20210828_163511_copy_2880x2156.jpg


Naar
20230305_143608_copy_2880x2156.jpg

Vering is dan prima te doen :Y _O-
 
Vandaag voor het eerst sinds vorige zomer de SP uit haar sluimerde bestaan gewekt. Zonder enig tegenstribbelen ontwaakte ze meteen met, de voor haar kenmerkende, diep donkere dikke klappen en het gezang van de gearing.
Blijft toch een heerlijke machine 💪🔥
 

Bijlagen

  • 20230603_153610.jpg
    20230603_153610.jpg
    201,7 KB · Weergaven: 41
  • 20230603_153330.jpg
    20230603_153330.jpg
    360,8 KB · Weergaven: 42
  • 20230603_152942.jpg
    20230603_152942.jpg
    414,4 KB · Weergaven: 42
Lekker man, weer was er goed voor👌🏼
Morgen gaat ie hier ook weer van stal. Eerst ff leren voor mijn toets a.s. maandag en dan koppie leeg maken :] :] :]
 
Zou ik andersom doen als ik jou was :+ :+
Zou het liefst helemaal niet gaan leren, wordt al de 5e dag op rij, maar zal ff door de zure appel heen moeten. Dus nee, opstaan, koffie, nog een koffie en dan ff aan de bak. Daarna ontspannen, anders heb ik helemaal geen zin meer in het leren... :/ Hierna nog 1 toets in september en dan kan ik de praktijk weer in, ben er helemaal klaar mee. :r

Wel 6 weken zomervakantie vanaf begin juli *O*
Dus dan wat meer tijd voor :]
 
Ben op het moment alleen maar druk met de opleiding van mijn werk. Ben wel bijna klaar met het theoretische deel van de opleiding, dus verwacht ik dat ik dan weer wat meer de weg op ga. Al moet ik zeggen dat ik in alle jaren dat ik motorrijd, max 2-3 k per jaar gereden heb, maar de laatste 2 jaar minder.
 
Ik heb teveel keuze 😏.
Rij gewoon liever op het circuit, maar dat lijkt niet te mogen dit jaar, de keuze om cpz te vermijden scheelt ook.
Op de Guzzi is straat ook ok, dat hoeft niet hard, de Duc slaat nergens op, dat ding is absurd.
 
Denk ik ook, al 1000 euro overboden. Misschien niet op de hoogte van de prijsstijgingen afgelopen jaren?
 
Terug
Bovenaan Onderaan