Het grote Honda VTR SP1 & SP2 Topic deel 35

Hellevoetsluis ha ja daarin de buurt heb ik gisteren een mooie sp1 gespot ,bij een oversteekplaats van de kanaalweg west naar oost ,damm kippevel blijf me nog wel ff bij ,..iemand van hier ??was zelf op met de fiets een knooppunt route aant volgen .mooie streek daar zeg ,hoop daar binnenkort nog eens een toertje op mijn sp te maken:]
 
Vandaag nog even een ritje gedaan, het weer was er nog goed voor... :]

DSC_0374.JPG
DSC_0377.JPG

_20190816_154417.JPG
 
Vandaag nog ff gefixt, is dat gat in de balhoofdpijp ook eindelijk weggewerkt. De oem steun kan dan misschien later nog de deur uit. Deze zal ook zwart geanodiseerd worden als de vorkpoten gedaan worden.
_20190817_145941.JPG
 
Hoe kom ik daar Chris? Ik ken de locatie, en heb er vanwege familie ietwat connecties mee.. Mijn opa en mijn oma hebben elkaar daar ontmoet in 1942.
Alleen, ik weet niet hoe ik bij de oude brug kan komen...waar opa en oma zich ontmoet hebben.

Google Earth is your friend, my friend
;)
 
Hoe kom ik daar Chris? Ik ken de locatie, en heb er vanwege familie ietwat connecties mee.. Mijn opa en mijn oma hebben elkaar daar ontmoet in 1942.
Alleen, ik weet niet hoe ik bij de oude brug kan komen...waar opa en oma zich ontmoet hebben.
Je kan via het tankstation (Spijkenisse zijde) paralel gaan rijden. Achter de shop rechts en gelijk weer links en dan naar achteren uitrijden...
 
Het is met toch een uitdaging hoor, de juiste dempers zoeken.....:$
  • Gekocht met standaard; looks perfect, geluid zero natuurlijk.|(
  • Two Brothers highmount; looks mwoah, pasvorm niet geweldig maar gaat, geluid enorm! Misschien wel te veel......maar wel indrukwekkend! :Y
  • Termognoni carbon op de linkpijpen van de TBR; looks best oke, maar komen van een Firestorm en de beugels komen natuurlijk net 4 cm achter de oude "positie" en de aansluiting moet eigenlijk nog twee centimeter opschuiven, geluid is echt FANTASTISCH! _O- Lekker doorhameren op toeren, echt een vette score maar geen perfecte pasvorm dus.....'(
  • Carbon Sebring rond met pasgedraaide adapters van 76mm op de TBR linkpijpen; looks mwoah, geluid ook best goed; hard, diep en donker! Maar waren eigenlijk voor de verkoop......:/
  • Titanium ovaal Sebring met pasgedraaide adapters van 54mm op de TBR linkpijpen; looks mwoah, geluid erg hard! Waren eigenlijk ook voor de verkoop......:/
  • Laser Hotcam met lichte schade; Looks YES!!! :Y vind de lijn schuin omhoog toch mooier dan highmounted, pasvorm na wat priegelwerk ook best oke, geluid zonder de db-killers; YES!! :Y
Al met al ben ik er wel uit, het gaat Laser Hotcam worden :}en dit gaat niet meer veranderen! :N
De rechter heeft enkele beschadigingen en zal op termijn een keer vervangen gaan worden, maar mede omdat ik weet dat de laatste sp1's geleverd werden met deze dempers en vind ze daarnaast ook ronduit prachtig staan heeft me doen besluiten hiervoor te kiezen.....ik ben er blij mee en nu kan het genieten echt beginnen! :P

Ondanks dat het leuk werk is, is het ook echt wel veel werk ieder keer(zeker de switch naar geen- dan weer wel voetsteuntjes). Adapters draaien natuurlijk ook. En iedere keer natuurlijk filmpjes en foto's maken...…:Z Maar het "verassingselement" is toch iedere keer weer interessant....*O*

Hoe ervaren jullie dit medeforumers?
Een keer montage en nooit weer aankomen of experimenteren jullie ook regelmatig?

Ik zie jullie reacties met belangstelling tegemoet....! :t

Groet
 

Bijlagen

  • 20190819_195710.jpg
    20190819_195710.jpg
    211,7 KB · Weergaven: 17
  • 20190819_203732.jpg
    20190819_203732.jpg
    193 KB · Weergaven: 18
  • 20190819_214022.jpg
    20190819_214022.jpg
    162,6 KB · Weergaven: 21
  • 20190709_204827.jpg
    20190709_204827.jpg
    216,7 KB · Weergaven: 17
  • 20190728_125143.jpg
    20190728_125143.jpg
    175 KB · Weergaven: 21
  • 20190816_200355.jpg
    20190816_200355.jpg
    191,2 KB · Weergaven: 15
  • 20190816_202359.jpg
    20190816_202359.jpg
    122,8 KB · Weergaven: 17
Je hebt iig wel keuze. De Lasers passen mooi bij de motor.
Mocht je nog plannen hebben om de knipperlichten te vervangen, dan hou ik me aanbevolen om deze van je over te nemen ( uiteraard tegen betaling)
 
Ik heb een andere weg gekozen. Afspraak gemaakt bij Pajic, op de site eigenlijk al de dempers uitgekozen. Er heen, kijken, ja helemaal mooi, maak ze er maar op. En wachten tot hij klaar was :)

_1020510.JPG
 
Ik heb een andere weg gekozen. Afspraak gemaakt bij Pajic, op de site eigenlijk al de dempers uitgekozen. Er heen, kijken, ja helemaal mooi, maak ze er maar op. En wachten tot hij klaar was :)

Bekijk bijlage 1420043
En met succes!
Echt een WAANZINNIG mooie fiets zoals hij er staat.....:t
Een setje Akra's zou ik ook wel willen maar is niet snel even aan te komen, net zoals alle andere topmerken...…...:N
 
Bekijk bijlage 1420103
Eindelijk de trackbike kunnen proberen, pr gereden . Maar nog erg wennen aan de qs.....als mijn voet in de buurt was schakelde hij al...

Welke QS zit er op? Ik heb de dynojet uitbreiding op de powercommander, valt goed in de versnelling zonder het originele gevoel te verknooien.

En met succes!
Echt een WAANZINNIG mooie fiets zoals hij er staat.....:t
Een setje Akra's zou ik ook wel willen maar is niet snel even aan te komen, net zoals alle andere topmerken...…...:N

Met Akra's moet je geluk hebben :Y, ik had zelf eerst Takkoni's er onder, na die 3 keer opgeblazen te hebben ben ik naar de Hotcams gegaan (stuk stiller) en nu dan de Akra slip-on, toch het mooiste geluid tot nu toe.
 
Welke QS zit er op? Ik heb de dynojet uitbreiding op de powercommander, valt goed in de versnelling zonder het originele gevoel te verknooien.



Met Akra's moet je geluk hebben :Y, ik had zelf eerst Takkoni's er onder, na die 3 keer opgeblazen te hebben ben ik naar de Hotcams gegaan (stuk stiller) en nu dan de Akra slip-on, toch het mooiste geluid tot nu toe.
die heb ik dus ook, van dynojet zelf.....
 
Om te experimenteren.....moet je ze wel hebben 😁
Ik heb nu Arows op de straat fiets, Scorpions op de trackbike en standaard in de schuur liggen
Klopt, maar ik ben wel een echte speurneus wat dat betreft en geef het niet snel op.
En omdat ik links en rechts hobby matig wel eens wat aan- en verkoop komt het ook sneller naar je toe lijkt het wel...
En....ja een setje mooi Akra's vind ik ook niet hoor! :N
 
Je hebt iig wel keuze. De Lasers passen mooi bij de motor.
Mocht je nog plannen hebben om de knipperlichten te vervangen, dan hou ik me aanbevolen om deze van je over te nemen ( uiteraard tegen betaling)
Vanavond even gereden en ben echt wel blij met de lasers, geluid is precies goed; niet onwijs maar ook niet veel minder dan dat....hahaha
 
Dan zit je dus ook niet helemaal zonder O-) .....Arrows zijn ook wel goed he. Scorpions zegt me niet zoveel maar lijkt me een heel waardige demper...*D
Ik had nog een setje..nooit gehoord....nooit gemonteerd....doorverkocht en kwam.er.toen pas achter dat het highmounts waren.......merkloos maar best mooi,. En ik wilde al jaren highmounts hahahaha
 
Terug
Bovenaan Onderaan