Het grote Honda VTR SP1 & SP2 Topic deel 35

vanmiddag de originele heavy metal dempers gemonteerd. dat scheelt heel erg veel geluid :) , de Laser uitlaten lijken wel helemaal leeg te zijn. wegen niks en klinkt hol als je erop klopt. voorlopig maar even zo rijden zonder dat ik steeds met een geknepen achter werk op e motor zit en ik politie zie rijden in mijn spiegel
118828859_3195005093953525_617515819869670252_o.jpg
 
vanmiddag de originele heavy metal dempers gemonteerd. dat scheelt heel erg veel geluid :) , de Laser uitlaten lijken wel helemaal leeg te zijn. wegen niks en klinkt hol als je erop klopt. voorlopig maar even zo rijden zonder dat ik steeds met een geknepen achter werk op e motor zit en ik politie zie rijden in mijn spiegel
Bekijk bijlage 1540816

Ik heb er net een set titanium Akrapovic onder laten zetten, zit alleen een ringetje in wat eruit ziet alsof de killers erin zitten, staat netjes een e-keur in, en ze hebben em gemeten op 95db bij 5000 toeren, mede vanwege de lengte van de dempers.

Ongelofelijk bijna want hij klinkt lekker bruut en geeft mooie knallen bij gas los, en dat zonder dat ik bang hoef te zijn voor de pliesie 😎

57F99CA9-F1CE-4687-8FC0-E3117DB637DC.jpeg
 
Minder dan een origineel exemplaar vrees ik🤐 zeker in de toekomst...
Dat denk ik dan ook weer niet, je hebt upgraden en upgraden. Al zijn de volledig originele modellen steeds schaarser aan het worden, zie ik ze op het moment nog niet echt veel duurder worden. Ik ga me er verder toch niet druk om maken, deze gaat niet meer weg.
Enige wat ik nog wel zou willen is een originele undertail bemachtigen, maar dat willen er meerderen met mij, maar die dingen zijn amper nog te krijgen of zijn schreeuwend duur (voor mij onacceptabel duur).
 
Er zou eigenlijk iemand moeten zijn die heul erg goed met een 3D printer overweg kan en van iemand de beschikking krijgt van een oem undertail en die dan na te maken. Dat zou wel erg gaaf zijn, maar of het gaat lukken....
 
Er zou eigenlijk iemand moeten zijn die heul erg goed met een 3D printer overweg kan en van iemand de beschikking krijgt van een oem undertail en die dan na te maken. Dat zou wel erg gaaf zijn, maar of het gaat lukken....
Heb je best wel een grote printer voor nodig, of het moet in delen.
Zo'n onderdeel heeft best wel wat onderdelen/features, waar je nog best wel ff mee bezig bent om te modelleren.
 
Er zou eigenlijk iemand moeten zijn die heul erg goed met een 3D printer overweg kan en van iemand de beschikking krijgt van een oem undertail en die dan na te maken. Dat zou wel erg gaaf zijn, maar of het gaat lukken....
Denk dat er meteen diverse gegadigden zijn hiervoor dus kom maar op met die groepsorder, ik doe mee 😛👍
 
heb er al iemand opgezet....dit is diefstal en schending copyright's
kan een hoop geld opleveren...
ladybird systeem, volledige hrc kit....kan besteld worden :)
 
ik moet wel zeggen...onwijs gave foto
is samengesteld uit een stuk of 20 foto's met ieder een eigen belichting.
foto sessie...een uur of zo
editting...uur of 3...minstens
 
Ik heb er net een set titanium Akrapovic onder laten zetten, zit alleen een ringetje in wat eruit ziet alsof de killers erin zitten, staat netjes een e-keur in, en ze hebben em gemeten op 95db bij 5000 toeren, mede vanwege de lengte van de dempers.

Ongelofelijk bijna want hij klinkt lekker bruut en geeft mooie knallen bij gas los, en dat zonder dat ik bang hoef te zijn voor de pliesie 😎

Bekijk bijlage 1540843
ziet er strak uit 'onewheel', maar ik tel er 6... :)
 
Hé Peet, wat ik nu weer tegenkom, check deze dan. Je kan een dikke poster bestellen voor in je mancave...

Getto, ik heb 3D posters in m'n kamer staan....:) aankomend weekend is het jubileumweekend van de VTR club Nederland, ritje is op zaterdag vanuit Westcord hotel aan de zwolsestraat 63 in Raalte...
 
Terug
Bovenaan Onderaan