- Onderwerp starter
- #201
Mooi man, lekker bezig geweest Apart dat de pc voor de storingen zorgde, wat voor storingen waren het die aangegeven werden?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ik heb ze niet allemaal onthouden, deze weet ik nog: inlaatlucht temperatuur, gaskleppositiesensor, map sensorMooi man, lekker bezig geweest Apart dat de pc voor de storingen zorgde, wat voor storingen waren het die aangegeven werden?
losse connectoren hebben we gecontroleerd. de PC zat met klitteband gemonteerd in het zitje. dit was alleen helemaal vergaan en hij lag aardig los in het zitje te rammelen. daar schijnen ze erg slecht tegen te kunnen. we kunnen nog eens kijken of we hem uit kunnen lezen je weet maar nooitstaat er niet een een of andere rare mapping in?.....van een zelfstudiehoofd die denkt dat je overal plus moet geven om harder te lopen?......
ik zou hem eens uitlezen als ik jou was.
je wil niet weten wat voor gedachten er bij sommige mensen in hun hoofd omgaan.....
of een losse connector in die twee grijze stekkers van de pc?
Mooi manvanavond scheen de zon, gelijk de SP afgetankt en gaan Bekijk bijlage 1392511
nog 1 kleine sputter richting het tankstation, maar daarna geen problemen meer. niet meer afslaan en hij loopt echt mooi nu.
viel mij wel op de de koppelingshandel een erg korte slag heeft. niveau van de remvloeistof staat erg laag bij het resevoir van de koppelingshandel.
ik zal hem binnenkort even goed ontluchten, het vele stil staan zal hij ook niet van opgeknapt zijn.
ook moet ik hem maar eens verwennen met een flinke poetsbeurt.
vanavond scheen de zon, gelijk de SP afgetankt en gaan Bekijk bijlage 1392511
nog 1 kleine sputter richting het tankstation, maar daarna geen problemen meer. niet meer afslaan en hij loopt echt mooi nu.
viel mij wel op de de koppelingshandel een erg korte slag heeft. niveau van de remvloeistof staat erg laag bij het resevoir van de koppelingshandel.
ik zal hem binnenkort even goed ontluchten, het vele stil staan zal hij ook niet van opgeknapt zijn.
ook moet ik hem maar eens verwennen met een flinke poetsbeurt.
Top, dan denk ik dat dat wel goed gaat komen...Voor veren kun je bij Bolski op de website kijken,
de uitlaten van mijn SP kon ik gewoon vastpakken, de std dempers verbrande je je jatten aan, ook de dempers van de Tuono blijven gewoon "lauw".
Beiden Titanium trouwens.
Voor veren kun je bij Bolski op de website kijken,
de uitlaten van mijn SP kon ik gewoon vastpakken, de std dempers verbrande je je jatten aan, ook de dempers van de Tuono blijven gewoon "lauw".
Beiden Titanium trouwens.
Moet nu alleen nog even nieuwe demper-veren fixen, want de veren van het RP systeem zijn wat te kort. Doordat de inlets opgerekt zijn, gaan ze iets minder ver over de linkpijpen heen.
De veren van RP zijn 3 cm lang (ongespannen). Nu is de te overbruggen lengte 8 - 8,5 cm, hoe lang moeten de veren dan zijn om de dempers goed vast te zetten? En weet iemand daar een adresje voor?
En nog een vraagje...
Omdat ik een beetje bang ben dat de dempers langs mijn kentekenplaat gaat schuren door de trillingen, heb ik aan beide zijden even een rubberen ring (die knelrubbers die geleverd worden bij stuureinden) open gesneden en om de plaat heen gedaan.
Zou dit de "hitte" van de dempers aan kunnen? En zou dit beschadigingen tegen kunnen gaan, of moet ik wat anders verzinnen?
Bekijk bijlage 1392755
Geen idee, dat spul heb ik niet liggen. Nu hangen ze nog wel iets van de kentekenplaat af, maar ik ben bang dat ze door de trillingen wellicht wel die kant op gaan. Zou ook nog een reep van de plaat af kunnen slijpen in het ergste geval...Bij rustig rijden kan ik de dempers ook beetpakken (tita) maar als er wat sportiever is gereden zijn ze toch behoorlijk heet.
Geen idee hoe hittebestendig dit spul is, maar het zou wel zuur zijn als je na al die moeite gesmolten rubber van je dempers af staat te bikken.
Kan je niet iets maken van het rubber wat ook bij je demperbeugel wordt gebruikt?
Geen idee, dat spul heb ik niet liggen. Nu hangen ze nog wel iets van de kentekenplaat af, maar ik ben bang dat ze door de trillingen wellicht wel die kant op gaan. Zou ook nog een reep van de plaat af kunnen slijpen in het ergste geval...
Ook een optie ja....Dan kun je beter de plaat wat krombuigen
het ene rubber kan wel tegen hitte, het andere niet. maar hoe je het verschil kan zien?....geen idee
Dat is mooi ruk zeg... Helaas worden in parkeergarages vreselijk veel motoren gejat doordat bewoners niet de moeite nemen om te wachten tot de toegang weer gesloten is voordat ze wegrijden. Daardoor komt dat tuig op hun gemak binnen, denk dat je nog mazzel hebt dat ze niet op hun gemak met een busje naar binnen zijn gereden en je SP ingeladen hebben.In een van de afgelopen dagen heeft een idioot geprobeerd mijn SP1 te stelen. Gelukkig is dat niet gelukt, ik denk mede door het alarm, het kettingslot en het schijfremslot. Afgelopen zondag had ik nog de ketting schoongemaakt, sindsdien niet meer in de parkeergarage geweest.
Helaas hebben ze wel mijn contactslot doorgeboord en kan ik de motor niet starten. Heeft iemand deze shit wel is meegemaakt en hoe los ik het op? Is een nieuw contactslothuis genoeg?
Het ergste is nog wel dat ik hem niet meer in de parkeergarage durf te laten staan, maar ja, ik heb niets anders en buiten wordt het er ook niet beter op.