Het grote Honda VTR SP1 & SP2 Topic deel 35

Ik ontdekte een scheurtje aan de rand van mijn kuipruit, geen idee hoe dat daar gekomen is, maar goed. :?

Heb een hoge bubble ruit van MRA op het oog (waarschijnlijk de smoked versie), heb al meerdere keren gezocht, maar krijg bij elk model alleen maar foto's te zien van de flip-up ruit van MRA. Waarschijnlijk was het voor hun teveel moeite om van elk model een foto te maken.. |(
Maar weet iemand welk model dit is?
Bekijk bijlage 1393190
dat is een dubbel-bubble
 
Klopt, maar MRA gebruikt er een andere benaming voor. En dat icm telkens dezelfde foto schept niet echt duidelijkheid welke ik nou moet hebben... :/
 
Wilde gisteren nog gaan rijden accu in de sp stuk jammer.
Maar een nieuwe besteld, een YTZ12S Yuasa GEL hopelijk gaat die langer mee dan de imitatie die er in zat.
 
1393438

1393439


Iemand nog baat bij een setje RP dempers met db-killers (geen e-keur). Aansluitdiameter is 60mm.

Prijs opgevraagd bij RP, per demper €360,-.

Set is ongeveer 500 km gebruikt en nog in strakke staat, mag weg voor €450.

Edit: Alweer gereserveerd...
 
Laatst bewerkt:
Ik ontdekte een scheurtje aan de rand van mijn kuipruit, geen idee hoe dat daar gekomen is, maar goed. :?

Heb een hoge bubble ruit van MRA op het oog (waarschijnlijk de smoked versie), heb al meerdere keren gezocht, maar krijg bij elk model alleen maar foto's te zien van de flip-up ruit van MRA. Waarschijnlijk was het voor hun teveel moeite om van elk model een foto te maken.. |(
Maar weet iemand welk model dit is?
Bekijk bijlage 1393190
Volgens mij had ik dit ruitje op mijn SP zitten
 

Bijlagen

  • Sp ruitje.jpg
    Sp ruitje.jpg
    97,8 KB · Weergaven: 11
Bekijk bijlage 1393438
Bekijk bijlage 1393439

Iemand nog baat bij een setje RP dempers met db-killers (geen e-keur). Aansluitdiameter is 60mm.

Prijs opgevraagd bij RP, per demper €360,-.

Set is ongeveer 500 km gebruikt en nog in strakke staat, mag weg voor €450.

Edit: Alweer gereserveerd...
ik heb er even naar zitten kwijlen, maar zou dan volgens mij ook de rst van de pijpen moeten vervangen ;)
 
Vandaag de nieuwe bougies binnengekregen, dus nu alles binnen voor de bobine upgrade.
En gisteren bericht gehad dat de Nobunaka rem-schakelset opgestuurd is *O*
Nu alleen nog wachten op het bericht van DHC dat de laatste carbon onderdeeltjes op de bus gegaan zijn...
 
Vandaag de nieuwe bougies binnengekregen, dus nu alles binnen voor de bobine upgrade.
En gisteren bericht gehad dat de Nobunaka rem-schakelset opgestuurd is *O*
Nu alleen nog wachten op het bericht van DHC dat de laatste carbon onderdeeltjes op de bus gegaan zijn...
I
Vandaag de nieuwe bougies binnengekregen, dus nu alles binnen voor de bobine upgrade.
En gisteren bericht gehad dat de Nobunaka rem-schakelset opgestuurd is *O*
Nu alleen nog wachten op het bericht van DHC dat de laatste carbon onderdeeltjes op de bus gegaan zijn...
Wauw gaat echt mooi zijn met ook nog zo,n rem schakelsetje maakt hem eigenlijk helemaal af , ben nieuwsgierig
 
Hoi,

Je mag mij uit de OP halen. Ik rij inmiddels een KTM 990 SMT.

Groeten,

Ferry (TPOD)
 
Vandaag de nieuwe bougies binnengekregen, dus nu alles binnen voor de bobine upgrade.
En gisteren bericht gehad dat de Nobunaka rem-schakelset opgestuurd is *O*
Nu alleen nog wachten op het bericht van DHC dat de laatste carbon onderdeeltjes op de bus gegaan zijn...

daarna ben je klaar? O-)
 
daarna ben je klaar? O-)
Bobine upgrade.... Binnen.... ✔
Rem-schakelset.... Onderweg.... ✔
Carbon sharkfin.... In de maak.... ✔
Carbon heatshields.... In de maak.... ✔

Alleen nog een set remschijven van Braketech, had al besteld kunnen zijn, maar DHC zit nog op een dealerschap te wachten. Dan is ie echt helemaal klaar... *O*


Bizar eigenlijk, moet ik op zoek naar een nieuw project... (zal alleen geen motor worden, vermoed ik zomaar....) 🤔 :)
 
Je kunt nog op zoek gaan naar een race benzine tank.wat meer inhoud,en zeldzaam mooi. Verder ga ik het ook niet voor je weten . Het is idd bizar ,maar je hebt ook wel een bizar mooie motor *O*
 
Je kunt nog op zoek gaan naar een race benzine tank.wat meer inhoud,en zeldzaam mooi. Verder ga ik het ook niet voor je weten . Het is idd bizar ,maar je hebt ook wel een bizar mooie motor *O*
Thanks *D Heeft even geduurd, maar ben er ook erg blij mee. Deze gaat nooit meer weg, dus dat wordt alleen nog maar genieten :]

Tank heb ik naar gekeken, maar vind ik echt te duur. En als de prijs enigszins “acceptabel” was, dan was het net niet het model waar ik naar op zoek was. Ach ja, misschien komt er ooit nog eens eentje op mijn pad :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan