Het grote Honda VTR SP1 & SP2 Topic deel 35

Ik had nog een setje..nooit gehoord....nooit gemonteerd....doorverkocht en kwam.er.toen pas achter dat het highmounts waren.......merkloos maar best mooi,. En ik wilde al jaren highmounts hahahaha

Ik ben er blij mee hoor ;). Voor nu. Als het RP-system erop gaat zal ik aan je denken.
 
Ondertussen... al paar dingen aan de SP gedaan. Radiaal setje erop en het spatbordje van 2Klapper.

IMG-20190821-WA0031.jpeg


En natuurlijk de radiale pomp erbij.

IMG-20190821-WA0034.jpeg


Ook deze erop gezet:

IMG-20190809-WA0030.jpeg


Daarnaast kuip passend gemaakt en valblokken gemonteerd

IMG-20190803-WA0012.jpeg


En de bijbehorende stickers laten maken

IMG-20190821-WA0024.jpeg
IMG-20190821-WA0022.jpeg


En nu de boel toch lekker open lag: de flapper en pair zooi eruit gehaald
20190813_184138.jpg

IMG-20190812-WA0010.jpeg

IMG-20190813-WA0008.jpeg
 
Wanneer gaan de stickers er op Robert? Wellicht zou ik ze evt nog kunnen kopiëren, dan kan madame ze voortaan ook leveren als de maten goed zijn. Wij kregen de wing nl maar niet goed. Hoeft niet gratis hoor...
 
Nu een 2:16 gereden , maar er zou nog wat vanaf kunnen als het tussen de oren beter zou gaan en ook daadwerkelijk betere houding zou hebben ipv denken dat ik die heb ..het bovenlichaam blijft maar in dat ruitje hangen ...
Neem vooral de tijd en blijf bij jezelf......dan komt het vanzelf wel. 2:16 is ook niet echt belachelijk hoor!
 
Ik heb ook o a. nog een wing set in het grijs liggen, dus kopieren gaat wel lukken.
"SP2" zwart/rood, tank logo, witte kont stickers, rode strepen onder zadel
 
Om binnen de (toen geldende) emissie en geluidsnormen voor toelating te blijven.

De flapper sluit het luchtinlaatkanaal eeen beetje af en mindert zo het inductie geluid (rond het toerental waarbij DBa gemeten wordt)
PAIR voegt bij lage toeren wat lucht toe na de uitlaatkleppen en zo wordt het % CO2 in de uitlaat lucht minder... Sommigen hebben last van backfiring met hun aftermarket uitlaat, dan KAN PAIR removal helpen. Dan zou ik de slangen eerst afklemmen/afdoppen om te zien of removal het probleen gaat oplossen.

Qua performance win je denk ik niks, het kan een evt dipje bij ~6-7000 toeren wat opheffen. Als je daar last van het,
De PAIR valves zullen na zoveel jaar/gebruik toch al niks meer doen/vol zitten. Het voordeel is dat je een middagje wat te fröbelen hebt, wat gewicht bespaart en wat "troep" verwijderd hebt....
 
misschien eens proberen om de slangen af te klemmen, af en toe een wazige klacht van inhouden tijdens het warm rijden.
iedere keer last van als ik naar mijn werk rijdt :( ( de 400+ km naar de tt nergens last van, misschien probeerd mij SP1 te vertellen dat het tijd is voor een andere baan) moet hem ook nog steeds een keer uit laten lezen.
stiekem begin ik de endurance kuip ook steeds mooier te vinden met de enkele koplamp :)
 
Vandaag de Harris Performance topkuipsteun gemonteerd. Deze gaat ook samen met de kroonplaat, de snelsluiter boutjes en kroonplaatmoer zwart geanodiseerd worden, alles tegelijk met de vorkpoten *D
DSC_0442.JPG
 
Iemand nog wat centjes over?? Op 2ehands.be een benzine tank sp1 gebruikt te koop voor € 123.456,00 ..denk dat ik niet de enige ben die in het verleden ,hiervoor belde , en die was al verkocht ook te begrijpen natuurlijk
 
ik heb er ook nog wel eentje over......zou niet weten wat het op moet brengen.
en dan nog eentje, met deuk en klein scheurtje......
maar denk dat je de 123K niet serieus moet nemen ;)
 
Ja humor uit België, je zet iets te koop waar ze op kunnen bieden , vervolgens je verkoopt hem , maar de geplaatste advertentie blijft maar staan, en de mensen blijven maar reageren, conclusie de volgende keer zullen ze wel een paar keer nadenken voordat ze bellen, zoiets zal het wel zijn, gelukkig maar ik zelf ook nog eentje op de zolder liggen, bij de sloper vragen ze ongeveer 1/3 van de nieuwprijs
 
@ SZRobert660: Vandaag nog een stuk gereden, maar ik kan het volledige dashboard gewoon goed zien. Je kijkt gewoon over de vloeistofpotjes heen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan