- Onderwerp starter
- #751
Ook ff in de OP gezet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ook ff in de OP gezet
2 leidingen van pomp naar klauwen is makkelijker te ontluchten. En past gewoon.Bij de grote beurt horen ook nieuwe remleidingen aangezien die rubberen inmiddels 20 jaar oud zijn.
Voor de SP zijn 2 soorten verkrijgbaar, of 2 slangen vanaf de remcilinder, of 1 slang en dan eentje van klauw R>L.
Is de 1 handiger dan de ander en is er wel voldoende ruimte om 2 koppelingen op de cilinder te monteren?
2 leidingen van pomp naar klauwen is makkelijker te ontluchten. En past gewoon.
De andere opzet met leiding van klauw naar klauw vind ik behalve lastiger ontluchten ook minder fraai.
Mijn SP heeft een enkele vanaf de pomp en dan eenT-stuk erin. Had dat nog nooit gezien voordat ik het van Chris overnam.2 leidingen was voor circuitgebruik in de UK ooit (nog?) verplicht. 1 naar 2 mocht niet. Mijn VFR had 1 naar 2 af fabriek
Zo, die kijkt moeilijk. Moet ie poepen...?
Zo, die kijkt moeilijk. Moet ie poepen...?
Heb je toch weer iets om te veranderenIk heb de versie 1 van de pomp en dan van klauw naar klauw. Ik weet niet hoe de aansluiting zit van de originele rempomp, heb die nl nooit gehad (gekocht met radiale rempomp). Bij de Brembo pomp zit volgens mij de aansluiting aan de onderzijde.
Ik heb de duo op de rechter remklauw zitten, vind het idd ook minder fraai, maar goed...
Bekijk bijlage 1429117
Nee hoor...Heb je toch weer iets om te veranderen
Oh ja...Hij had net een flink stuk moeten lopen met de Yamaha van z'n vrouw....
Er zijn upgrades voor, die zijn ook beter dan de standaard Hotbodies. Zijn deze:De sp1 eindelijk opgehaald! Nou zitten er van die ronde achterlichtjes in wat meteen ook je knipperlicht is nou is het rechter lampje kapot. Kan ik die nog ergens los krijgen?
Heb 2,5 maanden geleden nieuwe binnenpoten besteld, maar nog niks gehoord. Stonden al die tijd in backorder, morgen maar eens informeren...
Mijn voorvork specialist is goed herstellende van zijn crash en inmiddels weer wat wezen motorrijden (aan 1 kant knie aan de grond ging weer goed, andere kant moet nog volgen, alles op zijn tijd).
Dus, hij kan binnenkort met de voorvork aan de bak
Zou via mijn monteur voor een setje rond de €250,- kwijt zijn, vind ze op het internet rond de €300,-. Maar weet iemand een adresje voor een setje binnenpoten voor de sp1?
Klopt, die gaan er dan gelijk op Buitenpoten worden dan ook nog zwart geanodiseerd. Heb mijn monteur gebeld, hij krijgt nog een mail met de status over hoe of wat. Dingen zijn een maand of 3 geleden al besteld, gaat iets niet helemaal goed, gaan ze nu dus achteraan.HK-suspension in Tiel levert nieuwe binnenpoten met keuze uit diverse coatings
Laat je die dan gelijk op je nieuwe (geanodiseerde) asopnemers plaatsen?
Nou even voorstellen maar, Dré aka Ulleke en ik ga de komende tijd een collega ondersteunen met het opknappen van een VTR SP1.
Foto volgt het betreft een paarse SP1 met SB stuur.
Ik heb al wel een vraag, iemand met een Hot bodies undertray die wil delen hoe de kentekenplaat bevestigd zit? De huidige is pas afgebroken en zat wat knullig aan de onderplaat vast
Grtzz Dré