Het grote Honda VTR SP1 & SP2 Topic deel 35

image.jpeg

Mijn huidige fiets... Wel een VTR. Geen Sp
 
Is er een manier hoe je de achterlichten uit een hotbodies undertail krijg? Heb het idee dat die van mij vast gekit zijn
 
Dit lijk zat er bij mij onder


dual.thumb.jpg.e822857de043eb869b8c24b5f8dfdaa8.jpg




BRRRRRRRR
IMAG7973.thumb.jpg.274fd6faf81040c5c981887f8a1e98dc.jpg


IMAG7975.thumb.jpg.da9d67c1d476491ffb1d4cb9a47cd119.jpg



IMAG7976.thumb.jpg.54f32f6a4cdd13cc1396ee20aa89835a.jpg



Bracht toch nog 70 eurie op...... Een Amerkaan wilde 'm persé hebben... 🤢
 
Vandaag eindelijk de binnenpoten opgehaald. Dingen 3 maanden geleden besteld, stonden volgens de website in backorder. Bedrijf had ze al ff binnengekregen, maar wist niet meer wie ze nou besteld had. Ja, dan gaat het ff duren... |(

Maar goed, nu even een bedrijf aan het contacten voor het anodiseren van de buitenpoten, topkuipsteun en kroonplaat.

De kroonplaatmoer, voor-as bout en 2 snelsluiter boutjes gaat niet lukken ivm het soort materiaal. Dat zou dan weer een andere behandeling moeten krijgen, maar is het niet matzwart.

Bedoeling zou zijn dat het feest over ongeveer een week of 2-3 gaat beginnen.

Dus voor de geïnteresseerde, binnenkort een setje radiaal adapterplaten 108mm te koop (exclusief remklauwen) :)
€140,- incl verzending.
_20191003_164744.JPG

20161108_152124.jpg
 
Laatst bewerkt:
Je kunt denken dat het voor de showi is ,je vindt het mooi ,niks verkeerd aan .zoiets kan wel meer nut hebben dan je zelf bewust van bent ,je kunt bijvoorbeeld de bocht uitsturen met wat gas ,of gewoon met optrekken en je voorwiel komt net een klein beetje los en kan je sp onbalans krijgen zekerr ook omdat je een goed en bruut koppel hebt,..juist dan kan dat mooie dingetje uitstekend zijn best doen voor je .heb er zelf ook eentje omdat ik het mooi vind
 
Je kunt denken dat het voor de showi is ,je vindt het mooi ,niks verkeerd aan .zoiets kan wel meer nut hebben dan je zelf bewust van bent ,je kunt bijvoorbeeld de bocht uitsturen met wat gas ,of gewoon met optrekken en je voorwiel komt net een klein beetje los en kan je sp onbalans krijgen zekerr ook omdat je een goed en bruut koppel hebt,..juist dan kan dat mooie dingetje uitstekend zijn best doen voor je .heb er zelf ook eentje omdat ik het mooi vind
Dat is zeker waar, bij mij staat ie nu in de lichtste stand, vandaar dat ik niet denk dat ie wat doet. Bij mijn blade heb ik met optrekken wel een paar keer een momentje gehad dat ie lichtjes loskwam, toen iig geen gezwabber gehad.
 
Nieuwe olie, filters, rem en koppeling leidingen, remblokken, koelvloeistof en wax laag;
kijk hem eens blij zijn.

Bekijk bijlage 1434536

@Dutchy748 , er staat geen enkel Honda logo in de kappen, dus je zal gelijk hebben.


Is niet persé erg, maar ik zou (heb ik ook gedaan bij mijn CASTROL Edwards set) de montage punten verstevigen. En dan met name die in de topkuip waar de koplampen zitten.

de binnenkant van een "china deel" heb ik voorzien van reflectie en soeda band rondom de radiatoren
IMAG9564.thumb.jpg.3f3de092f7643883317a7c6b9cb525ae.jpg



OEM links, China rechts
IMAG9664.thumb.jpg.049f252779c3ad45cba07bbae84d6b28.jpg


die aangelijmde bevestigingspunten heb ik versterkt


als jouw topkuip van binnen er net zo uit ziet als buiten, dan kan het een OEM zijn. Honda tekens staan onder het montage punt in het midden
 
Laatst bewerkt:
De top is origineel, panelen denk ik niet.
Maar, het is geen goedkope zooi. Het is dik materiaal, mooi afgewerkt en de montage punten zijn gewoon goed.
 
Ze staat er vast naakt bij. Deze week worden de vorkpoten uit elkaar gehaald om de buitenpoten te kunnen gaan anodiseren. De topkuipsteun wordt ook gelijk meegenomen, of de kroonplaat en rempothouders ook nog zwart gaan worden, ben ik nog niet over uit.
De 600RR bobine upgrade en nieuwe balhoofdlagers worden wel ook gelijk gedaan.
_20191013_143048.JPG


Moet zeggen dat ik het als naked toch ook wel een dikke bike vind :9
_20191013_142927.JPG
 
Ze staat er vast naakt bij. Deze week worden de vorkpoten uit elkaar gehaald om de buitenpoten te kunnen gaan anodiseren. De topkuipsteun wordt ook gelijk meegenomen, of de kroonplaat en rempothouders ook nog zwart gaan worden, ben ik nog niet over uit.
De 600RR bobine upgrade en nieuwe balhoofdlagers worden wel ook gelijk gedaan.
Bekijk bijlage 1435555

Moet zeggen dat ik het als naked toch ook wel een dikke bike vind :9
Bekijk bijlage 1435557
Ojee:+
 
Terug
Bovenaan Onderaan