Het grote Honda VTR SP1 & SP2 Topic deel 35

klein 19AX-7508.jpg
 
Kroonplaat is deels glad en deels ruw alu. Ik denk dat dit een uitdaging wordt om egaal te anodiseren...
 
Ik zou het doen, komt ook om dat ik het zelf heb.
Heb jij een ploatje ervan René? Dat ziet er toch beter uit dan op een geshopte foto...

De SBK ombouw kroonplaat gaat iig wel mee. Heb een zwart stuur liggen, maar daar wil ik een zwarte en minder brede voor in de plaats hebben als de tijd rijp is.
 
Chris, ik heb een oem zwarte SP2 kroonplaat uit de VS. Is die hetzelfde als SP1? Zo ja wil ik wel ruilen met je, als je de staat van de amerikaanse goed genoeg vindt. EDIT: zal bij nader inzien niet hetzelfde zijn vanwege andere diameter stuurpen.
 
Chris, ik heb een oem zwarte SP2 kroonplaat uit de VS. Is die hetzelfde als SP1? Zo ja wil ik wel ruilen met je, als je de staat van de amerikaanse goed genoeg vindt. EDIT: zal bij nader inzien niet hetzelfde zijn vanwege andere diameter stuurpen.
Ha Robert, gaat idd helaas niet lukken vanwege de andere maat stuurpen.

Heb maar besloten de kroonplaat in alu kleur te laten voor wat het is. Ga wel de sbk kroonplaat met risers zwart laten anodiseren. Zo'n kroonplaat is gemonteerd meer "aanwezig" en komt in het zwart toch meer op de "achtergrond".
 
***VERKOCHT***

100% functioneel,
barst in "ruitje"


Betreft een MILES uitvoering; snelheid kun je wisselen tussen KMH en MPH, de odo- en tripmeter zijn in miles

Vraagprijs 125 eurie, incl verzenden
Tellerstand 45,150 mile


4.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Goedenavond,

Ik heb led knipperlichten en het standaard relais geeft problemen.
Nu is mijn vraag of er hier mensen zijn die ervaring hebben met het vervangen van dit relais.

1571333595837.png


Deze heb ik op het oog maar er staat het volgende bij op de site

1571333656829.png


Volgens mij moet dit niet uitmaken maar ik hoor graag of er iemand is met ervarig wat betreft het vervangen van het knipperlicht relais.

Bij voorbaat dank!
 
Goedenavond,

Ik heb led knipperlichten en het standaard relais geeft problemen.
Nu is mijn vraag of er hier mensen zijn die ervaring hebben met het vervangen van dit relais.

Bekijk bijlage 1436605

Deze heb ik op het oog maar er staat het volgende bij op de site

Bekijk bijlage 1436606

Volgens mij moet dit niet uitmaken maar ik hoor graag of er iemand is met ervarig wat betreft het vervangen van het knipperlicht relais.

Bij voorbaat dank!
Ik heb een led-relais gefixt bij Motoport. Werkt perfect, geen speedy knippers meer, maar gewoon op normale snelheid. :t
 
Vandaag was het eindelijk weer eens zonnig en de SP was klaar, dus de eerste echte rit zit er op.
Wel ff wennen vergeleken met een Duc en het zal er niet al te sportief uitgezien hebben, maar dat komt vanzelf wel goed. Ik ben er blij mee, mooi om erbij te hebben.

1 dingetje viel nu wel op, rond 3000 toeren bij een warme motor is er even een hapering. Ik merkte het alleen bij wegrijden en in 2 en verder zit ik boven dat toerental, of heb het niet opgemerkt.
Normaal of suggesties wat de oorzaak is? (voordat ik de hele ontsteking voor niks vervang)
 
Een dik V2 blok vindt 3000 toeren nooit echt lekker.
Bij een 1e ritje ga je (ik ook) op alles letten..
 
Vandaag was het eindelijk weer eens zonnig en de SP was klaar, dus de eerste echte rit zit er op.
Wel ff wennen vergeleken met een Duc en het zal er niet al te sportief uitgezien hebben, maar dat komt vanzelf wel goed. Ik ben er blij mee, mooi om erbij te hebben.

1 dingetje viel nu wel op, rond 3000 toeren bij een warme motor is er even een hapering. Ik merkte het alleen bij wegrijden en in 2 en verder zit ik boven dat toerental, of heb het niet opgemerkt.
Normaal of suggesties wat de oorzaak is? (voordat ik de hele ontsteking voor niks vervang)

Als het ALTIJD bij 3.000 t/pm en echt haperen is vind ik het vreemd, heb hier nooit last van gehad.

Wat Dutchy ook zegt: (licht) bokken is wel normaal bij deze lage toeren, maar dat ben je denk ik ook wel gewend met je duc
Lage toeren en in z'n 2 -> kettingspanning ok?
 
Goedenavond,

Ik heb led knipperlichten en het standaard relais geeft problemen.
Nu is mijn vraag of er hier mensen zijn die ervaring hebben met het vervangen van dit relais.

Bekijk bijlage 1436605

Deze heb ik op het oog maar er staat het volgende bij op de site

Bekijk bijlage 1436606

Volgens mij moet dit niet uitmaken maar ik hoor graag of er iemand is met ervarig wat betreft het vervangen van het knipperlicht relais.

Bij voorbaat dank!
Ik heb die al jaren in mijn Oerblade zitten
 
Terug
Bovenaan Onderaan