Het grote Honda VTR SP1 & SP2 Topic deel 35

Ik heb er met mijn sp1 ook best veel last van ,en ik rij er ook al jaren Ducati naast
Mijn huidige Ducati is een panigale 1299s en die rijd in alles soepeler dan de Honda
Mag natuurlijk ook wel met 17 jaar leeftijd verschil
Maar je kan merken dat lage toeren meer moeite kost dan met de Duc
Ik rij wel met acrapovic dempers en hij is niet afgesteld ,denk dat het met de originele dempers beter zal zijn
Maar voor mij is het geluid belangrijker 😉
Verder nog steeds een top motor
 
Ik heb er met mijn sp1 ook best veel last van ,en ik rij er ook al jaren Ducati naast
Mijn huidige Ducati is een panigale 1299s en die rijd in alles soepeler dan de Honda
Mag natuurlijk ook wel met 17 jaar leeftijd verschil
Maar je kan merken dat lage toeren meer moeite kost dan met de Duc
Ik rij wel met acrapovic dempers en hij is niet afgesteld ,denk dat het met de originele dempers beter zal zijn
Maar voor mij is het geluid belangrijker 😉
Verder nog steeds een top motor

Met welke tandwielverhouding rijd je?
Nog standaard? Anders kan je er voor ééntje minder nemen of achter wat groter merk je gelijk verschil. Ik rij met 15/42 ipv 16/40. Rijdt veel soepeler, wel minder topsnelheid.
 
Met welke tandwielverhouding rijd je?
Nog standaard? Anders kan je er voor ééntje minder nemen of achter wat groter merk je gelijk verschil. Ik rij met 15/42 ipv 16/40. Rijdt veel soepeler, wel minder topsnelheid.
Ik rij idd nog standaard ,zou ik als het versleten is naar kunnen kijken
 
Vandaag de oem balhoofdlagers gemonteerd en zijn gelijk afgesteld. Daarna de buitenpoten, topkuipsteun en sbk kroonplaat weggebracht voor het anodiseren. Verwacht ze halverwege/eind volgende week weer terug, kan niet wachten... *D
 
B1D55987-7759-4C39-BF36-06F68DF8F8EE.jpegLekker gereden maar denk dat ik hem toch eens moet schoonmaken
66F90950-EA28-4332-85AA-6405F665131A.jpeg
 
Nu weer effe opwarmen, de zon is fijn, maar die oostenwind..
Morgen maar een laagje extra aan doen en op de Duc ipv de SP, lekker de handvatverwarming aan ♨
 
Net even contact gehad met DHC omdat de heatshields en sharkfin na 5 maanden nog steeds niet binnen zijn. Hij had ze verzonden in een klein pakket zonder t&t, maar had met een week of 2-3 toch wel binnen moeten zijn. Hij gaat nu een aantal opnieuw maken en dan met een andere pakketdienst opsturen.
Best wel ruk, ben mijn eigen heatshields nu dus ook kwijt, mag hopen dat de 2e zending niet kwijt raakt... :/
 
Net even contact gehad met DHC omdat de heatshields en sharkfin na 5 maanden nog steeds niet binnen zijn. Hij had ze verzonden in een klein pakket zonder t&t, maar had met een week of 2-3 toch wel binnen moeten zijn. Hij gaat nu een aantal opnieuw maken en dan met een andere pakketdienst opsturen.
Best wel ruk, ben mijn eigen heatshields nu dus ook kwijt, mag hopen dat de 2e zending niet kwijt raakt... :/
maakt hij die van mij ook?
 
Dat is best geel Leon.... Had de smoked versie daarvan, maar was er achteraf gezien niet echt kapot van en ze er toen weer vanaf gehaald...

8a4d40a5-aa20-4270-8125-7a710914d9ce.jpg
 
Middag :W

Vandaag te horen gekregen dat de onderdelen klaar waren. Gelijk even langs geweest om ze op te halen. Kon ik daar niet pinnen, gezien de sluitingstijd van die toko moet ik dus morgen weer terug |(

De kroonplaat en topkuipsteun zagen er wel netjes uit.
Kleur van bijvoorbeeld de asopnemers en het koppelingsdeksel is diep zwart, de vorkpoten zijn wat meer mattig. Vorkpoten zijn ook wel netjes, maar als ik de vorkpoten van een RSV of Tuono zie, lijken die ook wat dieper zwart. Eerst even het totaalplaatje bekijken, misschien dat ik ze anders elders nog laat anodiseren, morgen weet ik meer...
 
Laatst bewerkt:
Onderdelen zijn binnen *D Heb ze nog even gesproken over de kleur, maar dieper zwart zou volgens hun niet kunnen, dit type alu kon maximaal dit aan zwart kunnen opnemen.
DSC_0002.JPG
 
Terug
Bovenaan Onderaan