Het grote Honda VTR SP1 & SP2 Topic deel 35

foutcode's resetten:

1 kontact uit: en verbind in de service connector de verbinding. het is een 3 pin's connector met twee draden .
( deze zit waarschijnlijk aan koppelingskant van je motor achter in het kontje )
1585940688622.png

2 zet contact aan.

3. verbreek de verbinding in de connector die je net hebt gemaakt

4 het FI lampje gaat nu 5 sec branden, tijdens het branden..de connectie weer maken in de service connector

5 het FI lampje gaat nu uit, en begint met knipperen. dit is een bevestiging dat alle foutcodes (die opgelost zijn) zijn verwijderd uit het geheugen

6, stap 6 gebruik je alleen als het FI lampje 20 x knippert...dan moet je stap 1 tm 5 nogmaals doen.
 
Heren, een vriend van me is een schade SP1 aan het heropbouwen. Hij is op zoek naar een achterbrug, sub- en topkuipframe. Wie kan hem helpen?
 
Voor een topkuipsteun moet je mazzel hebben een goede rechte tegen te komen voor een fatsoenlijke prijs.
Ik heb zelf toen uiteindelijk maar een nieuwe topkuipsteun besteld bij Motoport (dacht iets van €120,- ofzo), scheelde niet veel met een gebruikte en wist dan iig zeker dat ie recht was.
Die heb ik nog liggen, maar als de sbk ombouw er op komt, gaat die er weer op. De Harris Performance topkuipsteun past nl niet icm de risers...

Zou even bij wat gebruikte onderdelen boeren informeren, daar hebben ze vast wel achterbruggen en subframes liggen.

Zie hier....

https://www.motorparts-online.com/nl/honda/vtr-1000-sp/all/all
 
Vanavond weer even bezig geweest. knippercodes gewist. nogmaals uitgelezen geen code meer aanwezig. starten lopen. aan de kabelboom rommelen en weer uit.
ik had de kabelboom deels er tussen uit gehaald en toen kreeg ik er met geen mogelijkheid de storing er weer in. ook aan het gedeelte wat ik open gehaald had was niks te zien .
de heleboel er weer tussen geschroefd. starten lopen en geen storing lampje meer.
toch sloeg hij weer af toen ik op de kabelboom duwde.
van het weekend met het mooie weer heb ik mij behoorlijk opzitten vreten dat ik niet kon rijden

heeft er iemand nog een kabelboom te koop?
 

Bijlagen

  • 92231308_2790250124429026_109478304058179584_o.jpg
    92231308_2790250124429026_109478304058179584_o.jpg
    225,4 KB · Weergaven: 10
Vanavond weer even bezig geweest. knippercodes gewist. nogmaals uitgelezen geen code meer aanwezig. starten lopen. aan de kabelboom rommelen en weer uit.
ik had de kabelboom deels er tussen uit gehaald en toen kreeg ik er met geen mogelijkheid de storing er weer in. ook aan het gedeelte wat ik open gehaald had was niks te zien .
de heleboel er weer tussen geschroefd. starten lopen en geen storing lampje meer.
toch sloeg hij weer af toen ik op de kabelboom duwde.
van het weekend met het mooie weer heb ik mij behoorlijk opzitten vreten dat ik niet kon rijden

heeft er iemand nog een kabelboom te koop?

Als je op de kabelboom duwt slaat ie af, als je daarna start loopt ie meteen weer,
als je nu erop blijft duwen start ie dan ook of wil ie dan ook niet aanslaan?
Als ie afgeslagen is en je blijft er op duwen en hij slaat niet aan hoor je dan de brandstofpomp wel draaien?
en doorgaans zie je niks aan de kabeltjes, een breuk is moeilijk te vinden als de isolatiemantel nog heel is.
 
Ik zou dat memjet ding er eens tussenuit halen en kijken of ie dan wel blijft lopen. Soms geeft aftermarket spul storingen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan