Het grote Honda VTR SP1 & SP2 Topic deel 35

Als je op de kabelboom duwt slaat ie af, als je daarna start loopt ie meteen weer,
als je nu erop blijft duwen start ie dan ook of wil ie dan ook niet aanslaan?
Als ie afgeslagen is en je blijft er op duwen en hij slaat niet aan hoor je dan de brandstofpomp wel draaien?
en doorgaans zie je niks aan de kabeltjes, een breuk is moeilijk te vinden als de isolatiemantel nog heel is.
de ene keer moet je weer even aan de kabelboom rommelen voordat hij aanslaat, de andere keer loopt hij gelijk weer. echt een minder fijne storing. brandstofpomp draait wel geloof ik als je hem weer wilt starten maar dan slaat hij niet aan
 
En mooie schokdemper!
Correct! ;-)

PSX_20200406_231009.jpg
 
heb je tijd....of is het een optie de kabelboom door te meten op de essentiele draden?....
al snap ik dat het lastig is.
heb het zelf een keer gehad...bij toeval de breuk gevonden
 
de ene keer moet je weer even aan de kabelboom rommelen voordat hij aanslaat, de andere keer loopt hij gelijk weer. echt een minder fijne storing. brandstofpomp draait wel geloof ik als je hem weer wilt starten maar dan slaat hij niet aan

Geloof ik?
Let daar eens op, op die plaats zit de aansluiting van de brandstofpomp en zonder doet ie het niet.
 
1 weekend mooi weer en meteen grijpen de azijnzeikers zelfs de coronacrisis aan om heel motorrijdend Nederland maar weer als als overlast veroorzakende ‘motorbendes’ af te schilderen.......
 
Waar komt die reactie uit?
Hier...

 
Gezien hier in BE niemand nog naar spoed durft gaan uit schrik corona op te lopen, is er geen nood meer aan orgaan- en andere lichaamsdeeldonoren.
Bijgevolg heeft de overheid dan ook maar motorrijden verboden, gezien het maatschappelijk nut ervan verdwenen is...
 
Sinds twee weken ook eigenaar van een SP-1. Ben er erg blij mee. Denk dat ik nog wel ga aanpassen aan de dempers. Die maken mij net wat teveel lawaai. })

Zal in de aankomende tijd wat vaker hier komen buurten om mee te lezen over het wel en wee van SP1/2 eigenaren.
Welkom!
 
Dat was ook precies mijn gedachte toen ik hem kocht. Buiten dat die fijn zit, en ik toch een nieuwe nodig had.
 
Terug
Bovenaan Onderaan