Het grote Honda VTR SP1 & SP2 Topic deel 35

ik heb destijds ook gekeken voor ik mijn clipons omdaaide.
er is ook een soort die is verhoogd, en kun je de hoekverstellen......
en die hoek verstelling is echt ideaal om de juiste hand-stand te krijgen om ontspannen te kunnen rijden.

dit zijn wel hele dure, maar zo ongeveer
1587049929006.png
 
Laatst bewerkt:
Zoals een aantal hier op FB al gelezen hebben, ben ik een beetje aan het kijken voor verhoogde clipons vanwege de druk op mijn polsen. Maar nu de SP optisch nog maar net af is wil nog niet gelijk overstappen naar de SBK kit.

Er wordt zoveel aangeboden dat ik niet weet waar ik het zoeken moet, de China-meuk sla ik maar even over. Er zijn ook diverse hoogten, maar veel ruimte heb ik niet vanwege de topkuip. Wilde met 20mm verhogen beginnen, dat zou moeten passen, maar is dit wat?


Wil buizen met M8 draad in voor de stuureinden, dat is toch wel een pré. Kom veel soorten tegen, maar dit model staat het er bij vermeld. Zou dan icm deze buizen worden...



Zijn er evt nog andere opties waar ik naar zou kunnen kijken, weten jullie nog iets?


hoe stug staat je vering? als die lekker soepel staat heb je misschien al minder snel last en dat kost niets en verandert optisch niet zoveel ;-)
misschien kan je de vork ook nog wat minder door de kroonplaten steken.
 
hoe stug staat je vering? als die lekker soepel staat heb je misschien al minder snel last en dat kost niets en verandert optisch niet zoveel ;-)
misschien kan je de vork ook nog wat minder door de kroonplaten steken.
Mijn vering is vorig jaar volledig afgesteld, heeft onlangs alleen maar een service beurtje gehad.
 
ik heb destijds ook gekeken voor ik mijn clipons omdaaide.
er is ook een soort die is verhoogd, en kun je de hoekverstellen......
en die hoek verstelling is echt ideaal om de juiste hand-stand te krijgen om ontspannen te kunnen rijden.

dit zijn wel hele dure, maar zo ongeveer
Bekijk bijlage 1487377
Dat ziet er ook wel erg mooi uit, die zijn echt maximaal goed in te stellen... :o
 
Net ff tussendoor naar het werk gegaan met de SP, heerlijk ritje :]

Kom ik op de terugweg bij de grote rotonde in Spijkenisse een dikke A6 van de politie tegen voor me. Moesten ook richting de bowling, maar 1 baan afgezet, dus alles invoegen. Ik naar rechts, kom ik uit uiteindelijk zowat naast ze te staan. Ik dacht, ff rustig stationair laten draaien, anders mag ik straks nog mee ook. Rechtdoor ging op groen en alles begon op te trekken, voor rechts uiteindelijk ook. Maar ik zag de politie niet voorbij komen :? Ik dacht, ok shit, ik ben aan de beurt '(
Bleek dat ze even aan het wachten waren en rustig optrokken en naast me bleven rijden. Toch maar ff naar links kijken dan of ze wat van me wilden... Zag ik 2 grijnzen in die bak, kreeg een thumps up en reden ze weer verder. Waren waarschijnlijk gewoon mijn brommert aan het checken :P :]
 
kwam deze tegen op een vtr pagina op facebook
misschien (weet ik wel zeker) interesse van sommige van jullie
heb er zelf niks mee te maken
Racetorx Pre-Orders Front Fork Paddock Lifter Kit
 
kwam deze tegen op een vtr pagina op facebook
misschien (weet ik wel zeker) interesse van sommige van jullie
heb er zelf niks mee te maken
Racetorx Pre-Orders Front Fork Paddock Lifter Kit
ik had ze gezien, ik heb ze ook voor achter, maar vindt het aan de voorzijde geen meerwaarde
 
kwam deze tegen op een vtr pagina op facebook
misschien (weet ik wel zeker) interesse van sommige van jullie
heb er zelf niks mee te maken
Racetorx Pre-Orders Front Fork Paddock Lifter Kit
Heb ze ook voor achter, voor de voorzijde vind ik ze ook best handig, is erg stabiel zo. Of ik dat zou gaan gebruiken, weet ik nog niet, moet nog steeds de juiste paddockstand adapters fixen. Maar ik denk er nog ff over na, wellicht wel leuk voor de heb... :)
 
Heb ze ook voor achter, voor de voorzijde vind ik ze ook best handig, is erg stabiel zo. Of ik dat zou gaan gebruiken, weet ik nog niet, moet nog steeds de juiste paddockstand adapters fixen. Maar ik denk er nog ff over na, wellicht wel leuk voor de heb... :)

Kom nou, niet jezelf voor de gek houden, wij weten al lang dat je ze gaat halen :+
 
Heren op wat voor bandjes rijden jullie zoal? Ben toe aan een nieuw setje, meer door ouderdom nog niet zo zeer dat ze zijn versleten.
Nu heb ik er Michelin pilot power 2ct onder liggen (120/70 & 180/55).
Bevallen op zich goed en zijn nog mooi rond, twijfel of ik iets anders zal gaan proberen of een nieuw setje Michelins eronder gooi?
 
Ik heb nu S22's en de SP gaat makkelijker de bocht in dan met de Michelins die er onder zaten, maar dat had misschien wel met elke nieuwe band zo geweest.
 
Zat al 190 onder. Angel 2 was mijn alternatief, maar zou wat circuit dagen gaan rijden en de Bridgestones leken mij daar wat geschikter voor.
Maar dat zal @Dutchy748 beter kunnen beoordelen.
 
Laatst bewerkt:
Heren op wat voor bandjes rijden jullie zoal? Ben toe aan een nieuw setje, meer door ouderdom nog niet zo zeer dat ze zijn versleten.
Nu heb ik er Michelin pilot power 2ct onder liggen (120/70 & 180/55).
Bevallen op zich goed en zijn nog mooi rond, twijfel of ik iets anders zal gaan proberen of een nieuw setje Michelins eronder gooi?

Michelin Power RS
Erg fijne bandjes als zeg ik het zelf.


cjfv984dd01m20hpdlzgalr3f-moto-tyres-power-rs-persp.max.png
 
Terug
Bovenaan Onderaan