Het grote Honda VTR SP1 & SP2 Topic deel 35

voor de liefhebber heb ik passagiers voetsteunen hand made verlaagd.
paste op de fiets met originele uitlaten, en met de arrows.
door deze voetsteunen kon mijn vriendin gewoon met een kniehoek van 90 graden achterop.
echter wij doen geen ritjes samen meer op de sp...dus ze mogen weg voor niks.
1589753068012.png
 
Een SP2 op mp, volgens mij eentje van hier(?) Mooie fiets, maar 10k mooi?
Ad m1551991031

knappe fiets is het wel maar vindt het ook veel te veel geld. Lage km stand is leuk maar hoeft niet altijd beter te zijn(1000 mijl circuit of 5000 straat scheelt toch wel wat), daar komt bij dat zo’n ding aardig wat km’s kan maken:Y
 
Mijn Ducati-avontuur is gelukkig weer tot een einde gekomen. Hoe mooi ik m'n 848 ook vond, ik had er verder helemaal niks mee. Ook geen grote problemen overigens. Op een setje kromme schijven, een gesmolten stekker van de koplamp en een paar losgetrilde/verloren boutjes na. Mja, met 2500km in 16 maanden heb ik 'm ook niet erg op de proef gesteld.
 
Zag een uitlaat bochten set voor een sp1 te koop staan toevallig ergens en toen keek ik naar wat er bij mij onder zit en dat was toch wel anders. Kan het kloppen dat dit aftermarket Is?
 

Bijlagen

  • 825779D4-97BA-41CF-88DB-B26E49D4AE9C.jpeg
    825779D4-97BA-41CF-88DB-B26E49D4AE9C.jpeg
    1,4 MB · Weergaven: 8
Ik ben op zoek naar een setje originele uitlaatdempers voor een SP-1 (b.j.2000) zodat ik -zodra het allemaal weer kan- richting DLD kan zonder zorgen. Heb er nu een set Laser Hotcams op zitten zonder E-keur, die met DB-killers nog veeel te veel lawaai produceren. Iemand van hier die wat heeft liggen?
 
Ik ben op zoek naar een setje originele uitlaatdempers voor een SP-1 (b.j.2000) zodat ik -zodra het allemaal weer kan- richting DLD kan zonder zorgen. Heb er nu een set Laser Hotcams op zitten zonder E-keur, die met DB-killers nog veeel te veel lawaai produceren. Iemand van hier die wat heeft liggen?

Ik moet eerlijk toegeven dat ik mijn hotcams echt stevig tam vind, misschien is het een idee om de demperwol te vervangen?
 
Ik moet eerlijk toegeven dat ik mijn hotcams echt stevig tam vind, misschien is het een idee om de demperwol te vervangen?
Ook een goed idee. Voor rijden in NL heb ik niet zo'n probleem met het geluid. Hoe is het beleid van onze oosterburen met betrekking tot dempers zonder E-keur? Op mijn Hotcams staat 'For Racing Only', zou dat een probleem opleveren bij controle?
 
Ik ben op zoek naar een setje originele uitlaatdempers voor een SP-1 (b.j.2000) zodat ik -zodra het allemaal weer kan- richting DLD kan zonder zorgen. Heb er nu een set Laser Hotcams op zitten zonder E-keur, die met DB-killers nog veeel te veel lawaai produceren. Iemand van hier die wat heeft liggen?
ik heb ook laser hotcam er onder zitten. ook met de db killer maakt hij nog steeds erg veel geluid. scheelt wel ietsje, maar niet heel veel. zat er wel aan te denken om de demperwol eens te laten vervangen. geen idee wat dat kost en of dat zelf makkelijk te doen is
 
Ook een goed idee. Voor rijden in NL heb ik niet zo'n probleem met het geluid. Hoe is het beleid van onze oosterburen met betrekking tot dempers zonder E-keur? Op mijn Hotcams staat 'For Racing Only', zou dat een probleem opleveren bij controle?
Ja. En niet alleen in Duitsland, maar ook hier als je de verkeerde treft. De kans hier is erg klein overigens.
 
Terug
Bovenaan Onderaan